به بهانه نهمین کنفرانس بین المللی برند در ایران و هماهنگی برنامه ها و افتخار حضور استاد “مائوریتزیو لودی” در ایران توسط استاد فریبرز میرکبیری در گروه نگاتیو استودیو ،جهت سخنرانی در نهمین کنفرانس بین المللی برند بر آن شدیم تا از این فرصت پیش آمده استفاده کنیم و اولین ورک شاپ عکاسی مواد غذایی را با حضور استاد “مائوریتزیو لودی” (Maurizio Lodi) در ایران برگزار کنیم. ورکشاپ عکاسی مواد غذایی به مدت 8 ساعت با همراهی استاد فریبرز میرکبیری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار گردید و بهانه ای جهت آموزش عکاسان ایرانی و کمک به ارتقاء سطح دانش فنی و تکنیکی آنها بود. پس از برگزاری این ورک شاپ عکاسی مواد غذایی، گروه نگاتیو استودیو که مسئول برنامه ریزی های آینده برنامه های استاد مائوریتزیو لودی در ایران است، امکان همراهی ایشان در پروژه های مختلف عکاسی مواد غذایی را برای شما در کشورمان فراهم میاورد.

عکاسی مواد غذایی یکی از زمینه های پولساز و درآمدزا برای عکاسان حرفه ایست. از طرفی در کشور ایران کمبود یا حتی نبود منابع آموزشی معتبر در زمینه عکاسی مواد غذایی و همچنین کمبود عکاسان حرفه ای غذایی که به صورت تخصصی این زمینه را دنبال کرده باشند باعث میشود تا عکاسانی که علاقمند به فعالیت در زمینه عکاسی مواد غذایی هستند نتوانند به منابع مورد نیاز آموزشی دست پیدا کنند و یا حتی بدتر از آن به منابع آموزش عکاسی مواد غذایی غیراستاندارد مراجعه کرده و عکس هایی کم کیفیت و یا با ایرادات بارز را به مشتریان ازائه کنند، به همین دلیل ما در نگاتیو استودیو کتاب ها و مقالات تخصصی متعددی در زمینه عکاسی مواد غذایی را جهت علاقمندان به این رشته آماده کرده و در دسترس شما قرار داده ایم.

فریبرز میرکبیری - ورکشاپ عکاسی مواد غذایی

استاد فریبرز میرکبیری در زمینه آموزش عکاسی مواد غذایی در ایران گامهای بسیار موثری برداشتند و برای اولین بار در کشور توانستند دانش علمی معتبر و به روز عکاسی مواد غذایی را با ترکیب تجربیات ارزشمند داخلی و بین المللی خود در قالب ورکشاپ عکاسی مواد غذایی ارائه دهند و خط پایانی بر انتظار علاقمندان به آموزش اصولی و حرفه ای عکاسی مواد غذایی در سراسر ایران بکشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

فریبرز میرکبیری - ورکشاپ عکاسی مواد غذایی فریبرز میرکبیری - ورکشاپ عکاسی مواد غذایی

در این بخش، برخی از نمونه کارهای عکاسی مواد غذایی استاد فریبرز میرکبیری را میتوانید ملاحظه فرمائید.