عکاسی فشن و مد - فریبرز میرکبیری

اولین سرویس عکاسی فشن تلفیقی

اولین سرویس عکاسی فشن تلفیقی در اردیبهشت 1393 در شهر اصفهان برگزار شد. توضیحات و متن خبر به همراه گالری تصاویر مربوط به این ابتکار هنری که برای اولین بار در ایران توسط استاد فریبرز میرکبیری به انجام رسیده است را در انتهای مطالب این صفحه میتوانید مشاهده فرمائید.

به نقل از سرویس مد و لباس هنرآنلاین:

با یک نگاه ابتکاری، فریبرز میرکبیری، عکاس و فعال عرصه مد و لباس، عکاسی مدلینگ را در کنار مجسمه‌ های استاد رضا جوهریان عرضه کرد تا نشان دهد که تعامل این بخش با سایر هنرها تا چه اندازه نزدیک میباشد. در این برنامه فضاسازی و صحنه حضور مدل‌ها کاملا مبتنی بر هنر تجسمی و ترکیب نمادهای اسلامی و بومی ایران تنظیم شده است. نزدیکی چارچوب‌ های هنری در دنیای امروز، سبب ساز ابتکارات خاص و زیبایی شده که دریچه تازه‌ ای را به روی انسان امروز گشوده است. به طور مسلم طراحی لباس و هنرهای تجسمی هر دو از ذوق و سلیقه انسانی سرچشمه می‌ گیرند. لذا بهره‌برداری از این دو حیطه در جهت بروز و ظهور آنها قابل توجه است.

عکاسی فشن و مد - فریبرز میرکبیری

همچنین خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در خبری که که به این موضوع اختصاص داده شده است افزود:

به عقیده فریبرز میرکبیری، با اشاره به عکاسی فشن و ارتباط آنها با دنیای مد و مدگرایی، مد می تواند لباس ،ساعت،عینک و شاید هر چیز دیگری باشد که متاسفانه نگاه به مد و مدلینگ در ایران یک نگاه تحقیر آمیز و تمسخر گونه بوده است و یا به نوعی تقلید بدون تفکر از المان های غربی بوده اند در صورتی که هنر در جامعه شرق و بویژه ایران دارای پایه های قویتری است و می توان با ابتکار آن را به غرب ودنیا شناساند.

بخوانید
حراج خیریه آثار هنری در تهران به نفع زلزله زدگان

متن کامل خبرها را در لینکهای زیر میتوانید مشاهده نمائید:


خبرگزاری هنر آنلاین

(جهت مشاهده خبر بر روی لینک زیر کلیک نمائید)

جلوه هنرهای تجسمی در سایه عکاسی مُد / تعامل هنر با مُد


باشگاه خبرنگاران، بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا

(جهت مشاهده خبر بر روی لینک زیر کلیک نمائید)

تلفیق صنایع دستی با مکان های گردشگری از ویژگی عکاسی فشن


مشاهده گالری تصاویر سرویس عکاسی فشن تلفیقی

(بر روی متن قرمز رنگ بالا، کلیک نمائید تا به صفحه گالری تصاویر هدایت شوید)

عکاسی فشن و مد - فریبرز میرکبیری