پروژه عکاسی چیزی شبیه خواب اثر استاد فریبرز میرکبیری ، مجموعه ای است که شامل ترکیبی از 7 عکس برای هر کدام از تصاویر میباشد که در نهایت تبدیل به یک تصویر مشخص و واحد شده است. این مجموعه در واقع به چالش کشیدن دنیای واقعی و غیر واقعی را هدف گرفته است. پروژه عکاسی چیزی شبیه خواب جزء کارهای منتخب اولین دوره پرسبوک نیز انتخاب شد.

استاد فریبرز میرکبیری از زمانیکه به ایران بازگشتند تا خدمات عکاسی حرفه ای خود را در کشورشان ارائه داده و گامی موثر و کاربردی در جهت ارتقاء سطح دانش عکاسی و هنر عکاسی بردارند، همیشه در اجرای پروژه های عکاسی خلاقانه و نوین و متمایز پیشرو بوده اند که پروژه عکاسی چیزی شبیه خواب ، تنها یکی از این آثار ارزشمند و چالش برانگیز میباشد.

استاد میرکبیری در بسیاری از زمینه های عکاسی صاحب سبک هستند و با دانش بالائی که در زمینه عکاسی حرفه ای دارند به همراه تجربیات فراوان بین المللی و داخلی خود توانستند سبک و متد هائی جدید در ارائه خدمات عکاسی را در ایران بنیانگذاری نمایند. یکی از این سبک های عکاسی که برای اولین بار توسط استاد فریبرز میرکبیری در ایران معرفی و اجرا شد و حتی اصطلاح آن بعدها توسط دیگر عکاسان مورد استقبال و استفاده بسیار قرار گرفت، عکاسی برندینگ است. در وبسایت گروه نگاتیو استودیو مطالب مختلفی در مورد عکاسی برندینگ و کاربرد عکاسی برندینگ در خدمات عکاسی به مرور زمان اضافه خواهد شد که با مراجعه به این سایت در زمان های مختلف میتوانید جدیدترین مطالب و یا بروزرسانی مطالب قبلی را ملاحظه فرمائید.

در این بخش میتوانید برخی نمونه کارهای پروژه عکاسی چیزی شبیه خواب ، اثر استاد فریبرز میرکبیری که یکی از آثار بسیار خلاقانه ، مفهومی و حرفه ای ایشان است را ملاحظه فرمائید.