استاد فریبرز میرکبیری:

احتمالا خاطرات مهم ترین بخش از زندگی ما هستند ، اتفاقات روزمره و آدمهایی که در هر دوره با اونها خاطرات مشترکی میسازیم برای همیشه در ذهن ما باقی میمونن و گاهی اثری بسیار عمیق در وجود ما به جا میگذارن. مسلما برخی از این خاطرات خوشایند، و برخی ناخوشایند هستند. تمایل به تغییر برخی خاطرات گذشته یا تطبیق هویت آنها و احساسات نهفته در این صحنه ها با زندگی ایده آل که در ذهن من ریشه داره باعث به وجود آمدن این مجموعه شد.

این عکس ها گوشه ای از خاطرات دو سال زندگی من با بالا و پایین هاش و خوب و بدی هاش هستند .

نمایشگاه عکس عاشقانه ای برای دیوار:

نمایشگاه عکس انفرادی “ عاشقانه ای برای دیوار ” در گالری آتبین تهران، مجموعه ای از هنر دیجیتال آرت که قصد روایت اجتماع ایرانی را با استفاده از المان های مختلف بصری داشت در سال 2014 برگزار شد. این نمایشگاه با استقبال بسیار خوب علاقمندان به عکاسی هنری و همچنین افرادی که آثار عکاسی استاد فریبرز میرکبیری را دنبال میکنند مواجه شد. آثار هنری استاد میرکبیری در این نمایشگاه، مثل همیشه بینش و نگرش جدیدی را برای علاقمندان به آموزش عکاسی به همراه داشت.

یکی از تخصص های استاد فریبرز میرکبیری که در آن صاحب سبک هستند ، عکاسی هنری یا Fine-Art Photography است. عکاسی هنری، در واقع جلوه ای از پیام های خلاقانه موجود در ذهن یک عکاس حرفه ای است که به این طریق نمود پیدا کرده و پیام های مشخصی را در دل تصاویر به نمایش میگذارد. جهت اجرای یک پروژه موفق و جذاب عکاسی هنری به عوامل مختلفی نیاز است مانند ایده پردازی و خلاقیت، دانش عکاسی بالا، نگاه متفاوت و توانائی کار با ابزار های مختلف عکاسی.

تجربیات گسترده استاد میرکبیری در سبک ها و پروژه های مختلف و متفاوت عکاسی باعث شده است تا خدمات آموزش عکاسی که توسط گروه نگاتیو استودیو ارائه میشود را به یک فرصت بینظیر برای کلیه علاقمندان به یادگیری سبک های مختلف عکاسی تبدیل نماید که یکی از این سبک ها، عکاسی هنری یا Fine-Art Photography است.

در این بخش میتوانید برخی از نمونه آثار هنری استاد فریبرز میرکبیری مربوطه به نمایشگاه عکس عاشقانه ای برای دیوار را مشاهده فرمائید.