لایکا از رنگ مشکی نسخه محدود M10-R رونمایی می کند

لایکا از رنگ مشکی نسخه محدود M10-R رونمایی می کند

[ad_1]

لایکا نسخه Black M10-R را در آنچه لایکا استور میامی آن را “اجرای محدود” می نامد ، اعلام کرده است. این دوربین از نظر عملکرد با یک M-10R استاندارد یکسان است ، اما رنگ برای اولین بار برای هر دوربین نسل M10 ، استاندارد یا غیره است.

نسخه اصلی M10-R در ژوئیه سال 2020 اعلام شد و از یک سنسور رنگی 40 مگاپیکسلی بهره می برد. در آن زمان ، لایکا گفت که M10-R نویز تصویر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و همچنین دامنه دینامیکی وسیع تری نسبت به M10 اصلی دارد و عملکردی نزدیکتر از آنچه از M10 Monocrhom انتظار می رود را ارائه می دهد اما دارای مزیت رنگی است. در هنگام راه اندازی ، با قیمت 8995 دلار درج شد.

با این نسخه جدید M10-R ، لایکا از رنگ مشکی براق استفاده کرده است که در خط M10 به هیچ وجه دیده نشده است ، زیرا لایکا ترجیح داده است از رنگ مات و کروم مات بیشتر استفاده کند. این نسخه جدید نه تنها سیاه و سفید درجه یک و براق را به دوربین می آورد ، بلکه نقطه قرمز نمادین لایکا را نیز از بین می برد. لایکا آن را ادای احترام به دوربین فیلم Leica MP توصیف می کند و دکمه آزاد سازی شاتر در کروم نقره ای صیقلی اصلاح شده و سرعت شاتر و صفحات ISO بالای دوربین یک “کلاسیک و آسان گرفتن است” ”ماشینکاری متقاطع در کناره ها.

با توجه به فروشگاه لایکا میامی انجمن قرمز نقطه، این رنگ نهایی خاص متفاوت از M10 استاندارد است.

Red Dot Forum می نویسد: “کروم سیاه مات بیشتر از لحاظ الکتروشیمیایی با برنج زیرین روکش شده با نیکل پیوند خورده است ، اما رنگ سیاه در بالای صفحه های پایین و برنجی برهنه اعمال می شود”. “بنابراین هرگاه کروم سیاه نقره ای نقره ای در مناطق پرمصرف به خود بگیرد ، با گذشت زمان ، رنگ براق فرسوده می شود و برنج را در زیر نشان می دهد و یک پتینه زیبا و مورد پسند را به نمایش می گذارد.”

پاتینای شدید که در یکی از خانم های لایکا خانم الیوت ارویت نشان داده شده است | فروشگاه لایکا میامی

Leica IIIg سیاه و سفید نادر نقاشی شده با رنگ مشابه با Elmarit 90mm f / 2.8 به تازگی در حراج 484،400 دلار فروخته شده است.

ظاهراً M10-R Black Paint به تعداد محدود در دسترس است ، اما لایکا در اعلامیه خود مشخص نکرد که این میزان محدود است. با کمی چرخش غیرمعمول ، نسخه Black Paint به طور قابل توجهی گران تر از نسخه اصلی M10-R نیست و تنها 300 دلار بیشتر از استاندارد – 9،295 دلار هزینه خواهد داشت.



[ad_2]

لینک منبع