آموزش عکاسی تبلیغاتی

در دنیای بزرگ و پیچیده عکاسی، یکی دیگر از پولسازترین سبکها عکاسی تبلیغاتی است. اگر مایل هستید تا عکاسی را برای کسب درآمد یاد بگیرید، آموزش عکاسی تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه ها است. البته باید مد نظر داشته باشید که آموزش عکاسی تبلیغاتی زمانی میتواند برای شما درآمد ساز باشد که شما بتوانید تکنیکهای صحیح و حرفه ای آن را یاد بگیرید، تکنیکهای به روز جهان در عکاسی تبلیغاتی را یاد بگیرید و از کپی کردن ایده ها و روشهای منسوخ شده افراد غیرحرفه ای که در منابع آموزشی مختلف به وفور یافت میشود دوری کنید. عکاسی تبلیغاتی دارای ظرافتها و ریزه کاریهای خاص خود است. حتی گاها بسیاری از افراد، عکاسی صنعتی را با عکاسی تبلیغاتی اشتباه میگیرند به دلیل اینکه از جهاتی و در بعضی جنبه ها این دو به یکدیگر نزدیک هستند. اما الزاما یکی نیستند.

پس اگر میخواهید عکاسی تبلیغاتی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید، شرکت در دوره آموزشی عکاسی تبلیغاتی که مدرس آن استاد فریبرز میرکبیری هستند میتواند بهترین انتخاب باشد. این کلاس میتواند کوتاهترین و صحیح ترین راه در این زمینه را به شما نشان دهد. همچنین با توجه به اینکه استاد میرکبیری مشاور برندینگ و تبلیغات برخی از شرکتهای شناخته شده در ایران نیز بوده اند، آموزش عکاسی تبلیغاتی با شرکت در دوره های ایشان میتواند نکات مثبت دیگری مانند امکان استفاده از تجربیات شخصی در حین کار ایشان را برای شما به همراه داشته باشد. به این طریق ضمن فراگیری جدیدترین اصول و تکنیکهای کاملا کاربردی و کلیدی و منطبق با استاندارد روز جهان عکاسی تبلیغاتی، شما میتوانید مفاهیم تبلیغات و برندینگ را نیز در ماهیت آموزشهای مربوطه فرا گرفته و با بینش و تجربیات ایشان در زمینه اجرای یک پروژه عکاسی تبلیغاتی موفق یا نحوه تعامل با مشتریان این حوزه و موارد اینچنینی نیز آشنا شوید که این موارد خود به تنهائی نیاز به شرکت در یک دوره آموزشی جداگانه دارد و نکته مهم این است که دوره آموزشی که این نکات را به صورت صحیح و کاربردی تدریس کند در کشور ایران وجود ندارد. پس این دوره آموزشی میتواند یک فرصت طلائی برای علاقمندان به یادگیری عکاسی تبلیغاتی به صورت حرفه ای باشد.

عکاسی تبلیغاتی - فریبرز میرکبیری

پروژه عکاسی تبلیغاتی از مجموعه حس خوب زندگی توسط فریبرز میرکبیری

نقش اصلی عکاسی تبلیغاتی چیست؟ یک عکس تبلیغاتی باید بتواند خریداران و بینندگان آن را به طرز موثری تحت تاثیر قرار دهد و احساس و تجسمی خاص در ذهن مشتری ایجاد نماید تا مخاطبان تشویق به خرید آن محصول شده و افزایش حجم فروش اتفاق بیفتد. همچنین در کنار افزایش فروش و افزایش قدرت بازاریابی محصولات و خدمات که از اصلی ترین اهداف عکاسی تبلیغاتی است یکی دیگر از نقش های این سبک از عکاسی، تقویت برند و افزایش اعتبار و ماندگاری برندها در ذهن مشتریان است. به همین دلیل امروزه در ارائه خدمات عکاسی به مشتریان، عکاسی برندینگ نیز نقش مهمی پیدا کرده است و طرز ظریف و بسیار حرفه ای با عکاسی تبلیغاتی در مواردی گره خورده است. لازم به ذکر است که خدمات عکاسی برندینگ فقط توسط گروه نگاتیو استودیو و استاد فریبرز میرکبیری در ایران ارائه میشود. متاسفانه با توجه به کمبودهای فراوان دانش عکاسی روز در کشور ایران و تعصب بر ادامه استفاده از تکنیکهای قدیمی و منسوخ شده و عدم به روز شدم دانش فعالان این حوزه ، هنوز در کشور ایران متخصصان مربوطه با اصلاح و ماهیت و مفهوم عکاسی برندیگ آشنا نیستند.

در واقع عکاسی برندینگ برای اولین بار در ایران توسط استاد فریبرز میرکبیری در نهمین کنفرانس بین المللی برند مطرح و ارائه شد این مبحث پس از بازگشت ایشان به ایران از کشور ایتالیا، با توجه به تسلط بر تخصص روزعکاسی  و جدیدترین اصول حرفه ای عکاسی تبلیغاتی و همچنین سوابق متعدد همکاری های ایشان با برندهای معتبر بین المللی و همچنین برندهای ایرانی پس از آن، استاد میرکبیری مبحث عکاسی برندینگ را مطرح کردند و و خدمات عکاسی برندینگ را به برخی از برندهای معتبر داخلی نیز ارائه دادند که با استقبال بینظیر مشتریان محترم مواجه شد. البته پس از این وقایع، برخی عکاسان دیگر در ایران از اصطلاح عکاسی برندینگ استفاده نمودند و سعی بر این داشتند که به این مبحث بپردازند اما با توجه به اینکه این زمینه علاوه بر عکاسی و دانش تکنیکی آن نیازمند آشنایی با مباحث زیبایی شناسی و همچنین مباحث و اصول برند و برند ازی استعملا توانایی ارائه چنین خدماتی را نداشتند و صرفا از آن به عنوان یک شعار نبلیغاتی در کارهای خود استفاده میکنند.

در اینجا گریزی کوتاه بر مبحث عکاسی برندینگ نیز داشتیم تا به اهمیت روزافزون و جایگاه بسیار موثر و کلیدی عکاسی تبلیغاتی در دنیای برند سازی و فروش نیز اشاره داشته باشیم و بتوانیم بخشی کوچکی از مزایای بسیار شرکت در کلاس های آموزش عکاسی تبلیغاتی که توسط گروه نگاتیو استودیو ارائه میشود را عنوان کرده باشیم. در طول جلسات این دوره آموزشی با برخی از این مفاهیم به صورت عمیقتر و کامل تر آشنا خواهید شد.

جهت مشاهده برخی از نمونه کارهای عکاسی تبلیغاتی استاد میرکبیری اینجا را کلیک نمائید.

شکلات پارمیدا

پروژه عکاسی تبلیغاتی از برند شکلات پارمیدا توسط فریبرز میرکبیری


آیا با شرکت در کلاس آموزش عکاسی تبلیغاتی قابلیت حرفه ای شدن در این شاخه از عکاسی وجود دارد؟

دوره آموزشی عکاسی تبلیغاتی استاد فریبرز میرکبیری به عنوان یک شروع قدرتمند و حرفه ای برای علاقمندان به این شاخه از عکاسی محسوب میگردد و یقینا با شرکت در این کلاس، میتوانید در مسیر حرفه ای شدن و کسب تجربیات مفید در زمینه عکاسی تبلیغاتی قدم بردارید. همانطور که در بخش های مختلف وبسایت نگاتیو استودیو تاکید شده است، یادگیری عکاسی و حرفه ای شدن در عکاسی هم مانند هر تخصص دیگری نیازمند دانستن اصول و روشهای صحیح آن میباشد و البته در کنار تمرینات، پشتکار، مداومت و کسب تجربه به همراه گذر زمان تا بتوان به نتایج مطلوب و قابل قبولی رسید. یک مزیت بزرگ دوره آموزشی عکاسی تبلیغاتی استاد فریبرز میرکبیری این است که تکنیکهای کاملا به روز و حرفه ای عکاسی تبلیغاتی را در این کلاس آموزشی میتوانید یاد بگیرید و به جرات میتوان گفت که با جستجوهای پراکنده و آزمون و خطا یا شرکت در کلاسهای عکاسی تبلیغاتی سنتی و متفرقه نخواهید توانست منابع آموزشی با کیفیت و معتبری که نتایج مطلوب در پی داشته باشد را پیدا نمائید.


نحوه برگزاری کلاس آموزش عکاسی تبلیغاتی، طول دوره  و تعداد جلسات آن چگونه است؟

تعداد جلسات: 10 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 3 ساعت

2 روز در هفته (با هماهنگی جهت زمانبندی استاد و دانشجویان)

در حال حاضر کلاس ها به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود اما در آینده نزدیک و در صورت استقبال کلاسهای عمومی نیز به خصوص جهت شهرستانهای مختلف برگزار خواهد شد.


برخی از عناوین آموزشی که در دوره آموزش عکاسی تبلیغاتی ارائه میشود شامل موارد زیر است:

آشنایی با ابزارهای مورد نیاز عکاسی تبلیغاتی

نقش عکس در دنیای تبلیغات

اصول و قواعد نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی

اهمیت و آشنایی با نرم افزارهای مرتبط عکاسی تبلیغاتی

مروری بر عکاسی مواد غذایی

قواعد عکاسی از اشیاء شیشه ای و فلزی

اهمیت کانسپت در عکاسی تبلیغاتی

طراحی استیج در عکاسی تبلیغاتی

استفاده از پرسناژ در عکاسی تبلیغاتی


هزینه کلاس آموزش عکاسی تبلیغاتی چقدر است؟

تنها برای مدت زمان محدودی این دوره آموزشی با مبلغ 2 میلیون تومان (دو میلیون تومان) بابت 10 جلسه سه ساعته آموزش حرفه ای عکاسی صنعتی به صورت نیمه خصوصی ارائه میگردد.


ضمنا در کلاس آموزش عکاسی تبلیغاتی که توسط گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو برگزار میشود، به جز آموزشهای کلیدی و کاربردی و با کیفیت، تجربیات ارزشمند استاد میرکبیری در حوزه عکاسی تبلیغاتی نیز در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده خواهد شد که همین یک مورد به تنهائی میتواند ارزش بسیار بالای مالی، زمانی و تخصصی داشته باشد به شکلی که در مسیر یادگیری عکاسی تبلیغاتی بتوانند به صورت کاربردی و کاملا موثر، پیشرفت داشته باشند.


جهت ثبت نام آنلاین و شرکت در دوره های آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

ثبت نام آنلاین در دوره آموزش عکاسی تبلیغاتی