تکه تکه شدن روزنامه نگاری |  PetaPixel

تکه تکه شدن روزنامه نگاری | PetaPixel

[ad_1]

در عکاسی خبری ، مردم اخبار خود را از کجا و چگونه دریافت می کنند. برداشت سریع گزارش خبری دیجیتال رویترز 2021 نشان می دهد که بازار اخبار همزمان در حال انفجار در تعداد زیادی از موضوعات خاص و رسانه های مختلف است.

به موجب آن کلیه اخبار ، آب و هوا ، مشاغل و سیاست ها از طریق روزنامه چاپی محلی خوانده می شود ، اکنون هرکدام آدرس برتر خود را دارند و از طریق رسانه دیگری (لپ تاپ ، موبایل ، برنامه ، رسانه های اجتماعی و غیره) به آنها دسترسی دارند. برای سازندگان تصویر ، این بدان معناست که عکاسی باید چند زبانه باشد و با خوانندگان آن متناسب باشد.

این دیگر طولانی نیست که یک عکس متناسب با همه باشد ، اما تصاویر چندگانه متناسب با همه

خوانندگان اخبار خود را در مورد مکانهای خاص موضوع پیدا می کنند ، نه در روزنامه های محلی. منبع: رویترز

به عنوان مثال یک طوفان بد را در نظر بگیرید. فرض کنید عکس برای صفحه نخست روزنامه های محلی گرفته شده است. در این صورت ، باید دارای نشانه های محلی قابل شناسایی به همراه آسمان های تهدید کننده باشد. با این حال ، اگر این سایت برای weather.com باشد ، همان مکانهای مهم باعث حواس پرتی می شوند و تمام تمرکز باید بر روی تشکیل ابر باشد.

خواننده روزنامه محلی ابتدا به محله خود اهمیت می دهد ، در حالی که بازدیدکنندگان weather.com ابتدا به آب و هوا اهمیت می دهند. در حالی که تصویر اول باید دارای یک افقی خوب با زاویه باز باشد ، تصویر دوم باید مربع باشد و با لنز طولانی تری گرفته شود. همان سیستم هواشناسی ، داستان یکسان ، دو تصویر کاملاً متفاوت.

صرف تصاویر در اینجا متوقف نمی شود. حتی عادت های جدید در حال تغییر هستند

همانطور که همه ما می دانیم ، مصرف اخبار در درجه اول به شبکه های اجتماعی منتقل شده است. هنوز هم ، همانطور که این گزارش نشان می دهد ، حتی کدام رسانه های اجتماعی در حال تغییر هستند (از قبل). فیس بوک ، توییتر در حال کاهش هستند در حالی که “TikTok اکنون به یک چهارم (24٪) افراد زیر 35 سال رسیده است ، با 7٪ از بسترهای خبری – و نفوذ بیشتر در مناطقی از آمریکای لاتین و آسیا”. یوتیوب ، تلگرام و واتساپ نیز شاهد افزایش قابل توجهی هستند.

جایی که کاربران اخبار خود را در شبکه های اجتماعی پیدا می کنند. منبع: رویترز

برای عکاسی خبری ، درس روشن است. سرانجام انتقال پیش بینی شده به ویدئو در حال انجام است. نه پخش ، نوع فیلم های CNN. این نسخه بومی سریع ، حداکثر 60 ثانیه ای ، عمودی و 100٪ همراه آن است.

اگر بخواهید به مخاطبان گسترده ای برسید ، عکسهایی که هنوز پر تقاضا هستند ، باید با فیلمهای کوتاه انفجاری تکمیل شوند. کاری که امروزه کار خبرنگار عکاسی را تقریباً غیرممکن می کند. هیچ کس نمی تواند از چندین زاویه با فریم های مختلف هنگام فیلمبرداری و ویرایش فیلمبرداری کند. در درجه اول هنگام انعکاس اخبار فوری.

به دلیل تکه تکه شدن ، تنها یک سازمان می تواند با داشتن چندین تیرانداز در یک رویداد ، به طور کافی تمام خواسته های فضای خبری امروز را برآورده کند. با این حال ، تکه تکه شدن همچنین به معنی رقت است. با کاهش مخاطبان آنها ، هر خبرگزاری کمتر و کمتر هزینه می کند در حالی که شبکه های اجتماعی اصلاً هزینه ای نمی پردازند. پایدار نیست

برای یک عکاس خبری ، این یک تخصص اجباری است. آنها که قادر به تأمین نیاز همه نیستند ، باید انتخاب کنند که کدام یک را ارائه می دهند و به آن پایبند هستند.

یک خبر خوب خوب وجود دارد

خوانندگان کم کم شروع به پرداخت هزینه اخبار خود به صورت آنلاین می کنند. منبع: رویترز

اشتراک های پرداخت شده برای اخبار دقیق و با کیفیت در حال افزایش است. به آرامی ، در کل حدود 2٪ ، اما یک روند امیدوار کننده است. این به معنای افزایش تقاضا برای محتوای بصری با کیفیت و اختصاصی است که به نوبه خود میزان پرداخت را افزایش می دهد.

در عین حال ، عطش اطلاعات قابل اعتماد نیز در حال افزایش است. این یک منطقه است که محتوای بصری تأثیر زیادی دارد. ارزش انکارناپذیر در اینجا برای خبرنگاران عکاسی و سازمان های خبری به طور یکسان ساخت و حفظ نام تجاری تغییرناپذیر و به وضوح قابل شناسایی است که کاملاً با اعتماد و دقت مسحور شده است.

در حالی که سیستم عامل های رسانه ای اجتماعی بی نظیر همچنان اعتبار خود را از دست می دهند (آنچه را که برای آن پرداخت کرده اید دریافت می کنید) ، فرصتی رو به رشد برای کسب درآمد از اعتبار بصری از طریق اعتبار و فناوری وجود دارد. اگر هر بار به محتوای یک خبرنگار عکاسی 100٪ اعتماد شود ، انگیزه زیادی برای پرداخت حق بیمه برای آن وجود دارد.


PS چیزهای بیشتری برای خواندن و کشف در گزارش توصیه شده دیجیتال رویترز 2021 وجود دارد.


درباره نویسنده: پاول ملچر یک کارآفرین عکاسی و فناوری مستقر در نیویورک و بنیانگذار Kaptur ، یک مجله خبری درباره فضای فناوری بصری است. نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً نظرات نویسنده است. می توانید بیشتر نوشته های او را در وبلاگ او ، Thoughts of a Bohemian پیدا کنید. ملچر خدمات خود را به عنوان مشاور نیز ارائه می دهد. این مقاله در اینجا نیز منتشر شده است.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از Depositphotos



[ad_2]

لینک منبع