تست های اینستاگرام "پست های پیشنهادی" که می تواند در مقابل دوستان ظاهر شود

تست های اینستاگرام “پست های پیشنهادی” که می تواند در مقابل دوستان ظاهر شود

[ad_1]

گزارش شده است که اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی “تعداد کمی” از کاربران است که ویژگی “پیام های پیشنهادی” آن دقیقاً هنگامی که به پایان فید خود رسیده اید گسترش می یابد و در طول یک تجربه مرور مخلوط می شود ، احتمالاً از پست های قبلی جلوتر است آن کاربران دنبال می کنند.

در تأیید به The Verge، اینستاگرام می گوید که استقبال از ویژگی “پست های پیشنهادی” به قدری مثبت بود که شرکت تصمیم گرفت این پیشنهادات را با میانگین تجربه مشاهده مخلوط کند ، گاهی اوقات قبل از عکس ها و فیلم های افرادی که کاربر به طور صریح دنبال می کند.

علاوه بر این ، اینستاگرام کنترل های جدیدی را آزمایش می کند که به کاربران امکان می دهد موضوعی خاص برای پست های پیشنهادی و همچنین توانایی “به تعویق انداختن” توصیه ها را به مدت 30 روز اضافه کنند یا آنها را کاملا از خوراک پنهان کنند. “پست های پیشنهادی” قابلیتی است که اینستاگرام سال گذشته اضافه کرد ، اما قبل از این آزمایش کوچک فقط پس از دیدن کاربر مشاهده شده است که از همه افرادی که آنها را دنبال کرده و آنچه را که به اشتراک گذاشته شده است ، مشاهده کرده است.

این تغییر باعث می شود که اینستاگرام از لحاظ نظری عملکردی مشابه نحوه مدیریت YouTube صفحه اصلی خود داشته باشد ، که حاوی محتوایی است که ترکیبی از فیلم های ساخته شده توسط کاربر است و همچنین فیلم هایی که الگوریتم YouTube فکر می کند مورد علاقه آنها است. YouTube چنان به این رویکرد تحلیلی و رو به جلو متکی است که اهمیت اشتراک ها طی سال های گذشته کاهش یافته است.

اگر اینستاگرام بخواهد پست های پیشنهادی را برای همه کاربران در نظر بگیرد ، ممکن است تأثیر چشمگیری در عملکرد شبکه اجتماعی داشته باشد. اینستاگرام علاقه زیادی به نگه داشتن کاربران در پلتفرم برای بیشترین زمان ممکن و ادامه بازگشت آنها دارد. بدین ترتیب ، شبکه اجتماعی لزوماً نباید در نمایش محتوای کاربر از افرادی که آنها را دنبال می کنند ، در مقایسه با ارائه عکس ها و فیلم هایی که آنها را درگیر خود می کند ، ارزش زیادی قائل شود. همانطور که یوتیوب نشان داده است ، فقط به این دلیل که شخص در یک کانال مشترک می شود ، به این معنی نیست که کاربر لزوماً می خواهد تمام محتوای تولید شده کانال را ببیند.

به هر حال این تئوری است و ممکن است در طولانی مدت سازندگان محتوا که به اینستاگرام متکی هستند بتوانند مخاطبان خود را تغییر دهند ، به خصوص اگر پست های پیشنهادی محبوب تر شوند و از جذابیت بیشتری نسبت به حساب های خاص دنبال شده برخوردار شوند.

رویکردهای متمرکز بر الگوریتم معمولاً رویکردهایی را جایگزین می کند که بر کنترل کامل کاربران بر آنچه می بینند متمرکز است. فیس بوک و اینستاگرام هر دو سال گذشته یک رویکرد مبتنی بر جدول زمانی را رها کردند و توییتر به طور پیش فرض کاربران را به نمای “صفحه اصلی” به جای “جدیدترین توییت ها” که از الگوریتمی برای تعیین جالب ترین مطالب استفاده می کند ، پیش فرض می دهد. حداقل در مورد توییتر ، بازگشت به جدیدترین توییت ها یک گزینه است.

اینستاگرام مشخص نکرد که آزمون “پیام های پیشنهادی” آن چه تعداد افراد را تحت تأثیر قرار می دهد و چه مدت آزمایش این ویژگی را مشخص می کند.



[ad_2]

لینک منبع