ایجاد تصاویر جذاب زیر آب با بودجه

ایجاد تصاویر جذاب زیر آب با بودجه

[ad_1]

قرار دادن دوربین در آب نیازی به خرید مسکن گران قیمتی نیست که ممکن است فکر کند ضروری است. من اخیراً در مورد گزینه های جایگزین پوسته های سخت تحقیقاتی انجام داده ام که به شما امکان می دهد دوربین SLR خود را در آب قرار دهید. با چند شرکت مختلف روبرو شدم که پوسته های پلاستیکی با دوام ارائه می دادند و فکر می کردم آنها را امتحان می کنم.

Spear Fisherman (Nikon D700 – ISO 640، 16 mm، F / 5.6، 1/2000 Sec.)

موج سوار (Nikon D700 – ISO2000 ، 16 mm ، F / 5.6 ، 1/2000 Sec.)

در واقع استفاده از یک پوشش پلاستیکی به شما امکان می دهد تا عمق 10 متری دوربین خود را غرق کنید ، به شما امکان می دهد از زوایای جدید جدید عکس بگیرید. این برای حرفه ای های جدی زیر آب طراحی نشده است ، زیرا هیچ راهی برای قرار دادن بارق با این نوع پوشش وجود ندارد. با این حال ، اگر فقط می خواهید با نور محیط طبیعی عکاسی کنید ، این ممکن است یک گزینه عالی باشد.

من چند ماه است که دارای پوشش پلاستیکی خود هستم و هیچ مشکلی در مورد نشت یا نقص عملکرد ندارم. ثابت شده است که بسیار با دوام است. ارزش 100 دلاری که من برای این پوشش هزینه کردم بسیار خوب بوده است و به من این امکان را داده است که عکس هایی را بگیرم که در غیر این صورت نمی توانستم.

داشتن بهترین ابزار مطمئناً می تواند در ساخت تصویر به ما کمک کند ، اما نباید مانع انجام کاری شود که دوست داریم انجام دهیم. یعنی گرفتن تصاویر زیبا!

برخورد نهنگ کوسه (Nikon D700 – ISO 2500 ، 16 mm ، F / 20 ، 1/200)

Castnetter (Nikon D700 – ISO 640، 16 mm، F / 2.8، 1/3200 Sec.)

برخی از نکات فنی:

1. هنگام استفاده از یک پوشش پلاستیکی زیر آب ، من بهترین کار را برای عکاسی با لنز زاویه دید پیدا کردم. این به شما امکان می دهد تا آنجا که ممکن است محیط اطراف را بگیرید. من همچنین به طور کلی دوست دارم که به سوژه هایم نزدیک شوم ، بنابراین یک زاویه دید گسترده این امکان را به من می دهد.

2. سعی کنید با سرعت شاتر سریعتر عکسبرداری کنید که جبران کننده حرکت آب باشد. اگر در اولویت دیافراگم عکس می گیرید ، برای دستیابی به سرعت شاتر سریعتر باید ISO خود را بالا ببرید.

3. در حالت مداوم عکس بگیرید. با این کار می توانید عکس های بیشتری بگیرید تا بیان / زمان بندی مناسب سوژه خود را ثبت کنید.

Starfish Collector (Nikon D700 – ISO 640، 16 mm، F / 5.0، 1/400 Sec.)

Jacob Maentz عکاس مستقل سفر ، فرهنگ و مستند در فیلیپین است. اشتیاق او در خلق تصاویری نهفته است که احساس قوی مکان و آگاهی فرهنگی را در موقعیت های منحصر به فرد و چالش برانگیز برقرار می کند. می توانید از وب سایت وی بازدید کنید ، مقالات وی را در وبلاگ وی بخوانید یا در فیس بوک او را دنبال کنید.



[ad_2]

لینک منبع