ثبت اختراعات سامسونگ روش هایی را توصیف می کند که دو محدودیت دوربین را حل می کند

ثبت اختراعات سامسونگ روش هایی را توصیف می کند که دو محدودیت دوربین را حل می کند

[ad_1]

سامسونگ ثبت اختراع تلفن هوشمند تاشو با دوربین چرخان و همچنین مورد دیگر دوربین زیر نمایشگر و همچنین سنسورهای دیگر مانند سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش را ثبت کرده است.

اگرچه سامسونگ قبلاً تلفن هوشمندی با فناوری دوربین چرخان منتشر كرده است – سامسونگ A80 اولین گوشی هوشمند این شركت بود كه دارای دوربین سلفی پنجره ای بازشونده است كه از ماژول چرخان استفاده می كند – اما به نظر می رسد كه هنوز علاقه مند به دنبال این طراحی در دستگاه های آینده است. علاوه بر این ، یک حق ثبت اختراع اخیر سنسورهای زیر نمایشگر ، از جمله یک سنسور تصویربرداری ، را در تلفن های هوشمند تاشو نشان می دهد.

همانطور که دو گزارش نشان می دهد – یکی از LetsGoDigital و دیگری از طریق SlashGear – سامسونگ الکترونیک درخواست جفت اختراع ثبت شده ای را که ممکن است شامل یک دستگاه تمام شده باشد یا نباشد ، اما هر دو به یک تاشو سامسونگ اشاره می کنند.

به دنبال افزایش تقاضا برای صفحه نمایش های بزرگ تلفن های هوشمند ، یک حق ثبت اختراع یک دوربین چرخان را نشان می دهد که در کنار دستگاه قرار می گیرد و در یک بریدگی کنار لبه نمایشگر زندگی می کند. هدف اصلی این طرح حل مسئله درک شده یک دوربین منفرد است که دارای موقعیت ثابت است و بنابراین نمی تواند برای گرفتن چندین زاویه استفاده شود.

دوربین چرخان فقط یکی از راه هایی است که یک شرکت می تواند برای حل این مسئله انتخاب کند ، در حالی که اوپو طرحی را به ثبت رسانده است که از مجموعه ای از آینه ها استفاده می کند.

حق ثبت اختراع دیگر یک جفت دوربین جلوی زیر نمایشگر را توصیف می کند. این حق ثبت اختراع دوم همچنین سنسورهای زیر پنل مانند حسگر اثر انگشت ، گیرنده و سنسور مجاورت را توصیف می کند.

ثابت شده است که دوربین های زیر نمایشگر اخیراً در بین تولیدکنندگان گوشی های هوشمند یکی از پیشرفت های محبوب است. ZTE Axon 20 5G اولین تلفن هوشمند در رقابت برای دوربین زیر نمایشگر بود و OPPO N1 دارای اولین دوربین زیر نمایش چرخان در جهان است و دیگرانی مانند شیائومی با اختراع ثبت شده مشابه فناوری از آن پیروی می کنند.

در حق ثبت اختراع سامسونگ ، دوربین و سنسورهای مربوط به آن در مرکز بالای صفحه نمایش سمت راست قرار می گیرند ، در حالی که سنسور اثر انگشت در قسمت پایین صفحه قرار دارد. به صورت اختیاری می توان چندین دوربین را در زیر صفحه قرار داد ، در حالیکه این شرکت در مستندات سه دوربین یا بیشتر ذکر کرده است.

ماکت Let’sGoDigital

پیش بینی می شود کیفیت تصویر ارائه شده توسط فناوری زیر نمایشگر به خصوص بالا نباشد و ماژول های دوربین حتی اگر در زیر نمایشگر قرار بگیرند هنوز هم تا حدودی قابل مشاهده هستند. این مشکلی است که ZTE Axon تجربه کرده و می تواند در مروری از Marques Brownlee مشاهده شود.

Let’sGoDigital حدس می زند این فناوری ممکن است در Samsung Z Fold 3 مورد انتظار پیاده سازی شود – احتمالاً با یک سنسور تصویر 16 مگاپیکسلی (1 میکرومتر) ساخته شده توسط سونی – که انتظار می رود در آگوست 2021 در رویداد Galaxy Unpacked ، در کنار Samsung Z معرفی شود تلنگر 3 تلفن هوشمند.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.