اینستاگرام سرانجام به کاربران اجازه می دهد عکس ها را از دسک تاپ ارسال کنند

اینستاگرام سرانجام به کاربران اجازه می دهد عکس ها را از دسک تاپ ارسال کنند

[ad_1]

اینستاگرام اکنون توانایی ارسال عکس از یک مرورگر وب دسک تاپ را دارد. این یک نقطه عطف بزرگ است ، زیرا اولین بار است که سرویس محبوب اشتراک عکس به طور رسمی اجازه ارسال از خارج از دستگاه های تلفن همراه را می دهد.

این شرکت این اقدام را رسماً تأیید کرده و می گوید این آزمایشی است که در حال حاضر برای زیرمجموعه ای از کاربران آن ارائه می شود – اینستاگرام از لحاظ تاریخی ویژگی های اصلی و همچنین آزمایشات تبلیغاتی گسترده را قبل از اینکه در هفته های بعدی در دسترس همه کاربران قرار دهد ، ارائه داده است. و ماهها

سخنگوی گفت: “ما می دانیم که بسیاری از افراد از طریق رایانه خود به اینستاگرام دسترسی پیدا می کنند.” Engadget. “برای بهبود این تجربه ، اکنون ما در حال آزمایش توانایی ایجاد یک پست Feed در Instagram با مرورگر دسک تاپ آنها هستیم.”

برنامه های اینستاگرام برای گسترش ارسال به دسک تاپ قبلا توسط توسعه دهنده Alessandro Paluzzi مشاهده شده بود که هنوز توسط این شرکت در حال آزمایش داخلی بود.

با این حال ، از این هفته بسیاری از کاربران اشتراک گذاری را شروع کرده اند که اکنون دکمه ایجاد پست جدید را در وب سایت دسک تاپ مشاهده می کنند و اکنون می توانند با استفاده از سیستم جدید پست ایجاد کنند.

اگر ارسال پیام دسک تاپ برای حساب شما فعال شده باشد ، یک نماد جدید “افزودن” در بالای سایت در بین نمادهای پیام های مستقیم و کاوش پیدا خواهید کرد.

دکمه ایجاد جدید در سایت دسک تاپ اینستاگرام. عکس صفحه از طریق فوکوس عکس.

به محض کشیدن و رها کردن عکس در جعبه ایجاد (یا با استفاده از دکمه مرور ، فایلی را انتخاب کنید) ، به شما فرصت داده می شود قبل از ارسال عکس ، آن را برش داده و ویرایش کنید.

اینستاگرام قبلاً ارسال عکس مبتنی بر مرورگر را برای دستگاه های تلفن همراه باز می کرد ، اما کاربران دریافتند که مرورگرهای دسک تاپ می توانند با تظاهر به مرورگر موبایل از این ویژگی استفاده کنند. با ارسال رسمی دسکتاپ ، کاربران دیگر نیازی به استفاده از روشهای “جعل” برای ایجاد پست های خود ندارند.

این آخرین حرکت باعث شده است که اینستاگرام حتی از نظر طراحی به فیس بوک (این شرکت اصلی باشد) نزدیک شود. اینستاگرام در سال 2016 خوراک خود را از تقویم به الگوریتمی تغییر داد و اکنون حتی شروع به مخلوط کردن “پست های پیشنهادی” در خبرهای اصلی کاربران کرده است.

مدت هاست که ارسال دسک تاپ یکی از ویژگی های درخواست شده است ، بنابراین قبل از راه اندازی آن مشخصاً فقط به زمان نیاز داشت.



[ad_2]

لینک منبع