در جستجوی “ویوین مایر”

توصیه های عکاسی از دید عکاسان مگنوم – قسمت دوم

در قسمت دوم از مقاله توصیه های عکاسی از دید عکاسان مگنوم به ادامه شرح نکات آموزش عکاسی از دید این عکاسان میپردازیم.

Bruce Gilden

توصیه من : آنچه هستید عکاسی کنید.

Alex Majoli

توصیه من اینه که تا میتونید کتاب های ادبیات بخونید و کمتر عکس ببینید. هر روز کار کنید حتی اگه بدون پول باشه. برای خودتون نظم و قانون ایجاد کنید و نگذارید اینکار رو دیگران براتون بکنن. همکاری با غیر عکاس ها بسیار لازمه اما با اشخاصی که به نظرت تحسین بر انگیز هستند هم حتما کار کن. لغت جادویی برای یاد گرفتن شرکت کردن در یک کاره.

Lise Sarfati

زیاد بخونید تا امکان این رو داشته باشید که دنیای شخصی خودتون رو بسازید. یاد بگیرید که عکس هاتون به صورت سری و پروژه ای باشن. نگذارید که کارهای دیگران روی شما تاثیر منفی بگذاره. سعی کنید کارهای نو انجام بدید و خیلی ساده فقط خودتون باشید.

Alex Webb

عکاسی کن فقط به خاطر اینکه دوست داری عکاسی بکنی، چون برات واقعا نیازه که انجامش بدی زیرا که بزرگترین جایزه ای که میتونه نصیبت بشه خود عمل عکاسی کردنه. جایزه های دیگه، تقدیر نامه ها، تشکرها، کمک های مالی خیلی کم پیش میان و به سرعت از بین میرن. حتی اگر کمی هم موفقیت کسب کنید، مطمئنا زمانهایی خواهد بود که نادیده گرفته میشید و از لحاظ مالی تحت فشار قرار میگیرید. توصیه من اینه که عکاسی رو به عنوان یک علاقه انتخاب کنید و نه یک شغل.

امیدواریم این نکات آموزشی برای علاقمندان به یادگیری عکاسی از مبتدی تا حرفه ای مثمر ثمر و مفید واقع شده باشد. با مقالات آموزش عکاسی در وب سایت نگاتیو استودیو همراه باشید.

بخوانید
توصیه های عکاسی از دید عکاسان مگنوم