آموزش عکاسی مدلینگ (آموزش عکاسی مد / آموزش عکاسی فشن)

اگر مایلید در زمینه عکاسی مدلینگ یا فشن فعالیت کنید و یا از این راه کسب درآمد کنید، شرکت در کلاس آموزش عکاسی مدلینگ تحت تدریس استاد فریبرز میرکبیری، که توسط گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو ارائه میشود یکی از بهترین انتخاب ها میباشد. هنر عکاسی دارای سبک ها و زمینه های مختلفی است. یکی از این سبک ها عکاسی مد یا فشن (fashion photography) بوده که در کشور ایران بیشتر به نام عکاسی مدلینگ شناخته میشود. در کشور ایران، هنوز مرجع رسمی یا غیررسمی معتبری برای آموزش عکاسی مدلینگ وجود ندارد و به این دلیل گاها در کشور ما سبک عکاسی مدلینگ (عکاسی مد/عکاسی فشن) با دیگر سبک ها و حوزه های عکاسی اشتباه گرفته میشود. این سبک از عکاسی به جز خلاقیت و ایجاد زیبائی بصری در تصویر به ابزارها و ادوات مختلف عکاسی هم نیاز دارد. عکاسی مدلینگ یا عکاسی فشن در سطح جهان کاملا شناخته شده است.

آموزش عکاسی مدلینگ که در قالب کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی توسط گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو ارائه میشود به صورت کاملا اصولی و حرفه ای،  تکنیکهای روز عکاسی جهان در زمینه مدلینگ و فشن را به صورت کلیدی، کاربردی و به دور از حاشیه و مطالب منسوخ شده همگام با آخرین متد های تدریس شده در دانشگاه هاروارد به شما یاد میدهد و به این ترتیب از به هدر رفتن وقت، پول و انرژی شما جلوگیری خواهد نمود. بدتر از همه این است که بسیار از علاقمندان به یادگیری عکاسی مدلینگ و فشن در ایران، پس از مدتی به جز به هدر رفتن پول و وقت و انرژی، انگیزه و علاقه خود را نیز به این شاخه از عکاسی از دست میدهند به دلیل آنکه با استفاده از منابع آموزشی نامعتبر و یا شرکت در کلاس های عکاسی مدلینگ که توسط افراد غیرمتخصص و غیرحرفه ای در این زمینه ارائه میشود از مسیر اصلی این حوزه خارج شده و با گرفتن عکس های بی کیفیت، شنیدن انتقادات و بازخوردهای منفی از دیگران در مورد عکس هایشان و همچنین گم نمودن هدف اصلی در نهایت کلا از ادامه دنبال نمودن این هدف صرفنظر کرده یا درگیر حواشی آن میشوند.

عکاسی فشن و مد - فریبرز میرکبیری

پروژه عکاسی فشن توسط فریبرز میرکبیری

یکی از اصلی ترین و شاخص ترین تخصص های فریبرز میرکبیری، عکاسی مدلینگ و فشن است و با توجه به اینکه ایشان مدرس دوره های تخصصی عکاسی، فارغ التحصیل از IDE میلان بوده ، دارای مدرک عکاسی دیجیتال از دانشگاه هاروارد هستند و همچنین تجربیات متعدد در زمینه خدمات عکاسی حرفه ای در سبک های مختلف در ایران و دیگر کشورهای جهان دارند و به علاوه داشتن تجربه چندین ساله در پروژه های عکاسی مدلینگ و فشن ایرانی و بین المللی، در نتیجه شرکت در کلاس آموزش عکاسی مدلینگ ارائه شده توسط نگاتیو استودیو میتواند تجربیات بسیار ارزشمند و مفیدی را در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار داده و آنها را با تکنیکهائی آشنا کند که به جرات میتوان گفت در کمترمنبع دیگری در کشور ایران میتوان یافت.

روزانه در بسیاری از شبکه های اجتماعی شما نمونه هایی از عکاسی مدلینگ و فشن از مردان و زنان مختلفی را می بینید، که در تلاشند لباس، لوازم تزئینی، کفش و … را به نمایش بگذارند. همین امر این زمینه را به یکی از بهترین راه های کسب درآمد برای عکاسان تبدیل کرده است.

آموزش عکاسی مدلینگ به تدریس مباحث مختلف و متنوعی از اصول و قواعد مدلینگ و فشن گرفته تا انواع تکنیکهای نورپردازی، طراحی صحنه، ترکیب رنگها، تاریخچه عکاسی مدلینگ و فشن، گریزی به تکنیک های نورپردازی در عکاسی فشن و مدلینگ، شناخت لنزها، ژست ها در عکاسی مدلینگ، اچ دی آر در عکاسی مدلینگ و تبلیغاتی، کروما کی، آشنایی با برخی بزرگان عکاسی مدلینگ و فشن و بسیاری مطالب حرفه ای دیگر میپردازد. این دوره، 2 روز در هفته به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود. روز و ساعت برگزاری کلاس با شما هماهنگ خواهد شد و متناسب با زمانبندی دانشجویان و استاد تنظیم میگردد. اگر ساکن تهران نیستید ، لطفا قبل از ثبت نام آنلاین در کلاس ها با ما تماس بگیرید تا موارد مربوطه هماهنگ شود.

عکاسی فشن و مد - فریبرز میرکبیری

پروژه عکاسی فشن تلفیقی در اصفهان توسط فریبرز میرکبیری


آیا با شرکت در کلاس آموزش عکاسی مدلینگ یا فشن میتوان به یک عکاس مدلینگ حرفه ای تبدیل شد؟

این دوره آموزشی به عنوان یک شروع قدرتمند و حرفه ای برای شما است و مسلما با شرکت در این کلاس، میتوانید در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید. به این دلیل که یادگیری عکاسی و حرفه ای شدن در عکاسی هم مانند هر تخصص دیگری نیازمند یادگیری اصول و روشهای صحیح است البته به همراه تمرین، پشتکار، مداومت و کسب تجربه در کنار گذر زمان تا بتوان به نتایج مطلوب و قابل قبول دست یافت.نکته طلائی که در دوره آموزشی عکاسی مدلینگ استاد میرکبیری وجود دارد این است که تخصص اصلی ایشان، همین سبک عکاسی بوده و تکنیکهای کاملا به روز و حرفه ای این حوزه را در این دوره میتوانید یاد بگیرید و به جرات میتوان گفت که با جستجوهای پراکنده و آزمون و خطا یا شرکت در کلاسهای عکاسی مدلینگ متفرقه نمیتوانید به چنین آموزش هایی دست پیدا نمائید.


نحوه برگزاری کلاس آموزش عکاسی مدلینگ ، طول دوره  و تعداد جلسات چگونه است؟

تعداد جلسات: 10 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 3 ساعت

2 روز در هفته (با هماهنگی جهت زمانبندی استاد و دانشجویان)

در حال حاضر کلاس ها به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود اما در آینده نزدیک و در صورت استقبال کلاسهای عمومی نیز به خصوص جهت شهرستانهای مختلف برگزار خواهد شد.


برخی از عناوین آموزشی که در دوره آموزش عکاسی مدلینگ یا فشن ارائه میگردد عبارتند از:

  • اصول و قواعد فشن در دنیای امروز
  • آشنایی با تاریخچه مد و فشن
  • آشنایی با سبک های مختلف و بزرگان فشن در جهان
  • فشن اسلامی در ایران و کشورهای مسلمان
  • مروری بر تکنیک های نورپردازی
  • استفاده از فیلترهای عکاسی و نورپردازی های خلاقانه
  • آشنایی و اهمیت نرم افزارهای عکاسی
  • طراحی استیج در عکاسی فشن
  • آشنایی با ترکیب رنگها و اصول اولیه رنگ شناسی

هزینه دوره آموزش عکاسی مدلینگ چقدر است؟

تنها برای مدت زمان محدودی این دوره  با مبلغ 2 میلیون تومان (دو میلیون تومان) بابت 10 جلسه سه ساعته آموزش حرفه ای به صورت نیمه خصوصی ارائه میگردد.


ضمنا در کلاس آموزشی عکاسی مدلینگ، به جز آموزشهای کلیدی و کابردی و با کیفیت، تجربیات ارزشمند استاد میرکبیری در این حوزه نیز در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده خواهد شد که همین یک مورد به تنهائی میتواند ارزش بسیار بالای مالی، زمانی و تخصصی داشته باشد به شکلی که در مسیر یادگیری عکاسی مدلینگ بتوانند به صورت کاربردی و کاملا موثر، پیشرفت داشته باشند.


 جهت ثبت نام آنلاین و شرکت در دوره های آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

ثبت نام آنلاین در دوره آموزش عکاسی مدلینگ


جهت دسترسی به منابع آموزشی بیشتر که توسط استاد فریبرز میرکبیری ارائه شده باشد، دی وی دی مربوط به اولین سمینار فشن و مدلینگ در ایران که به استادی ایشان انجام شده و مجموعه کاملی از اطلاعات مربوط به دنیای عکاسی مدلینگ، فشن و پرتره را شامل میباشد را میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر تهیه و استفاده های بسیار مفیدی از آن داشته باشید. توضیحات بیشتر در مورد این دی وی دی در صفحه مربوطه موجود اشت.

خرید آنلاین دی و دی اولین سمینار تخصصی عکاسی مد و فشن در ایران


اگر مایلید تا نکات کلیدی و اصول پایه مدلینگ و کت واک را با کمترین هزینه ممکن و بسیار سریع یاد بگیرید، حتما مطالعه کتاب الکترونیکی نکات کلیدی مدلینگ و کت واک ، تالیف استاد فریبرز میرکبیری به شما توصیه میشود

دانلود کتاب الکترونیکی “نکات کلیدی مدلینگ و کت واک”