توییتر در مبارزه با اخبار جعلی به ائتلاف شرکت های رسانه ای / فناوری می پیوندد

توییتر در مبارزه با اخبار جعلی به ائتلاف شرکت های رسانه ای / فناوری می پیوندد

[ad_1]

توییتر آخرین غول فناوری و رسانه ای است که به ائتلاف برای اثبات و اصالت محتوا (C2PA) پیوسته است ، که در مبارزه با محتوای آنلاین گمراه کننده و جعلی متمرکز است.

در اواخر سال 2019 ، همکاری Adobe با شرکت نیویورک تایمز و توییتر به ایجاد طرح اصالت محتوا (CAI) کمک کرد ، که هدف آن پرداختن به اصالت محتوای آنلاین از طریق “مسئولیت مشترک بین سازندگان ، فن آوری و شرکت های رسانه ای” است ، شبیه به تلاش Project Origin ، ائتلافی است که توسط BBC ، CBC / رادیو-کانادا ، نیویورک تایمز و مایکروسافت به رهبری است.

در اوایل این ماه ، نیویورک تایمز به عنوان بخشی از کار خود با طرح اصالت محتوا ، یک سیستم نمونه اولیه را برای مقابله با اطلاعات غلط ارائه داد.

در ویدئوی زیر ، مایکروسافت – از طریق Project Origin – تأثیر مثبت و منفی را که اطلاعات مصرف شده بر جامعه دارد ، به اشتراک می گذارد. با پیشرفت فناوری ، اطلاعات بیشتر در دسترس قرار می گیرند اما قرار گرفتن مداوم در معرض آنها همچنین می تواند باعث ایجاد سردرگمی در صحت آنچه به اشتراک گذاشته می شود ، شود.

برای فعال کردن اشتراک اطلاعات بیشتر بین صنعت برای مقابله با این نوع اطلاعات نادرست – و همچنین توسعه بیشتر منشأ اطلاعات دیجیتال از طریق تلاش های مشترک CAI و Project Origin – Adobe ، Arm ، BBC ، Intel ، Microsoft و Truepic C2PA را تأسیس کردند در فوریه 2021

این سازمان مشترک خود را به عنوان “یک نهاد استاندارد و استاندارد فنی که به شیوع اطلاعات گمراه کننده بصورت آنلاین از طریق تهیه استانداردهای فنی برای تأیید منبع و تاریخچه (یا منشأ) محتوای رسانه پرداخته است” ، توصیف می کند ، در حالی که اعضای آن همه نیاز به بازیابی را تشخیص می دهند اعتماد مخاطب به اطلاعاتی که مصرف می کند.

توییتر اعلام کرده است که جدیدترین شرکتی است که به C2PA پیوست ، پس از تعهدات خود برای همکاری CAI از زمان راه اندازی ، و کمک به “تخصص عمیق آن در نحوه ساخت مشخصات فنی ،زنگ بزنید که استاندارد جدید منشأ دیجیتال می تواند در مقیاس رسانه های اجتماعی و به بیشترین کاربرد ممکن برای مصرف کنندگان استفاده شود. “

دانا رائو ، مشاور عمومی و حامی اجرایی طرح اعتبار سنجی محتوا ، توضیح می دهد: “ما از استقبال از توییتر به C2PA خوشحال هستیم زیرا ما به دنبال پذیرش گسترده استاندارد استاندارد هستیم كه به ایجاد اعتماد و شفافیت در اینترنت كمك خواهد كرد.”

توییتر که بیش از 330 میلیون کاربر ماهانه فعال دارد ، خاطرنشان می کند که مهمترین اولویت آن “حمایت از سلامت و صداقت گفتگوی عمومی” است ، زیرا اطلاعات غلط و عمدی کلاهبرداری “یک چالش در کل صنعت و جامعه است.”

جنبه های عملی کار C2PA شامل توسعه مشخصات منشأ محتوایی است که به ناشران ، سازندگان و مصرف کنندگان امکان می دهد منشا of رسانه های مصرفی خود مانند تصاویر ، فیلم ها یا مواد صوتی را درک کنند.

به همین ترتیب ، C2PA همچنین برای کمک به تسهیل یک استاندارد منشأ که می تواند در مراحل مختلف ایجاد اطلاعات ، از دستگاه منبع اولیه تا قطعه نهایی منتشر شده ، اتخاذ شود ، در حال توسعه همکاری با سازندگان تراشه ، سازمان های خبری و همچنین نرم افزارها و شرکت های پلت فرم است. .

تا کنون ، C2PA چندین عضو مشارکت کننده اضافه کرده ، روابط رابط با دیگر ائتلافها و گروههای استاندارد ایجاد کرده و همچنین بر روی طرحی برای تهیه پیش نویس مشخصات استاندارد کار کرده است ، جزئیات بیشتر در اواخر امسال به اطلاع عموم خواهد رسید. در همین حال ، وب سایت C2AP منابع عمومی مختلفی را ارائه می دهد که تحولات و مطالعات انجام شده تاکنون را نشان می دهد.



[ad_2]

لینک منبع