برای پرواز قانونی هواپیمای بدون سرنشین در ایالات متحده باید آزمون FAA را امتحان کنید

برای پرواز قانونی هواپیمای بدون سرنشین در ایالات متحده باید آزمون FAA را امتحان کنید

[ad_1]

اداره هوانوردی فدرال (FAA) آزمایش TRUST خود را که یک برنامه آموزش آنلاین رایگان برای تأیید خلبانان از قوانین پرواز هواپیماهای بدون سرنشین است ، منتشر کرده است. برای پرواز با هواپیمای بدون سرنشین حتی به صورت تفریحی مورد نیاز است.

آزمون ایمنی UAS تفریحی ، که در اصطلاح دیگر TRUST نامیده می شود ، برای همه هواپیماهای بدون سرنشین که بیش از 0.55 پوند وزن دارند اعمال می شود و حکم می کند که نه تنها باید از طریق منطقه بدون سرنشین FAA ثبت شوند ، بلکه همه خلبانان باید آزمون TRUST را نیز پشت سر بگذارند. حتی کسانی که فقط برای سرگرمی یا لذت شخصی هواپیمای بدون سرنشین استفاده می کنند باید برای انجام پرواز قانونی در ایالات متحده این تست را انجام دهند.

این آزمون برای ارائه آموزش و آزمایش برای آگهی های تفریحی در مورد اطلاعات مهم ایمنی و نظارتی طراحی شده است. FAA می گوید حتی خلبانانی که به استراحت در آگهی های تفریحی – که شامل پروازهای بدون سرنشین برای اهداف آموزشی است – به صورت تفریحی و بدون سرنشین هواپیمای بدون سرنشین را پرواز می کنند باید قبل از پرواز قانونی از این آزمون عبور کنند.

همه خلبانان – حتی کسانی که قبلاً دارای گواهینامه قسمت 107 هستند – باید آزمون TRUST را به پایان برسانند و اگر بخواهند بتوانند اثبات انتقال خود را به یک عامل FAA یا اجرای قانون نشان دهند.

FAA نهادهای زیر را به عنوان سرپرست آزمون تأیید شده برای اعتماد فهرست کرده است. تنها راه شرکت در آزمون اعتماد ، انجام این کار از طریق هر یک از سازمانهای زیر است.

FAA می گوید که اعتماد به دو بخش تقسیم می شود: بخش اول اطلاعات لازم برای گذراندن آزمون را به خلبانان احتمالی ارائه می دهد. بخش دوم مجموعه ای از سوالات چند گزینه ای است. قبول نشدن در آزمون امکان پذیر نیست. در صورت پاسخ نادرست به سالی ، اطلاعاتی در مورد چرایی پاسخ نادرست ارائه خواهد شد و س theال دوباره مطرح خواهد شد.

پس از پایان آزمایش ، گواهینامه ای به خلبانان اعطا می شود که هرگز منقضی نمی شود ، اما اگر آن گواهی از بین برود ، برای به دست آوردن گواهینامه جدید باید آزمون مجدداً انجام شود. FAA می گوید نه آن و نه مدیر آزمون اطلاعات قابل شناسایی شخصی در مورد آگهی تفریحی را حفظ نخواهند کرد ، بنابراین هیچکدام قادر به چاپ مجدد یا صدور مجدد گواهی نخواهند بود.


اعتبار تصویر: عکس سربرگ توسط برتراند بوچز.



[ad_2]

لینک منبع