آموزش عکاسی پرتره

امروزه تعداد افرادی که علاقمند هستند تا عکاسی پرتره را یاد بگیرند و به صورت حرفه ای در شغل و یا به صورت شخصی و در زندگی خانوادگی و جمع دوستان خود از آن استفاده کنند به طرز محسوسی رو به افزایش است. به همین جهت آموزش عکاسی پرتره را به خدمات عکاسی آموزشی در گروه نگاتیو استودیو اضافه کردیم تا با توجه به اینکه آموزش عکاسی پرتره به صورت مستقیم توسط استاد فریبرز میرکبیری به دانشجویان محترم تدریس شده و تحت نظارت و راهنمائی ها و مشاوره های ارزشمند ایشان در طول دوره آموزشی است فرصتی بینظیر برای کلیه علاقمندان به یادگیری تکنیکهای حرفه ای عکاسی پرتره فراهم شود. استاد میرکبیری، عکاس حرفه ای بین المللی و فارغ التحصیل از IDE میلان، دارای مدرک عکاسی دیجیتال از دانشگاه هاروارد در کلاس آموزشی عکاسی پرتره تکنیکهایی را به علاقمندان یاد میدهند که به ندرت در منابع آموزشی دیگر موجود در ایران وجود دارد و همچنین نحوه آموزشها به صورت تدریس تکنیکهای به روز کاملا کاربردی و کلیدی بوده و به دور از ارائه مطالب حاشیه ای و منسوخ شده است که فقط باعث اتلاف وقت و انرژی و پول علاقمندان خواهد شد.

در واقع از زمانی که فریبرز میرکبیری در سال 2010 اقدام به راه اندازی وب سایت نگاتیو استودیو نمودند، یکی از اهداف اصلی ایشان در مبحث آموزش عکاسی، رفع کمبودهای زیاد در منابع آموزش عکاسی حرفه ای در کشور ایران بوده است و همچنان نیز ادامه دارد. ایشان همیشه تلاش کرده اند تا با ارائه راهنمائی های درست به دانشجویان بتوانند پیشرفت های موثری در تسریع امر آموزش علاقمندان به عکاسی و همچنین نشان دادن مسیر صحیح یادگیری عکاسی حرفه ای و استعدادیابی آنها در انتخاب صحیح سبک عکاسی مورد نظر به وجود بیاورند.

عکاسی پرتره - استاد فریبرز میرکبیری

عکاسی پرتره توسط فریبرز میرکبیری

یکی از مشهورترین سبک های عکاسی که امروزه هم از محبوبیت بیشر از پیش برخوردار شده عکاسی پرتره است. در عکاسی پرتره بر روی ثبت چهره ها تمرکز زیادی وجود دارد و قدمت این سبک از عکاسی تقریبا اندازه قدمت اختراع دوربین عکاسی است. بزرگان عکاسی جهان بر این باورند که یک عکس پرتره خوب و حرفه ای میتواند خصوصیات، روحیات و حتی شخصیت فرد مورد نظر را نشان دهد که در واقع جمع کردن تمامی این موارد در یک عکس سختی های مخصوص به خود را دارد و اصول و قواعد گفته و ناگفته زیادی دارد که اگر شخصی که مایل به یادگیری این سبک از عکاسی است بخواهد شخصا با مطالعه و جستجو در منابع پراکنده موجود مانند دنیای وب، کتابها، سی دی ها، کلاسها و … با یادگیری و جمع بندی مطالب آن بپردازد شاید بیشتر دچار سردرگمی و دور شدن از مسیر اصلی شده و حتی در نهایت با توجه به عدم کسب نتایج مطلوب و به موقع، از ادامه راه دلسرد و منصرف شود. اما در چنین شرایطی وجود یک استاد باتجربه که خود یک عکاسی حرفه ای دارای دانش روز عکاسی جهان با رزومه بسیار قوی و تجربه همکاری با برندهای معتبر ایرانی و بین المللی است میتواند در واقع نقشه راه موفقیت در آموزش عکاسی پرتره باشد.

آموزش عکاسی پرتره ارائه شده توسط نگاتیو استودیو که در قالب کلاس های خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود به تدریس مباحث مختلف کاربردی و مفید در این سبک از عکاسی پرداخته است مانند اصول پایه در عکاسی پرتره، نرم افزارهای مرتبط، روانشناسی مشتری، لنز مناسب عکاسی پرتره، ژست مناسب عکاسی پرتره و بسیاری نکات ارزشمند و حرفه ای دیگر. این دوره 2 روز در هفته در 10 جلسه سه ساعته برگزار میشود. روز و ساعت برگزاری کلاس با شما هماهنگ خواهد شد و متناسب با زمانبندی دانشجویان و استاد تنظیم میگردد. اگر ساکن تهران نیستید ، لطفا قبل از ثبت نام آنلاین در کلاس ها با ما تماس بگیرید تا موارد مربوطه هماهنگ شود.

جهت مشاهده برخی از نمونه کارهای عکاسی پرتره که توسط استاد فریبرز میرکبیری در داخل یا خارج از کشور انجام شده اینجا را کلیک نمائید تا به صفحه گالری عکس پرتره در وبسایت نگاتیو استودیو هدایت شوید.

عکاسی پرتره - فریبرز میرکبیری

عکاسی پرتره توسط فریبرز میرکبیری


آیا با شرکت در کلاس آموزش عکاسی پرتره قابلیت حرفه ای شدن در عکاسی پرتره وجود دارد؟

دوره آموزشی عکاسی پرتره استاد فریبرز میرکبیری به عنوان یک شروع قدرتمند و حرفه ای برای علاقمندان به این شاخه از عکاسی محسوب میشود و مسلما با شرکت در این کلاس، میتوانید در مسیر حرفه ای شدن قدم بردارید. زیرا حتما مستحضر هستید که یادگیری عکاسی و حرفه ای شدن در عکاسی هم مانند هر تخصص دیگری نیازمند دانستن اصول و روشهای صحیح آن میباشد و البته در کنار تمرینات، پشتکار، مداومت و کسب تجربه به همراه گذر زمان تا بتوان به نتایج مطلوب و قابل قبول دست یافت. یک مزیت بزرگ دوره آموزشی عکاسی پرتره استاد میرکبیری این است که تکنیکهای کاملا به روز و حرفه ای عکاسی پرتره را در این کلاس آموزشی میتوانید یاد بگیرید و به جرات میتوان گفت که با جستجوهای پراکنده و آزمون و خطا یا شرکت در کلاسهای عکاسی پرتره سنتی و متفرقه نمیتوانید منابع آموزشی با کیفیت و معتبری که نتایج مطلوب در پی داشته باشد را بیابید.


نحوه برگزاری کلاس آموزش عکاسی پرتره، طول دوره  و تعداد جلسات آن چگونه است؟

تعداد جلسات: 10 جلسه

مدت زمان هر جلسه: 3 ساعت

2 روز در هفته (با هماهنگی جهت زمانبندی استاد و دانشجویان)

در حال حاضر کلاس ها به صورت خصوصی و یا نیمه خصوصی (نهایتا 3 نفر) برگزار میشود اما در آینده نزدیک و در صورت استقبال کلاسهای عمومی نیز به خصوص جهت شهرستانهای مختلف برگزار خواهد شد.


برخی از عناوین آموزشی که در دوره آموزش عکاسی پرتره ارائه میشود شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با ابزارهای عکاسی
  • تکنیک های نورپردازی پرتره
  • اهمیت و انتخاب بک گراند
  • تاریخ عکاسی و آشنایی با بزرگان عکاسی پرتره
  • آشنایی با نرم افزارهای مرتبط
  • ترکیب بندی در عکاسی پرتره
  • قواعد و اصول مرتبط با چاپ عکس
  • اهمیت روانشناسی مشتری
  • انتخاب لنز مناسب
  • ژست مناسب و نامناسب

هزینه کلاس آموزش عکاسی پرتره چقدر است؟

تنها برای مدت زمان محدودی این دوره آموزشی با مبلغ 2 میلیون تومان (دو میلیون تومان) بابت 10 جلسه سه ساعته آموزش حرفه ای عکاسی پرتره به صورت نیمه خصوصی ارائه میگردد.


ضمنا در کلاس آموزش عکاسی پرتره که توسط گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو برگزار میشود، به جز آموزشهای کلیدی و کابردی و با کیفیت، تجربیات ارزشمند استاد میرکبیری در این حوزه نیز در اختیار دانشجویان عزیز قرار داده خواهد شد که همین یک مورد به تنهائی میتواند ارزش بسیار بالای مالی، زمانی و تخصصی داشته باشد به شکلی که در مسیر یادگیری عکاسی پرتره بتوانند به صورت کاربردی و کاملا موثر، پیشرفت داشته باشند.


جهت ثبت نام آنلاین و شرکت در دوره های آموزشی بر روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

ثبت نام آنلاین در دوره آموزش عکاسی پرتره