ادغام OnePlus با Oppo ، هنوز هم به طور مستقل عمل می کند

ادغام OnePlus با Oppo ، هنوز هم به طور مستقل عمل می کند

[ad_1]

OnePlus در اقدامی با شرکت Oppo ادغام شده است که به گفته این شرکت به لطف منابع مشترک برای تلفیق و ساده سازی محصولات طراحی شده است. هر دو مارک قبلاً متعلق به یک شرکت مادر بودند ، اما این اقدام باعث توسعه بیشتر فعالیت های توسعه بین دو شرکت می شود.

وان پلاس ، اوپو ، ویوو و RealMe همه مارک های گوشی های هوشمند متعلق به شرکت مادر BBK Electronics هستند و در حالی که هر مارک تا حدی به منابع مشترک دسترسی داشت ، فعالیت ها تا حد زیادی جدا بود.

مدیر عامل شرکت پیت لاو در اطلاعیه ای در تالارهای رسمی وان پلاس می گوید که تقویت رابطه بین وان پلاس و اوپو بهترین حرکت برای سازگاری به صورت تیمی و تجاری است.

“با این ادغام عمیق تر با Oppo ، ما منابع بیشتری در دسترس خواهیم داشت تا محصولات بهترتری را نیز برای شما ایجاد کنیم. همچنین به ما امکان می دهد کارآیی بیشتری داشته باشیم ، به عنوان مثال ، به روزرسانی های نرم افزاری سریعتر و پایدارتر را برای کاربران OnePlus به ارمغان می آوریم.

سال گذشته ، لاو استراتژی محصول را برای هر دو وان پلاس و اوپو در دست گرفت ، بنابراین اعلام اینكه این دو مارك در یك سقف گرد هم می آیند ، احتمالاً فقط رسمی كردن عملی است كه مدتی است برقرار است.

لاو همچنین قول می دهد که مارک وان پلاس ، که از سال 2013 به عنوان یک تازه وارد محبوب و کم مصرف شروع به کار کرد و از آن زمان جذابیت خود را برای مخاطبان گسترده تر گسترش داده است ، به طور مستقل به کار خود ادامه خواهد داد.

“ما محصولات OnePlus ، برگزاری رویدادها (امیدوارم به زودی حضوری) و ارتباط مستقیم با شما برای بازخورد از طریق همان کانال های OnePlus قبلی ادامه دهیم. تعهدات OnePlus به شما ثابت مانده است. “لاو ادامه می دهد.

وان پلاس و اوپو طی سال گذشته سرمایه گذاری زیادی در زمینه تولید دوربین گوشی های هوشمند انجام داده اند. در ماه مارس ، این شرکت Find X3 Pro را معرفی کرد که ادعا می کند اولین گوشی هوشمندی است که می تواند 10 بیتی فیلمبرداری و ضبط کند. در بررسی خود برای PetaPixel، اندی بوکسال دریافت که گرچه این ادعا تا حد زیادی بی اهمیت است ، اما سیستم دوربین هنوز بسیار خوب است.

وان پلاس اخیراً از همکاری چند ساله با هاسلبلاد همراه با سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری طی سه سال آینده برای توسعه بیشتر قابلیت های تصویربرداری خود خبر داده است. اولین سیستمی که از آن مشارکت به وجود آمد ، OnePlus 9 Pro ، بلند پروازانه بود اما طبق آن ناقص بود PetaPixel تد کریتسونیس. اساس یک سیستم دوربین عالی وجود داشت ، و به سادگی به اصلاح نیاز داشت.



[ad_2]

لینک منبع