دوچرخه سوار زن 'زیبا' در واقع پدر 50 ساله با استفاده از FaceApp بود

دوچرخه سوار زن ‘زیبا’ در واقع پدر 50 ساله با استفاده از FaceApp بود

[ad_1]

یک زن جوان دوچرخه سوار ژاپنی به نام سویا هیچ سوحی طی یک سال گذشته با ارسال عکس های سلفی در سفرهای خود از شمال ژاپن هزاران دنبال کننده را در توییتر جذب کرده است. به نظر می رسد او در واقع یک پدر 50 ساله بود که از FaceApp در آیفون خود استفاده می کرد.

یاسو ناکاجیما حساب کاربری توییتر خود را با نامazusagakuyuki @ در اوایل سال 2019 آغاز کرد و با انتشار ماجراهای سویا ، یک دوچرخه سوار جذاب زن که کاملاً عاشق موتورسیکلت و مسافرت بود ، توانست طرفداران خود را بدست آورد.



نمای عجیب و غریب “ماهیگیری” ناکاجیما در فوریه شروع به نزول کرد او به اشتراک گذاشت این عکس داخل سالن از موتورسیکلت او. آنچه برخی از پیروان بلافاصله متوجه شدند انعکاس فردی در آینه دید عقب موتورسیکلت بود که هیچ شباهتی به دوچرخه سواری جذابی نداشت که فکر می کردند دنبال می کنند.

عکسی که منتشر شده است (سمت چپ) و یک محصول نشان دهنده بازتابی است که در آینه دید عقب راست دوچرخه (راست) دیده می شود.

سپس در ماه مارس ، ناکاجیما سرانجام راز خود را از طریق نمایش محبوب واریته ژاپن به جهانیان فاش کرد نمایش دیرهنگام دوشنبه.

ناکاجیما اعتراف کرد که از برنامه محبوب سلفی AI FaceApp استفاده می کند تا سن و جنسیت خود را برای حساب رسانه های اجتماعی به شدت تغییر دهد و گفت که تصمیم گرفت شخصیت آنلاین ایجاد کند زیرا احساس می کند هیچ کس علاقه ای به زندگی یک میانه طبیعی ندارد مرد پیر

پس از چند ماه اول حضور در توییتر ، او کمتر از 10 دنبال کننده جذب کرده بود و این زمانی بود که ناکاجیما تصمیم گرفت Soya no Sohi (به زبان ژاپنی “یخ آبی سویا”) ایجاد کند. هر سلفی جعلی فقط چند ضربه می زند: او Gender را روی “Female” ، Age را به “Teen” و تنظیم Impression را روی “Hollywood” تنظیم می کند.

ناکاجیما علاوه بر چهره سویا ، از طریق کلمات موجود در پست ها ، شخصیتی سرگرم کننده و خوش فکر نیز ایجاد کرده است.



پیچش شگفت آور افشاگری اخیر ناکاجیما در واقع باعث ایجاد حساب توییتر شده است ، azusagakuyuki، حتی محبوب تر – اکنون در زمان نوشتن این مقاله بیش از 28000 دنبال کننده دارد و بسیاری از پیروان به ناکاجیما گفته اند که آنها بیش از ظاهر او عاشق شخصیت سویا شده اند.

واشنگتن پست اولین مصاحبه بین المللی را با پدر طلاق سه فرزند و بدنساز سابق رقابتی منتشر کرده است.


“تنها چیزی که من ایجاد می کنم ، اساساً ظاهر من است. هر چیز دیگری من هستم. ”ناکاجیما می گوید واپو. “هنگامی که جوان هستید ، تمایل دارید که توسط افراد مسن مورد سرزنش یا انتقاد قرار بگیرند که می گویند شما باید این کار را انجام دهید یا باید آن را انجام دهید. اما در این سن ، کسی نیست که واقعاً مرا سرزنش کند.

“من بهترین زمان زندگی ام را می گذرانم.”


اعتبار تصویر: هدر هنوز فریم از نمایش دیرهنگام دوشنبه



[ad_2]

لینک منبع