آموزش عکاسی مواد غذایی

اگر به دنبال یک منبع معتبر آموزش عکاسی مواد غذایی هستید که به صورت حرفه ای و اصولی بتوانید عکاسی مواد غذایی را یاد بگیرید، همینجا مقصد شماست! نگاتیو استودیو در بخش آموزش عکاسی مواد غذایی نیز مانند دیگر خدمات آموزش عکاسی خود، بر اساس اصول پایبندی به کیفیت در آموزش عکاسی و به روز بودن اطلاعات و کلیدی و کاربردی بودن آن قویا تاکید دارد و به جهت حفظ کامل کیفیت و افزایش بازدهی آموزشها برای دانشجویان عزیز، آموزش عکاسی مواد غذایی نیز مانند دیگر بخش ها توسط شخص استاد فریبرز میرکبیری تدریس و ارائه میگردد. امروزه عکاسی مواد غذایی در حال رشد بسیار و محبوبیت بیشتر است ولی کمبود منابع آموزش عکاسی معتبر و حرفه ای در این بخش نیز در کشور ایران وجود دارد و حتی بیش از سبک های دیگر عکاسی است به دلیل اینکه این سبک از عکاسی در ایران تقریبا سبکی نو و جدید به حساب می آید. استاد فریبرز میرکبیری توانسته اند خلاء موجود در این بخش را به بهترین نحو ممکن جبران نموده و به روش های مختلفی آموزش عکاسی مواد غذایی را به علاقمندان در سراسر ایران و جهان ارائه دهند که شامل کلاس های حضوری، کلاس های آنلاین، محصولات آموزشی و مشاوره میباشد.

یکی از پتانسیل های بسیار مهم و موثر در جهت افزایش مشتریان و افزایش فروش رستوران ها و فست فودها عکاسی مواد غذایی است به ویژه در دنیای وب و اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام و تلگرام، Pintrest و … . امروزه همه ما شاهد آن هستیم که یکی از تفریحات و عادات بسیاری از افراد در دنیای وب و شبکه های اجتماعی، جستجو، مشاهده و بررسی غذاهای رستورانها و فست فودهای مختلف شده است. یکی از اولین نکات موثر در انتخاب و ایجاد اشتیاق برای مشتریان برای سرو غذای مربوطه تاثیری است که عکس غذاها بر روی مخاطبان ایجاد میکند. در واقع یک عکس خوب، حرفه ای و با کیفیت از غذاها میتواند میزان اشتیاق و جذابیت آن غذا را برای بیننده افزایش دهد و حتی اشتهای آنها نسبت به غذای مربوطه را تحریک نماید. این نکات به خوبی گویای اهمیت کیفیت در آموزش عکاسی مواد غذایی میباشد. یک عکاس مسلط مواد غذایی در عصر وب و شبکه های اجتماعی در صورتی که به خوبی آموزش ببیند و از تجربیات ارزشمند استادان حرفه ای و مسلط این حوزه بهره ببرد و به تمرین و مداومت در یادگیری آن بپردازد قطعا میتواند کسب درآمد بسیار خوبی از این سبک عکاسی داشته باشد.

شکلات پارمیدا - فریبرز میرکبیری

پروژه عکاسی مواد غذایی از برند شکلات پارمیدا توسط فریبرز میرکبیری

استاد فریبرز میرکبیری با توجه به تجربیات متعدد حرفه ای در زمینه همکاری با برندهای معتبر مواد غذایی در ایران و سایر کشورها، به جز ارائه تکنیکهای حرفه ای و به روز و کاربردی در امر آموزش عکاسی مواد غذایی، میتوانند راهنما و مشاور بسیار خوبی برای دانشجویان عزیز در این حوزه باشند و تجربیات ارزشمند ایشان میتواند در بسیاری از موارد به عنوان یک میانبر و پیشرفت جهشی برای علاقمندان به این حوزه عمل نماید.

آقای میرکبیری با توجه به افتخار همراهی استاد مائوریتزیو لودی (از بهترین عکاس های مواد غذایی ایتالیا با تجربه کار برای برندهای بین المللی غذا) و همکاری در استودیوی عکاسی ایشان در میلان ایتالیا و همچنین برگزاری کلاس ها و ورک شاپ های شخصی جناب لودی در ایران میتواند امکان مناسبی برای یاد گیری و برگزاری این دوره های خاص جهت دانشجویان عزیز باشد. (در صورت تمایل دانشجویان جهت برگزاری کلاس و رسیدن به حد نساب امکان دعوت استاد لودی از ایتالیا و برگزاری یک دوره فشرده عکاسی مواد غذایی درایران نیز میباشد.)

عکاسی مواد غذایی در سال های اخیر یکی از زمینه های روبه رشد در خدمات عکاسی است. عکاسی غذایی با وجود افزایش صعودی تولیدات صنایع غذایی و به خصوص با اهمیت بسیار زیاد و نقش پررنگی که در بازار فروش به خود اختصاص میدهند یکی از تخصصی ترین زمینه های عکاسی و از سخت ترین انواع آن در خدمات عکاسی قلمداد میشود. “نگاتیو استودیو” با داشتن تجربه همکاری با برخی از بهترین اساتید عکاسی مواد غذایی در ایتالیا و بخصوص با داشتن افتخار همراهی استاد “مائوریتزیو لودی” عکاس مواد غذایی و پکیجینگ بسیار معروف ایتالیایی توانایی، ارائه یک کار خوب عکاسی در این زمینه خاص را دارا می باشد.

عکس غذا و مواد غذایی به فروشنده آن محصولات کمک میکند تا از طریق تصاویر بتوانند با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و محصولات خود را گویا تر و ملموس تر نمایند و حتی بر روی احساسات مخاطب به صورت مستقیم تاثیر بگذارد. آموزش عکاسی مواد غذایی در کشور ایران به دلیل عدم وجود منابع آموزشی معتبر و به روز در زمینه عکاسی مواد غذایی نتیجه ای جز عدم دسترسی علاقمندان به این سبک عکاسی به کلاس های آموزشی یا محصولات آموزشی مربوطه را نداشته و بسیاری از تلاشهای افرادی که به دنبال یادگیری عکاسی مواد غذایی رفته و در پی آن در این زمینه عکاسی کرده اند با نتایج ضعیف یا حتی نامطلوب مواجه شده است.

عکاسی مواد غذایی - فریبرز میرکبیری

ورک شاپ عکاسی مواد غذایی توسط استاد مائوریتزیو لودی و استاد فریبرز میرکبیری


آیا با شرکت در کلاس آموزش عکاسی مواد غذایی میتوان به یک عکاس مواد غذایی حرفه ای تبدیل شد؟

دوره آموزشی عکاسی مواد غذایی به عنوان یک شروع قدرتمند و حرفه ای برای شما میباشد و مطمئن باشید که با شرکت در این کلاس، میتوانید در مسیر حرفه ای شدن گام بردارید. به این دلیل که یادگیری عکاسی و حرفه ای شدن در عکاسی نیز مانند هر تخصص دیگری نیازمند یادگیری اصول و روشهای صحیح است البته به همراه تمرین، پشتکار، مداومت و کسب تجربه در کنار گذر زمان تا بتوان به نتایج مطلوب و قابل قبول دست یافت. نکته طلائی که در دوره آموزشی عکاسی غذایی استاد میرکبیری وجود دارد این است که در این کلاس، تکنیکهای کاملا به روز و حرفه ای این حوزه را فرا خواهید گرفت و به جرات میتوان گفت که با جستجوهای پراکنده و آزمون و خطا یا شرکت در کلاسهای عکاسی مواد غذایی متفرقه نمیتوانید به آموزش هایی با این کیفیت دست پیدا کنید.


نحوه برگزاری کلاس آموزش عکاسی مواد غذایی ، طول دوره  و تعداد جلسات چگونه است؟

تعداد جلسات: 7 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 3 ساعت

2 روز در هفته (با هماهنگی جهت زمانبندی استاد و دانشجویان)

در حال حاضر کلاس ها به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود اما در آینده نزدیک و در صورت استقبال کلاسهای عمومی نیز به خصوص جهت شهرستانهای مختلف برگزار خواهد شد.


برخی از عناوین آموزشی که در دوره آموزش عکاسی غذایی ارائه میگردد عبارتند از:

  • آشنایی با اصول کلیدی عکاسی غذایی
  • تکنیک های نورپردازی در عکاسی مواد غذایی
  • اهمیت و انتخاب بک گراند در عکاسی مواد غذایی
  • تاریخ عکاسی و تاریخ هنر درباره مواد غذایی
  • آشنایی با نرم افزارهای مرتبط در عکاسی غذایی
  • ترکیب بندی در عکاسی مواد غذایی
  • قواعد و اصول مرتبط با چاپ عکس در عکاسی غذایی
  • اهمیت فود استایلیست در عکاسی غذایی
  • انتخاب لنز در عکاسی غذایی
  • اهمیت متفاوت دیدن در عکاسی مواد غذایی

هزینه دوره آموزش عکاسی مواد غذایی چقدر است؟

تنها برای مدت زمان محدودی این دوره  با مبلغ 2 میلیون تومان (دو میلیون تومان) بابت 7 جلسه سه ساعته آموزش حرفه ای به صورت نیمه خصوصی ارائه میگردد.


ضمنا در کلاس آموزشی عکاسی مواد غذایی، به جز آموزشهای کلیدی و کابردی و با کیفیت، تجربیات ارزشمند استاد میرکبیری در حوزه عکاسی غذایی نیز در اختیار دانشجویان محترم قرار خواهد گرفت که همین یک مورد به تنهائی میتواند ارزش بسیار بالای مالی، زمانی و تخصصی را برای دانشجویان داشته باشد به شکلی که در مسیر یادگیری عکاسی غذایی بتوانند به صورت کاربردی و کاملا موثر، به پیشرفت های بسیار خوبی دست یابند.


 جهت ثبت نام آنلاین و شرکت در دوره های آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

ثبت نام آنلاین در دوره آموزش عکاسی مواد غذایی


جهت دسترسی به منابع آموزشی بیشتر که توسط استاد فریبرز میرکبیری ارائه شده است، کتاب الکترونیکی چگونه در عکاسی مواد غذایی حرفه ای شویم که یکی از  تالیفات ایشان  بوده و مجموعه نکات آموزشی کلیدی و کاربردی مربوط به دنیای عکاسی مواد غذایی را شامل شده است را میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر تهیه و استفاده های بسیار مفیدی از آن داشته باشید. توضیحات بیشتر در مورد این کتاب الکترونیکی در صفحه مربوطه موجود است.

خرید آنلاین کتاب الکترونیکی چگونه در عکاسی مواد غذایی حرفه ای شویم؟