پاناسونیک برای افزودن فیلم RAW 5.9K 12 بیتی به S5 و S1 دو ساله

پاناسونیک برای افزودن فیلم RAW 5.9K 12 بیتی به S5 و S1 دو ساله

[ad_1]

پاناسونیک برنامه بروزرسانی میان افزار را برای سری دوربین های فول فریم Lumix S خود که شامل S1 ، S1R و S5 است اعلام کرده است. حتی اگر S1 بیش از دو سال پیش اعلام شده باشد ، این شرکت آن را به روز می کند تا فیلمبرداری 5.9K با حداکثر 30 فریم در ثانیه در RAW 12 بیتی را ضبط کند.

به نظر نمی رسد که سن یک دوربین بر چگونگی نمایش پاناسونیک تأثیر بگذارد ، اگر این پشتیبانی اساسی را از آن ایجاد کند ، زیرا این به روزرسانی ها عملکرد قابل توجهی را ایجاد می کنند که به راحتی می توان ادعا کرد باید برای بدنه دوربین نسل بعدی اختصاص یابد. در حالی که برخی از این به روزرسانی ها فقط برای کسانی در دسترس است که در زمان راه اندازی هزینه های اضافی ویدیو را پرداخت کرده اند ، این سطح از پشتیبانی مدت ها پس از انتشار هنوز قابل ستایش است.

S1 ، S1R و S5 با در دسترس قرارگرفتن میان افزار در 12 ژوئیه ، پیشرفت های عمده ای دریافت خواهند کرد.

برای کسانی که Upgrade Software Key DMW-SFU2 را خریداری کرده اند – یک ارتقا option آپشن 200 دلاری متمرکز بر ویدیو که در حال حاضر با خریدهای جدید دوربین ارائه می شود – پاناسونیک S1 خروجی ویدیوی RAW از طریق HDMI به Blackmagic Video Assist 12G HDR به دست می آورد و خواهد بود به عنوان Blackmagic RAW ضبط شده است. امکان ضبط در فریم کامل 5.9K (3312 58 5888) با حداکثر 30 فریم در ثانیه در نسبت ابعاد 16: 9 را خواهد داشت. در حالت برش داده شده APS-C ، S1 قادر خواهد بود با وضوح 4K (2176 4 4128) با حداکثر 60 فریم در ثانیه با نسبت ابعاد 17: 9 و 3.5K با حداکثر 50 فریم در ثانیه به صورت آنامورفیک عکسبرداری کند.

پاناسونیک S5 از همان قابلیت های ضبط RAW برخوردار است ، اما بدون نیاز به خرید هرگونه ارتقا نرم افزاری مانند مورد S1. در هر دو مورد ، داده های ویدیویی RAW 5.9K ، 4K و Anamorphic (4: 3) 3.5 بیتی RAW می توانند از طریق HDMI به Blackmagic Video Assist 12G HDR صادر شوند تا به عنوان Blackmagic RAW ضبط شوند.

این بدان معنی است که دوربین فول فریم 1700 دلاری پاناسونیک در حال حاضر قادر به فیلمبرداری با RAW 5.9K 12 بیتی و بدون هیچ گونه هزینه اضافی است که با عملکرد S1H گران قیمت تر رقابت می کند.

پاناسونیک همچنین L.ClassicNeo و L.Monochrome S را به عنوان سبک عکس به هر دو مدل S1 و S1R اضافه خواهد کرد.

علاوه بر این ، پاناسونیک از Lumix HLG Photo برای Adobe Photoshop خبر داد ، این یک نرم افزار افزونه است که به شما اجازه می دهد هر عکس لاگ گاما هیبریدی (HLG) (که نوعی تصویر HDR است) توسط هر دوربین Lumix S گرفته شده است ، خوانده و ویرایش شود. با Adobe Photoshop. پس از آن ، پاناسونیک می گوید که می توان آن عکسهای HLG را به عنوان عکسهای HDR در یک مانیتور مربوط به HLF از اتصال HDMI با دوربین سری Lumix S مشاهده کرد.

پیش از این ، عکسهای HLG پاناسونیک به محض اینکه برای ویرایش در برنامه ای مانند فتوشاپ قرار می گرفتند ، HLG دیگر متوقف می شوند و تنها راه لذت بردن از طیف رنگی گسترده تر مشاهده مستقیم آنها از دوربین بود. در حالی که مشاهده عکس های HLG هنوز پیچیده است ، حداقل اکنون راهی برای ویرایش آنها بدون از دست دادن ماهیت HDR HLG وجود دارد.

به روزرسانی سیستم عامل و افزونه HLG Photo برای فتوشاپ از تاریخ 12 ژوئیه از پاناسونیک در دسترس خواهد بود.



[ad_2]

لینک منبع