عکاسی صنعتی - فریبرز میرکبیری

انتشار آثار فریبرز میرکبیری در کتاب معماری Alternative Design For Factories

در بخش خدمات عکاسی صنعتی ، برخی از عکس های من که 3 سال پیش برای یکی از کارخانجات ساخت قطعات خودرو در ایران گرفته شده بود، در میان آثار منتخب گروه Non Architecture eu قرار گرفت (جالبه اضافه کنم پس از انجام این پروژه کارخانه مورد نظر مبلغ توافق شده رو پرداخت نکرد چون از کار انجام شده رضایت کامل نداشتند و ادعا میکردند که خروجی عکس ها خوب نیست!!) متاسفانه این مشکلی هست که با برخی از مشتریان پیدا میکنیم و نداشتن سواد بصری کافی و شناخت و تاثیر تصویر باعث اختلافاتی با برخی مشتری ها میشه.

این کتاب در 180 صفحه و پس از چند ماه با زحمات گروه فوق بالاخره در ابتدای سال 2017 به مرحله چاپ و رونمایی رسید و  قرار است در اروپا و آمریکا توزیع شود. در صفحه اخبار گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو میتوانید نمونه تصاویر کتاب Alternative Design For Factories را مشاهده نمائید.

Alternative Design For Factories - Making


با توجه به اینکه مراجع علمی، صنعتی و خدماتی حرفه ای بین المللی از معیارهای کیفی بسیار بالائی برخوردار هستند و در انتخاب های خود ، سخت گیری های فراوانی را اعمال میکنند، این امر بیانگر کیفیت بسیار بالا و اصولی خدمات عکاسی صنعتی استاد فریبرز میرکبیری در سطح جهانی است و باعث افتخار ماست که در گروه خدمات عکاسی نگاتیو استودیو توانسته ایم خدمات عکاسی صنعتی را با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن برای مشتریان محترم فراهم نمائیم.

بخوانید
۸ راهکار حرفه ای برای عکاسی خودرو