این نیروگاه قابل حمل DIY می تواند چندین دنده عکس را شارژ نگه دارد

این نیروگاه قابل حمل DIY می تواند چندین دنده عکس را شارژ نگه دارد

[ad_1]

اطمینان از وجود نیروی کافی برای هر قطعه چرخ دنده در حین تنظیم آسان است ، اما اگر مکان عکاسی به مکانی دور از راحتی خروجی ها منتقل شود چه می کنید؟ البته یک باتری مورد نیاز است ، اما می تواند گران باشد و محدودیت هایی نیز دارد. بنابراین می توان یکی ساخت؟

در حالی که اکثر تجهیزات روشنایی و تولید مدرن باتری و بسیار متحرک هستند ، برخی از شاخه ها هنوز می توانند فراتر از طول عمر بسته های موجود باشند. مت از کانال YouTube DIY Perks ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که جزئیات نحوه ساخت یک پاوربانک قابل حمل 1200 وات را ارائه می دهد که آب کافی برای تأمین انرژی تقریباً در هر مکان – حتی مایکروویو را تأمین می کند.

نسخه پشتیبان تهیه باتری در اندازه کیس PC با استفاده از 21800 سلول لیتیوم یونی ساخته شده توسط تسلا و پاناسونیک ساخته شده است زیرا آنها دارای بالاترین تراکم انرژی در هر سلول موجود هستند. این باتری ها می توانند صدها بار شارژ و شارژ شوند – اگر نه هزاران بار – که طول عمر فوق العاده طولانی را تضمین می کند.

طبق این ویدئو ، بسته به پروژه یا مورد استفاده مورد نظر که منبع تغذیه مورد نیاز است ، می توان کیس و ظرفیت برق ساخت را کوچک یا بزرگ کرد. شایان ذکر است که این نوع باتری ها می توانند خطرناک باشند زیرا اگر کوتاه اتفاق بیفتند ، سلول ها به طور باورنکردنی گرم می شوند یا حتی آتش می گیرند. بنابراین ، هر کاری که با این نوع باتری ها ساخته شود باید با دقت بالا و اقدامات ایمنی اضافی انجام شود.

همانطور که مت در این ویدئو می گوید ، صرف نظر از اینکه اقدامات ایمنی شخص انجام می شود ، هر کاری که انجام شود ، یک نوع پروژه “با مسئولیت خودتان بسازید” است.

برای پروژه نشان داده شده در این ویدئو ، مت از 84 سلول یون لیتیوم استفاده می کند که هفت مجموعه از دوازده سلول را ایجاد می کند. این ترتیب یک جریان مستقیم 50 ولت (DC) با میزان قابل توجهی از ظرفیت شارژ و توانایی خروجی ایجاد می کند. سپس این جریان را می توان از طریق یک اینورتر به جریان متناوب 120 ولت یا 240 ولت تبدیل کرد تا هر دستگاهی را که در دست است یا نیاز به خاموش شدن دارد ، تأمین کند. در این ساخت خاص ، مت شامل اتصالات دوشاخه برق سوکت دیواری معمولی و اتصال USB-C برای تأمین برق دستگاه های USB مانند لپ تاپ یا گوشی هوشمند جدید است.

با این ساخت خاص ، تیم DIY Perks حتی هنگام شارژ کردن همزمان لپ تاپ ، تلفن هوشمند و روشن کردن چندین چراغ ، یک Playstation 5 و صفحه نمایش را مجهز می کند. شاید بیش از حد مجاز باشد ، اما انصافاً اینکه اگر یک عکاس یا فیلمبردار بر روی یک دستگاه راه دور از این قبیل پک برق داشته باشد ، آنها راهی برای استفاده از هر قطره آب ممکن است پیدا کنند



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.