NVIDIA Canvas با استفاده از هوش مصنوعی Doodles شما را به 'عکس' تبدیل می کند

NVIDIA Canvas با استفاده از هوش مصنوعی Doodles شما را به ‘عکس’ تبدیل می کند

[ad_1]

NVIDIA Canvas را اعلام کرده است ، برنامه ای که به عنوان یک بتا رایگان در دسترس است که می گوید ابزار نقاشی در زمان واقعی را برای هر کسی که دارای GPU NVIDIA RTX است به ارمغان می آورد. از هوش مصنوعی برای ایجاد طرح های ابتدایی یا doodles به صحنه های واقع گرایانه استفاده می کند.

Canvas بخشی از NVIDIA Studio است که برنامه ای است که به هنرمندان و سازندگان ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری کمک می کند تا در زندگی بخشیدن به چشم اندازهای خلاقانه کمک کنند. به نظر می رسد Canvas نسخه برنامه ای است که NVIDIA در سال 2019 به نمایش درآورده است ، اما آنچه در اینجا نشان داده شده بسیار پیشرفته تر از آن چیزی است که در آن زمان مورد تمسخر قرار گرفت.

در Canvas ، کاربران می توانند با استفاده از یک پالت متشکل از 15 ابزار مانند کوه ، ابر ، علف یا جلوه های جوی ، شکل ها و خطوط ساده را ترسیم کنند و مدل هوش مصنوعی آن ها را به صورت واقعی در یک صحنه واقعی تبدیل می کند.

آنچه به نظر می رسد طرحی است که در Microsoft Paint ساخته شده است ، بلافاصله و با کیفیت فک به صحنه ای واقعی تبدیل می شود.

NVIDIA توضیح می دهد: “این ابزار به هنرمندان اجازه می دهد تا از فیلترهای سبک استفاده کنند و تصویر ایجاد شده را برای استفاده از سبک یک نقاش خاص تغییر دهند.” “NVIDIA Canvas نه تنها دوختن قطعات دیگر از تصاویر ، یا برش و چسباندن بافت ها ، بلکه ایجاد تصاویر کاملاً جدید است ، دقیقاً مانند یک هنرمند.”

این الگوریتم با کمک پالت ابزارهای Canvas کمک می کند تا بتواند آنچه را که هنرمند قصد دارد نشان دهد درک کند ، اما نتایج هنوز بسیار چشمگیر است. NVIDIA می گوید که کاربردهای خلاقانه این ابزار “بی پایان” است و می تواند به هنرمندان کمک کند تا سریعتر از گذشته ایده پردازی کنند ، که معمولاً یک کار بسیار زمانبرتر است.

خطوط و اشکال در عرض چند ثانیه به مناظر شبیه زندگی تبدیل می شوند. | انویدیا

NVIDIA توضیح می دهد: “همچنین می تواند برای طیف وسیعی از سازندگان و طراحان صرفه جویی کند.” “یک مدیر هنری را در نظر بگیرید که نیاز به اصلاح محصول قهرمان در یک کار تبلیغاتی دارد. منظره عکس را کامل می کند. با استفاده از NVIDIA Canvas ، کارگردان فقط چند کلیک از تولید چندین تصویر ارائه شده به زیبایی انجام می دهد. در چند لحظه ، این ابزار گزینه های متعددی را برای بررسی مشتری فراهم می کند ، قبل از نهایی کردن محصول برجسته ، در وقت گرانبها صرفه جویی می کند. “

Canvas از نوعی هوش مصنوعی به نام “شبکه های خصمانه تولیدی” یا GAN استفاده می کند. این همان فناوری است که NVIDIA در الگوریتم های قبلی هوش مصنوعی استفاده کرده است ، مانند ابزاری که می تواند چهره های واقع گرایانه ایجاد کند. GAN ها از یک مولد و یک تبعیض تشکیل شده اند که با هم کار می کنند. یک ژنراتور قصد دارد نقشه های متریال را به تصاویر تبدیل کند ، و تفکیک کننده جنبه های خاصی از آنچه را تولید می کند درک می کند. به عنوان مثال ، متمایز می داند که آب بازتاب دارد و می تواند به ژنراتور بگوید که نمایشی از آن ایجاد کند.

NVIDIA می گوید: “برای ارائه پرتره های واقع گرایانه برای هنرمندان ، GAN با استفاده از بیش از 5 میلیون تصویر روی سیستم NVIDIA DGX آموزش دیده است.”

Canvas beta اکنون به صورت رایگان قابل بارگیری است و NVIDIA در مورد انجمن های خود نظرات خود را درخواست می کند.



[ad_2]

لینک منبع