کارخانه سنگ مالکی یکی از شناخته شده ترین کارخانجات سنگ ایران است که نزدیک به 30 سال فعالیت، تخصص و تجربه همراه خود دارد. رزومه بسیار قوی مجموعه کارخانه سنگ مالکی و همکاری با برخی از برترین آرشیتکت های ایران از جمله فرزاد دلیری، مهندس نیکبخت، مهندس غلامی و … ساخت بناهای برند در نقاط مختلف ایران، باعث اهمیت مجموعه کارخانه سنگ مالکی در زمینه سنگهای ساختمانی ایران و به خصوص یک مرجع در زمینه نماهای کلاسیک شده است. گروه نگاتیو استودیو با توجه به تجربه خود در برندینگ و برند سازی در یک قرارداد مشاوره، موفق به برنامه ریزی و اجرای یک پروژه بلند مدت با کارخانه سنگ مالکی گردید که شامل ریبرندینگ و بنیانگذاری یک شرکت جدید، طراحی کامل لوگو و ست اداری این شرکت، طراحی سایت و محتوا سازی، تهیه کاتالوگ ها، عکاسی صنعتی و عکاسی تبلیغاتی و … میشود.

تنوع کار با سنگ های تزئینی به اندازه تصور انسان‌ ها است، این گستردگی شامل هیچگونه محدودیتی نیست مگر محدودیتی که در ذهن سازنده وجود دارد و ایده پرداز این محصول ذهن خلاق، آن را به تصویر کشیده و توان و تجربه ما آن را مجسم و اجرا خواهد نمود. مجموعه کارخانجات سنگ مالکی، تولیدکننده سنگهای ساختمانی مرمریت، تراورتن و گرانیت یکی از بهترین و معروف ترین کارخانجات سنگ ساختمانی در ایران است که با نزدیک به سی سال تجربه، نمونه های متنوع و خاصی را در طی سالیان اجرا کرده است و به دلیل این خط مشی است که یکی از خلاق ترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان سنگ ایران نام گرفته است.

از دیگر تخصص های استاد فریبرز میرکبیری مبحث مشاوره تبلیغاتی خلاقانه و همگام با تغییرات روز صنعت تبلیغات و همچنین ریبرندیگ سازمانها و شرکتهای مختلف است. خدمات ریبرندیگ شرکتها و سازمانها در مجموعه نگاتیو استودیو تحت مدیریت و نظارت مستقیم استاد میرکبیری ارائه میشود که تجربیات چند ساله ایشان در همکاری با برترین برندهای بین المللی و داخلی، تاثیرگذاری و جذابیت این خدمات را چند برابر افزایش میدهد.

در این بخش میتوانید برخی از نمونه کارهای ریبرندیگ شرکت آیرا را ملاحظه فرمائید.