بهترین عکس های سال حیوانات خانگی که با ژست ها و عبارات احمقانه گرفتار شده اند

بهترین عکس های سال حیوانات خانگی که با ژست ها و عبارات احمقانه گرفتار شده اند

[ad_1]

جوایز کمدی حیوانات خانگی کمدی حیوانات 2021 Animal Friends Comedy Awards 2021 اعلام کرده است که تا به امروز شامل دونده های برتر حیوانات خانگی است که شامل بوته های عکس حیوانات اهلی ، بوسه ها ، ژست های خنده دار ، لبخندهای خنده دار و موارد دیگر است.

مسابقه خنده دار عکس حیوانات خانگی توسط پاول جونسون-هیکس و تام سولام ایجاد شد تا نقش مثبت و حیاتی حیوانات خانگی را در زندگی مردم جشن بگیرند. نه تنها این ، این مسابقه همچنین با هدف افزایش آگاهی در مورد رفاه حیوانات و حمایت از یک خیریه مردمی متفاوت هر ساله برگزار می شود.

امسال ، این مسابقه با همکاری Animal Friends Insurance کار می کند و مبلغ 10 هزار پوند (13،900 دلار) به Animal Support Angels ، یک موسسه خیریه برای حمایت از حیوانات که از حیوانات خانگی و حیوانات اهلی حیوانات خانگی و حیوانات خانگی و حیوانات خانگی و حیوانات خانگی و حیوانات خانگی حمایت می کند ، ، و مراقبت از بهزیستی حیوانات برای تسکین درد و رنج حیوانات.

اگرچه این مسابقه هنوز ادامه دارد ، از آنجایی که نامزدهای نهایی در ماه اکتبر و برندگان در ماه نوامبر اعلام می شوند ، برگزار کنندگان بهترین عکس ها را تاکنون به اشتراک گذاشته اند تا تشویق به ثبت نام بیشتر شود.

سولام می گوید: “ما امیدواریم که با به اشتراک گذاشتن یک زیرچشمی نگاه کردن زیرکانه در این آخرین ورودی ها ، یک یا دو لبخند برانگیزیم و شاید عکاسان تازه کار (آماتور یا حرفه ای) را ترغیب کنیم تا درگیر شوند و عکس ها و فیلم های حیوان خانگی خنده دار خود را وارد کنند.” .

آماندا بروم ، بنیانگذار و معتمد فرشتگان حمایت از حیوانات ، فاش کرد که هزاران حیوان در سراسر انگلستان در طول سال گذشته رنج دیده اند. کمک مالی این مسابقه به سازمانها امکان دسترسی مستقیم به بودجه را در جایی که بیشترین نیاز را دارد ، می دهد.

فراموش نکنیم که این روحیه سبک و کمدی مسابقه به ارمغان می آورد ، “این مسابقه جشن همه کسانی است که دوست داشتنی خزدار ، پر ، پوسته پوسته و سم دارند و ما را متناسب ، سالم و معاشرت می بخشند ، به ویژه در 12 ماه گذشته.”

در اینجا مجموعه ای از بهترین مدخل ها تاکنون وجود دارد:

سیلوی واکر ، انگلستان
عنوان تصویر: به من کمی توجه کنید!
سوفی بونفوی ، انگلستان
عنوان تصویر: جوجه های تفتیش عقاید
مولی چری ، انگلستان
عنوان تصویر: Photobomb
مایک باتو ، انگلستان
عنوان تصویر: ادی
ممفیس موری ، انگلستان
عنوان تصویر: موش نینجا
ملانی آلن ، انگلستان
عنوان تصویر: اگر چای را به اشتراک بگذارید ، به آموزش خانه کمک خواهم کرد
لوسی اسلاتر ، آمریکا
عنوان تصویر: گربه لولو
لی کارپنتر ، انگلستان
عنوان تصویر: من می خواهم آن توپ را بدست آورم!
پیکاپ لورا ، انگلستان
عنوان تصویر: انسان نمی تواند مرا به حرکت درآورد!
هالی تیلور ، استرالیا
عنوان تصویر: شوخی درون
سخت افزار Corinna ، انگلستان
عنوان تصویر: این طبیعی است ، درست است؟
کلوئه بک ، انگلستان
عنوان تصویر: Hugo the Photobomber!
کریستین جانسون ، انگلستان
عنوان تصویر: ببخشید – آیا می توانیم توپ خود را پس بگیریم؟
آرتور کاروالیو د مورا ، برزیل
عنوان تصویر: توله سگ می خندد

هیئت داوران از داوران جدیدی دعوت کرده است: برنده سال گذشته ، الکه وگلسانگ ، آماندا از Angel Support Angels ، دیو و فین ، اقدام سگ جادویی از بریتانیا Got Talent و تیا – دختر 9 ساله دیو

از طرف Animal Friends ، هیئت مدیره از مدیر عامل شرکت وس پیرسون و پسرش جک ، در سن 12 سالگی ، و پاتریشیا گاردینر (CMO) و دخترش مگان ، نه ساله ، عاشق حیوانات کیت هامبل ، و اما میلن ، دامپزشک استقبال می کند.

با پایان یافتن مسابقه در تاریخ 15 آگوست 2021 ، داوران برای تصمیم گیری در مورد 40 نفر برتر شرکت خواهند کرد.

برای عکاسان علاقه مند که حیوانات خانگی خود را در موقعیت های طنزآمیز گرفتار کرده اند ، می توان از اینجا مسابقه داد. هزینه ورودی کمی اعمال می شود و رقابت در سطح جهانی با دسته های زیر آغاز می شود: “سگ” ، “گربه” ، “اسب” ، “همه موجودات دیگر” ، “حیوانات خانگی که مانند صاحبان خود هستند” ، “خردسال” و ” ویدئو. “


اعتبار تصویر: تصویر سربرگ توسط لی کارپنتر و سایر افراد به صورت جداگانه اعتبار داده می شود. همه عکس ها با مجوز از Animal Friends Comedy Pet Photo Awards ارائه شده اند و با اجازه استفاده شده اند.



[ad_2]

لینک منبع

38 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.