اولین پروژه عکاسی فشن تلفیقی در شهر اصفهان با همکاری برند زاگروتی و همچنین جناب آقای فرخ اصفهانی توسط استاد فریبرز میرکبیری انجام شد. این پروژه انعکاس خبری گسترده ای را در مطبوعات اصفهان و همچنین ایران بر جای گذاشت.

به عقیده استاد فریبرز میرکبیری،  ما نمیتوانیم پرده های دنیای مد را برای مردم کنار نزنیم. همیشه و در هر لحظه ، المان های دنیای مد به واسطه ارتباط رسانه ای زیادی که در جهان وجود دارد پرده برداری شده و به اشتراک گذاشته میشوند. در نتیجه چه بهتر که ما بتوانیم المان های شاخص ایرانی را در کنار المان های دنیای مد جهان نمایش دهیم و توانایی های ایرانی را به رخ جهانیان بکشیم.

پروژه عکاسی فشن تلفیقی در شهر اصفهان مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفت. به عنوان نمونه میتوانید یکی از گزارشات خبری در مورد این پروژه را در اینجا ملاحظه نمائید که مربوط به باشگاه خبرنگاران جوان است.

استاد فریبرز میرکبیری با پشتوانه علمی، تجربی و بینش خاص و خلاقانه ای که در مبحث عکاسی حرفه ای دارند و همچنین با توجه به تخصص ویژه ایشان در عکاسی فشن و مد ، توانسته اند برای اولین بار در ایران گامهای تحول آمیز و بسیار ارزشمندی در جهت شناساندن جلوه های فرهنگی و تاریخی ایران به جهانیان در راستای صنعت فشن و مد را بردارند.

همچنین در این بخش، برخی از تصاویر پروژه عکاسی فشن تلفیقی را میتوانید مشاهده فرمائید.