GoPro API را برای برنامه های شخص ثالث برای ادغام HERO9 Black راه اندازی می کند

GoPro API را برای برنامه های شخص ثالث برای ادغام HERO9 Black راه اندازی می کند

[ad_1]

GoPro اعلام کرده است Open GoPro ، یک ابتکار API جدید باز است که به توسعه دهندگان شخص ثالث اجازه می دهد دوربین اکشن HERO9 Black را در پروژه های خود ادغام کنند.

“آیا شما عاشق توسعه ، tinker یا هک هستید؟” GoPro در سایت جدید API می نویسد. “Open GoPro یک پلت فرم نرم افزاری با دسترسی آسان و پشتیبانی محدود برای توسعه دهندگان است تا دوربین های HERO9 Black خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنند و یا آن را از طریق اتصال بی سیم (BLE یا Wi-Fi) در محصول خود قرار دهند.”

توسعه دهندگانی که به API Open GoPro ضربه می زنند – برای استفاده از آن هیچ برنامه یا تأییدی لازم نیست – می توانند کدهای خود را به ویژگی های دوربین شامل اتصال بی سیم ، فرمان و کنترل دوربین ، وضعیت دوربین ، پیش نمایش دوربین و بررسی کارت SD و منتقل کردن.

تعدادی از شرکت ها قبلاً از Open GoPro استفاده کرده اند تا محصولات خود را با HERO9 Black به خوبی بازی کنند. ساعت های هوشمند Amazfit اکنون به دارندگان امکان کنترل بی سیم دوربین با صفحه لمسی ساعت را می دهند. قایق های Centurion دارای قابلیت کنترل دوربین در صفحه کنترل سکان قایق خود هستند. Pixellot ویژگی های کنترل دوربین و انتقال محتوا را در سیستم عامل تلفن همراه پخش کننده ورزشی خود ایجاد کرده است.

تصویری از پلت فرم تلفن همراه پخش ورزشی Pixellot.

سنا کنترل صوتی GoPro را در هدست های خود که برای موتور سواری و سایر کاربردهای بادی طراحی شده اند تعبیه کرده است.

با راه اندازی این API جدید ، GoPro امیدوار است که بسیاری از شرکت ها و توسعه دهندگان برای ایجاد یک اکوسیستم جدید از ابزارها و برنامه های سازگار با دوربین های GoPro ، از این مارک ها پیروی کنند.

Open GoPro هم اکنون در دسترس است و با دوربین های HERO9 Black سازگار است که به سیستم عامل v1.6 جدیدی که همراه با Open GoPro منتشر شده است ، به روز شده اند. این سیستم عامل همچنین باعث می شود تا دوربین در حالت خاموش / روشن / ثبات ، قابلیت اتصال به برنامه Quik ، بهبود حساسیت صفحه لمسی و قابلیت اطمینان هنگام استفاده از “Remote” را بهبود بخشد.

برای کمک به توسعه دهندگان با آشنا شدن با API جدید ، سایت Open GoPro همچنین شامل نمونه کد در Python ، C ، Swift و BASH است.



[ad_2]

لینک منبع