هواپیماهای بدون سرنشین مانند موشک مانند موشک می توانند آینده پروازهای فضایی باشند

هواپیماهای بدون سرنشین مانند موشک مانند موشک می توانند آینده پروازهای فضایی باشند

[ad_1]

هواپیمای بدون سرنشین Rapid Ascent Drone یا RAD در اصل یک کشتی موشکی برقی است. در حال حاضر ، می توان از آنها برای ساخت نمایش های غیرمعمول نور هواپیماهای بدون سرنشین استفاده کرد که می توانند جای آتش بازی ها را بگیرند و فرصت های منحصر به فرد رنگ آمیزی نور را فراهم کنند ، اما سازنده این ایده معتقد است که آنها ممکن است در نهایت بتوانند جایگزین کشتی های موشکی شوند.

Rammaxx یک تولید کننده RAD است که مفهوم خود را با کار با موشک های کوچک و الکتریکی صعود سریع برای نمایشگاه های آتش بازی الکترونیکی ساخته است. این شرکت هواپیماهای بدون سرنشین مستقل خود را با توانایی کار در “انبوه” و ایجاد منظره های بصری غیر معمول به لطف توانایی صعود بسیار سریع و ماندن در ارتفاع به اندازه کافی برای پخش یک دنباله نور قبل از بازگشت به پایگاه ، ساخته است. Rammaxx می گوید که قابلیت صعود سریع از طریق موتورهای قدرتمند ، بدنه ساده و باله های هدایت ویژه حاصل می شود.

این شرکت توضیح می دهد: “Rammaxx می تواند به گونه ای تنظیم شود که به سرعت و با سر و صدا صعود کند ، و یا کندتر و آرامتر صعود کند.” “این سیستم می تواند با یک موشک کار کند ، یا با تعداد کمی از آنها ، برای هر مناسبت نمایشگرهای نور منحصر به فرد و بسیار قابل تنظیم – از طریق برنامه” را ایجاد کند. “

یک پهپاد Rammaxx RAD می تواند به صورت بی سیم روی سکوی پرتاب اختصاصی که به سیستم اتوبوس متصل است شارژ شود. حداکثر پنج سکوی پرتاب را می توان به یکدیگر متصل کرد تا نمایشگرهای نور هوایی پیچیده تری ایجاد کنند.

وزن این هواپیماهای بدون سرنشین سه اونس کم (90 گرم) است و می توانند برای یک دقیقه با قدرت LED کامل پرواز کنند که می تواند تا 3000 لومن روشنایی را تابش دهد. اگرچه ممکن است خیلی طولانی به نظر نرسد ، اما هواپیماهای بدون سرنشین می توانند فقط در 30 ثانیه فرود بیایند و دوباره شارژ شوند.

این هواپیماهای بدون سرنشین سریع صعودی می توانند با سرعتی معادل 80 مایل در ساعت (150 کیلومتر در ساعت) در آنچه Rammaxx “صعود سریع و پر سر و صدا” می نامد ، به هوا پرواز کنند ، اما همچنین قادر به انجام این کار با سرعت کم و بی سر و صدا هستند.

این RAD ها از جهات مختلف با هواپیماهای بدون سرنشین سنتی متفاوت هستند. دان لوبریچ ، مدیرعامل و بنیانگذار Rammaxx ، در حالی که آنها از باتری استفاده می کنند PetaPixel که برخلاف سایر هواپیماهای بدون سرنشین ، اینها برای پرواز عمودی بهینه شده و مدارهای الکتریکی موجود در آنها برای مدت زمان کوتاه اما قدرت بسیار بالا به جای طولانی مدت و کم مصرف بهینه سازی می شوند.

فراتر از یک نمایشگر نور هوایی معمول ، RAD ها می توانند در صورت قرار گرفتن در معرض حداقل پنج ثانیه ، رنگ آمیزی نور را نیز ممکن کنند. اشکال را می توان در برنامه ای که شرکت می گوید برنامه ریزی کرده است که نشان می دهد چگونه این کار را در فیلم های آموزشی آینده نشان دهد. اما به طور خلاصه ، لوبریش می گوید کاربر می تواند روی صفحه نقاشی بکشد تا الگو را نشان دهد و این شکل را می توان در هواپیمای بدون سرنشین بارگذاری کرد و بر این اساس مسیر را طی می کند.

“پس از راه اندازی ، خلبان از مدار خارج است ، بنابراین آنها می توانند بر روی عکس گرفتن تمرکز کنند ، یا فقط از نمایش لذت ببرند. ما در حال کار بر روی تهیه یک فیلم دقیق تر هستیم که بیشتر روی جنبه نمایش نور سیستم متمرکز باشد. “

لوبریش فراتر از نمایش و گفتن نور ، جاه طلبی های بیشتری برای فناوری خود دارد PetaPixel که او معتقد است فناوری RAD می تواند در اکتشافات فضایی کمک کند.

وی می گوید که بزرگ بودن موشک مرحله اول دلیل اصلی گران ، خطرناک بودن و سازگار نبودن پرواز با فضا است. برای حل این مسئله ، Rammaxx RAD مفهوم یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ قدرتمند است که براساس طراحی RAD های رنگ آمیزی نور فعلی ساخته شده است. پیش بینی های اولیه نشان می دهد که باید بتواند با موشک تا 300 مایل در ساعت (500 کیلومتر در ساعت) تا ارتفاع حدود 15000 فوت (5000 متر) شتاب بگیرد.

وی توضیح می دهد: “جنبه مهم پرواز فضایی ارتفاع به دست آمده زیاد نیست – هرچند كه كمی به این امر كمك می كند. “بنابراین ، برای خروج از زمین و تا چند صد مایل در ساعت ، سوخت موشک بسیار کمتری لازم است. این امکان راکت های فضایی کوچکتر ، ارزان تر ، ایمن تر و تمیزتر فراهم می کند. “

“هنگامی که به عنوان یک ازدحام با موشک در حال پرواز هستیم ، تصور می کنیم که هواپیماهای بدون سرنشین به جای یک ازدحام واقعی ، مانند یک هواپیمای بدون سرنشین فوق العاده عمل کنند ، به این معنی که کنترلرهای پرواز هواپیماهای بدون سرنشین به یکدیگر متصل می شوند و یک پهپاد بزرگ با تعداد زیادی روتور از تعداد بسیار کوچک ایجاد می کنند لوبریش می گوید. “این به این دلیل است که پرواز 100 درصد دقیق است.”

مدل سه بعدی یک پهپاد موشک انداز Rammaxx در اندازه کامل.

لوبریش توضیح می دهد ، اگر هواپیماهای بدون سرنشین مستقل باشند ، حتی اگر از طریق موشک به یکدیگر متصل باشند ، در نحوه پرواز آنها اختلافات کمی وجود دارد ، که به دلیل اتصال فیزیکی آنها می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در عوض ، یک پهپاد مستر تعیین شده در این گروه وجود دارد که – هنگامی که همه آنها به هم متصل می شوند – همه پهپادها را کنترل کرده و انبوه را به یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ تبدیل می کند ، همه توسط همان کنترل کننده اصلی پرواز کنترل می شود.

لوبریچ می گوید: “هنگامی که موشک پرتاب شد و پیوند فیزیکی بین هواپیماهای بدون سرنشین قطع شد ، پیوند نرم افزار نیز شکسته شده و هواپیماهای بدون سرنشین سریع صعود می کنند و به طور مستقل به سکوی پرتاب پایین می آیند و از این طریق از راه یکدیگر دور می مانند”

لوبریش و راماکس آینده ای را در نظر می گیرند که این RAD ها اجازه می دهد موشک های زمینی به فضا بسیار کوچکتر باشد ، جایی که مرحله اول فعلی پرواز فضایی تقریباً به طور کامل حذف شود. RAD های مجهز به پرواز فضایی دارای هشت روتور با قدرت 300 اسب بخار درمجموع یک هواپیمای بدون سرنشین 2400 اسب بخاری است که توانایی حمل 13000 پوند محموله 15000 فوت را در 90 ثانیه دارد. عمر باتری چهار دقیقه ای RAD به آن زمان زیادی می دهد تا پس از آن با خیال راحت به زمین بازگردد.

Ramaxx قبلاً چند آزمایش در مقیاس کوچک از این مفهوم را به پایان رسانده است ، همانطور که در عکس های زیر مشاهده می شود.

آنچه که اکنون فقط یک راه آراسته برای تهیه جایگزین آتش بازی و تجربه متفاوت نقاشی با نور است می تواند تغییر انقلابی در نحوه نزدیک شدن انسان به پروازهای فضایی باشد. به لطف آزمایش های موفقیت آمیز در مقیاس کوچک ، لوبریچ معتقد است که این فقط یک مسئله زمان است.


اعتبار تصویر: همه عکس ها با احترام از Rammaxx استفاده شده و با اجازه استفاده می شوند.



[ad_2]

لینک منبع