آموزش عکاسی مقدماتی

شرکت در دوره آموزش عکاسی مقدماتی تحت تدریس استاد فریبرز میرکبیری ارائه شده توسط گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو ، اولین قدم برای افرادی است که علاقمند به یادگیری عکاسی به صورت کاملا اصولی، حرفه ای و صحیح بوده و مایل هستند تا تکنیکهای به روز عکاسی جهان را به صورت کلیدی، کاربردی و به دور از حاشیه و مطالب منسوخ شده همگام با آخرین متد های تدریس شده در دانشگاه هاروارد فرا بگیرند و در دنیای بزرگ عکاسی قدم گذاشته، پیشرفت واقعی کنند و به این ترتیب از به هدر رفتن وقت، پول و انرژی خود نیز جلوگیری نمایند.

با توجه به اینکه فریبرز میرکبیری مدرس دوره های تخصصی عکاسی، فارغ التحصیل از IED میلان بوده ، دارای مدرک عکاسی دیجیتال از دانشگاه هاروارد هستند و همچنین تجربیات متعدد در زمینه خدمات عکاسی حرفه ای در سبک های مختلف در ایران و دیگر کشورهای جهان دارند و به علاوه داشتن تجربه چندین ساله همکاری با برترین برند های ایرانی و بین المللی، در نتیجه شرکت در کلاس آموزش عکاسی مقدماتی ارائه شده توسط نگاتیو استودیو میتواند تجربیات ناب و بسیار ارزشمندی را در اختیار علاقمندان به این حوزه قرار دهد و آنها را با تکنیکهائی آشنا کند که در دیگر منابع موجود در ایران جایشان خالی است.

فریبرز میرکبیری - اولین سمینار تخصصی عکاسی مد و فشن در ایران

فریبرز میرکبیری – اولین سمینار تخصصی عکاسی مد و فشن در ایران

برخی برندهائی که فریبرز میرکبیری به آنها خدمات عکاسی حرفه ای ارائه داده است عبارتند از: سن ایچ، پارس خزر، حس خوب زندگی، پارمیدا، معراج ایرلاین، شرکت دانیار، آلدر، روزنامه آسیا، گروه سنگ مالکی و … . همچنین ایشان در سبک های مختلف عکاسی حرفه ای مانند عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی فشن یا عکاسی مدلینگ، عکاسی مواد غذایی، عکاسی پرتره، عکاسی رپورتاژ و … دارای تجربیات متعددی هستند.

آموزش عکاسی مقدماتی به تدریس مباحث پایه و مقدماتی عکاسی میپردازد. این دوره 2 روز در هفته به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود. روز و ساعت برگزاری کلاس با شما هماهنگ خواهد شد و متناسب با زمانبندی دانشجویان و استاد تنظیم میگردد. اگر ساکن تهران نیستید ، لطفا قبل از ثبت نام آنلاین در کلاس ها با ما تماس بگیرید تا موارد مربوطه هماهنگ شود. در این دوره در مورد اصول عکاسی صحبت شده ، به پیدا کردن مسیر آینده شما در دنیای عکاسی کمک شایانی خواهد کرد و آموزش استفاده صحیح و اصولی از ابزارهای عکاسی به شما ارائه خواهد شد.

فریبرز میرکبیری - ورکشاپ عکاسی مواد غذایی

فریبرز میرکبیری به همراه استاد عکاسی مواد غذایی، مائوریتزیو لودی از ایتالیا در ورکشاپ عکاسی مواد غذایی


آیا با شرکت در کلاس آموزش عکاسی مقدماتی میتوان به یک عکاس حرفه ای تبدیل شد؟

مسلما پاسخ منفی است. این دوره آموزشی به عنوان یک شروع قدرتمند و حرفه ای است اما تنها آغاز کار عکاسی برای شماست. به این دلیل که یادگیری عکاسی و حرفه ای شدن در عکاسی هم مانند هر تخصص دیگری نیازمند یادگیری اصول و روشهای صحیح است البته به همراه تمرین، پشتکار، مداومت و کسب تجربه در کنار گذر زمان تا بتوان به نتایج مطلوب و قابل قبول دست یافت. لذا نکته مهم این است که فریب برخی از تبلیغات موجود در سطح اینترنت مبنی بر تبدیل شدن به یک عکاسی حرفه ای صرفا با گذرندان یک دوره آموزشی یک هفته ای را نخورید. اما در صورتی که از مسیر صحیح به صورت بهینه و به دور از حاشیه و به دور از آموزش های منسوخ شده و غیرکاربردی بخواهید قدم در دنیای یادگیری عکاسی بگذارید، قطعا این دوره آموزشی میتواند یکی از بهترین انتخاب موجود در ایران برای شما باشد.


نحوه برگزاری کلاس آموزش عکاسی مقدماتی ، طول دوره  و تعداد جلسات چگونه است؟

تعداد جلسات: 10 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 2 ساعت

2 روز در هفته (با هماهنگی جهت زمانبندی استاد و دانشجویان)

در حال حاضر کلاس ها به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود اما در آینده نزدیک و در صورت استقبال کلاسهای عمومئ نیز به خصوص جهت شهرستانهای مختلف برگزار خواهد شد.


برخی از عناوین آموزشی که در دوره آموزش عکاسی مقدماتی ارائه میگردد عبارتند از:

  • آشنایی با دوربین عکاسی
  • آشنایی با قواعد نورسنجی
  • قواعد پایه مربوط به دنیای عکاسی
  • اصول کادر بندی و کمپوزیسیون
  • آشنایی با قواعد فتوژورنالیسم
  • آشنایی با فضاهای رنگی و نرم افزارهای مرتبط به عکاسی
  • تاریخ عکاسی و فتوژورنالیسم
  • مباحث ابتدایی مربوط به زیبایی شناسی در دنیای امروز
  • آشنایی با لنزهای دوربین عکاسی
  • تکنیک های مختلف مربوط به عکاسی دیجیتال
  • و …

هزینه دوره آموزش عکاسی مقدماتی چقدر است؟

تنها برای مدت زمان محدودی این دوره  با مبلع 1.5 میلیون تومان (یک میلیون و پانصد هزار تومان) بابت 10 جلسه دو ساعته آموزش حرفه ای به صورت نیمه خصوصی ارائه میگردد.


ضمنا در کلاس آموزشی عکاسی مقدماتی، تک تک دانشجویان ارزیابی شده و در انتخاب رشته عکاسی متناسب با استعداد های آنها توصیه و راهنمائی های لازم ارائه خواهد شد تا در مسیر یادگیری عکاسی حرفه ای بتوانند به صورت کاربردی و کاملا موثر، پیشرفت داشته باشند.


 جهت ثبت نام آنلاین و شرکت در دوره های آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

ثبت نام آنلاین در دوره آموزش عکاسی مقدماتی