بلند پروازانه فیلم تک شات هواپیمای بدون سرنشین پرواز از طریق یک عروسی فعال

بلند پروازانه فیلم تک شات هواپیمای بدون سرنشین پرواز از طریق یک عروسی فعال

[ad_1]

یک مکان عروسی در Gloucestershire ، انگلستان ، به تازگی یک ویدیوی فوق العاده جاه طلبانه ، فیلمنامه ای ، تک شات با یک فیلم پیمایشی یک نفره را منتشر کرده است که بینندگان را به مسیری 500 متری از مناطق کامل مناطق زیبا و روستایی خود می برد.

به وضوح تحت تأثیر فیلم های ویروسی اخیر تولید شده توسط جی کریستینسن از استودیوی رالی مستقر در مینه سوتا – مانند این یکی که در سالن بولینگ پرواز می کند یا پیگیری های آن که در بازار آمریکا انجام می شود – ویدیو با عنوان “Elmore دوباره پرواز می کند” یک موسیقی متن را به عنوان همچنین صدای foley را دارد و دیدگاه های هوایی را با دیگر زوایای منحصر به فرد آمیخته می کند که هنوز توسط هیچ خلبان هواپیمای بدون سرنشین اول شخص دیده نشده است.

Elmore Court ، یک مکان عروسی ، مهارت های اندی لارنس ، همان خلبان هواپیمای بدون سرنشین را که مسئول این پرواز چشمگیر از طریق منچستر سیتی است ، به کار گرفت. لارنس مسئول برخی از فیلم های شیرین کاری هوایی هم برای Top Gear و هم برای Grand Tour است. این ویدئو قبل از آماده سازی نهایی برای شروع مجدد توانایی آن در میزبانی عروسی پس از تعطیلی موقت تأسیسات به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 تولید شده است. عروسی ها ممکن است در محل برگزاری از 21 ژوئن از سر گرفته شود.

هواپیمای بدون سرنشین لارنس هنگام عبور از محل برگزاری.

این تور در هنگام ورود مهمانان و از طریق مجموعه ای از مانورهای پیچیده در خانه اصلی ، محوطه ، سالن اجتماعات گلی فلاور و آشپزخانه های املاک ، بینندگان را از منظره چشم پرندگان می برد.

عروسی به تصویر کشیده شده در این ویدئو توسط بازیگران برگزار شد و به دلیل محدودیت COVID یک عروسی واقعی نبود ، اما یک کار عالی برای ایجاد یک تصویر از یک عروسی واقعی انجام می دهد. المور دادگاه با جلب حمایت از تأمین کنندگان عروسی و همچنین دوستان ، خانواده و از طریق جذب 30 “فوق العاده” میهمان عروسی از طریق فراخوان عمومی ، توانست تولیدات را با هم جمع کند. طبق محل برگزاری ، کل عکسبرداری فقط در چند ساعت انجام شد.

بازیگران ، افراد اضافی و خدمه تولید.

دادگاه المور می گوید: “قبل از اینکه آخرین پرواز موفقیت آمیز هواپیمای بدون سرنشین انجام شود ، برای انجام این کار چند عمل لازم بود.”

تنها وقفه در حرکت کامل تک در اوایل اتفاق می افتد که هواپیمای بدون سرنشین از زاویه باز و بلند خود به سمت عقب زن و شوهر وارد درگاه اصلی حرکت می کند. پس از آن ، فیلم جذاب یک برداشت کامل و بدون وقفه است.

مالک المور کورت ، آنسلم گویز توضیح می دهد: “بخش اصلی فیلم یک پرواز واقعی است که بدون هیچ ترفند دوربین یا CGI انجام می شود.” “برای از بین بردن صدای وزوز هواپیمای بدون سرنشین ، ما یک آهنگ صوتی پس از تولید را پوشاندیم تا ما را قادر به گوش دادن به برخی از خصوصیات مهمانی عروسی کنیم زیرا آنها در کنار برخی از موسیقی های سفارشی نوشته شده توسط برخی از همسران خوب از تکنو ترنس آماده می شوند صحنه. “

خلبان ، لارنس ، می گوید که این یکی از سرگرم کننده ترین و استادانه ترین پروژه های زندگی حرفه ای او بوده است.

وی گفت: “چالش پرواز هواپیمای بدون سرنشین در مسیری 500 متری در داخل و خارج از ساختمانی با قدمت بیش از 750 سال با دیوارهایی با ضخامت بیش از یک متر در بعضی از نقاط ، باید یکی از چالش برانگیزترین پروژه هایی باشد که من تاکنون انجام داده ام.” می گوید

آنچه ویدیوی لارنس را از فیلم اصلی کریستینسن متمایز می کند این است که چگونه خلبان پرواز را با شلیک یک چهارم دیواره شکست خورده انجام داد. نزدیک به پایان فیلم ، هواپیمای بدون سرنشین “از هوا خارج شده و قبل از عبور از قسمت آخر مکان ، به یک سینی تحویل داده می شود. همراه با چرخش های تنگاتنگی که قبل از آن وجود داشت ، تولید فیلم باید از برنامه نویسی قابل توجه و هماهنگی دقیق برخوردار باشد.

Elmore Court می گوید که معتقد است این یکی از جاه طلبانه ترین ویدیوهای هواپیماهای بدون سرنشین است که تاکنون در انگلیس ضبط شده است ، در کنار فیلم فوق الذکر که برای منچستر سیتی تولید شده است.


اعتبار تصویر: عکس ها از Court of Elmore ارائه شده است.



[ad_2]

لینک منبع