عکاسی هوش مصنوعی قسمت های گمشده "The Night Watch" رامبراند را بازیابی می کند

عکاسی هوش مصنوعی قسمت های گمشده “The Night Watch” رامبراند را بازیابی می کند

[ad_1]

برای اولین بار طی 300 سال ، به لطف تلاش های عکاسی با وضوح بالا و یادگیری رایانه ، بینندگان می توانند از “The Night Watch” – نقاشی برجسته رامبراند – لذت ببرند.

شاهکار معروف ، نقاشی سال 1642 نقاش هلندی ، رامبراند ون راین است که در حال حاضر در موزه Rijksmuseum آمستردام به نمایش درآمده است. این نقاشی در طول قرن های گذشته در خانه های زیادی به نمایش گذاشته شده است.

یکی از ویژگی هایی که این نقاشی به خاطر آن جشن گرفته شده اندازه آن است که ابعاد آن 142.9 اینچ در 172 اینچ است. با این حال ، در سال 1715 بوم با 23.6 اینچ از سمت چپ ، 9 اینچ از بالا ، 4.7 اینچ از پایین و 2.8 اینچ از سمت راست کوتاه شد. نه به عنوان یک عمل خرابکارانه ، اصلاح آن انجام شد تا نقاشی بین دو درب در تالار شهر آمستردام قرار بگیرد ، روزنامه گاردین گزارش ها.

این بخشها از نقاشی را از دست داده است ، اما با ترکیبی از عکس با وضوح بالا از آنچه که به عنوان نسخه اصلی باقی مانده است ، مدل های رایانه ای نقاش که از هوش مصنوعی استفاده می کند ، و یک نسخه فعلی از نقاشی کامل توسط گریت لوندن – که در حال روشن است نمایش در گالری ملی لندن – Rijksmuseum در آمستردام توانست آن را به طور موقت ترمیم کند.

این اولین بار نیست که نقاشی مورد مرمت قرار می گیرد. “دیده بان شب” در گذشته مورد حملات زیادی قرار گرفته است: ابتدا توسط یک کفاش بیکار و سرآشپز سابق نیروی دریایی و بعداً توسط یک معلم مدرسه بیکار مورد ضرب و شتم قرار گرفت. همچنین توسط بیمار روانی فراری با اسید پاشید. به همین ترتیب ، موضوع اقدامات ترمیم پیچیده بی شماری بوده است.

به عنوان بخشی از آخرین مرمت ، تیم از شبکه های عصبی کانولوشن – نوعی الگوریتم هوش مصنوعی که به کامپیوترها کمک می کند تصاویر را درک کنند – استفاده کردند که به بازسازی آنچه پیکسل به پیکسل از دست رفته کمک کرد.

Taco Dibbits ، مدیر Rijksmuseum ، می گوید: “به عنوان بخشی از بازسازی The Watch Watch ، سال گذشته ما دقیق ترین عکس را از این نقاشی گرفته ایم و اطلاعات زیادی در دست داشتیم.”

“ما سه نوع الگوریتم انجام دادیم: یکی برای جدا کردن تحریف های دیدگاه و اصلاح آنها. مورد دوم برای تشخیص رنگ اصلی و طرح آن روی قطعات گمشده. و سومین ضربه های قلم مو است – روشی که رامبراند از آن استفاده کرد. سپس یک تولید مثل رایانه دریافت می کنید که تا حد امکان به عنوان The Night Watch به نظر می رسد. “

پس از آن ، یک بوم در مقیاس چاپ و به نقاشی اصلی متصل شد ، جایی که به مدت سه ماه باقی می ماند تا بازدید کنندگان موزه بتوانند از ترکیب اصلی همانطور که نقاش در نظر گرفته است لذت ببرند.

دیبیتس توضیح می دهد که “اصل جدید جدید” بعد از سه ماه حذف خواهد شد زیرا او نمی خواهد مردم را فریب دهد و مردم را فریب دهد که فکر می کنند نسخه اصلی را به طور کامل مشاهده می کنند.



[ad_2]

لینک منبع