عکاسی خودرو |  پیاده روی سبک

عکاسی خودرو | پیاده روی سبک

[ad_1]

عکاسی از خودرو ژانر محبوب است که طرفداران و پیروان زیادی دارد. هر دو عکاس حرفه ای و آماتور از گرفتن عکس از اتومبیل لذت می برند – پس از همه ، اگر اتومبیلی دارید که به آن افتخار می کنید ، در نهایت می خواهید عکس های به یاد ماندنی از دستگاه زیبای خود بگیرید. در صورتی که می خواهید این عکسها بیش از عکسهای فوری متوسط ​​باشد ، پنج نکته ما را دنبال کنید و عکسهای خوب شرورانه ای از ماشین خود بگیرید!

اگر فقط کمی فکر و تلاش بیشتری برای عکاسی از خودرو خود انجام دهید ، می توانید تصاویری کاملاً مشابه آنچه در تبلیغات اتومبیل مشاهده می کنید ، ایجاد کنید. برای الهام بیشتر می توانید از این نمایه جالب اینستاگرام اختصاص داده شده به عکاسی ماشین نیز دیدن کنید.

روشنایی پررنگ

انتخاب نور برای عکاسی از خودرو به آنچه در دسترس شماست بستگی دارد. خوشبختانه برای گرفتن عکس های به یاد ماندنی به نور استودیو نیاز ندارید – فقط زمان مناسب روز را انتخاب کنید.

قانون ساعت طلایی بسیار مهم است. ساعت بعد از طلوع آفتاب و یک ساعت قبل از غروب آفتاب بهترین نور را برای تقریباً هر عکس (از جمله عکاسی از اتومبیل!) ارائه می دهند. نور خورشید با زاویه کم ، گرما و بافت خاصی به تصویر می بخشد – شما آن حرکات سینمایی را خواهید داشت که هرکسی را تحریک می کند! پس از غروب خورشید می توانید تصاویر جذاب را دریافت کنید – فقط به آسمان و رنگ های چشمگیر توجه کنید که پس از غروب خورشید ظاهر می شوند. در این حالت ممکن است لازم باشد از بازتابنده استفاده کنید زیرا نور کافی وجود نخواهد داشت.

در صورت علاقه به چالش ها ، می توانید با عکاسی از ماشین با نور پس زمینه آزمایش کنید. عکسبرداری با پس زمینه خورشید کار آسانی نیست و نسبت به عکس های معمولی به پردازش بیشتر نیاز دارد. شما باید با بالا بردن سایه ها و کاهش برجسته ها ، پیش زمینه را روشن کنید.

عکسبرداری از اتومبیل در شب نیز می تواند سرگرم کننده باشد – تنها کافیست چند چشمک زدن از کنار پهلو برای برجسته کردن جنبه های خاصی از ماشین باشد. فقط بخاطر داشته باشید که اتومبیل ها بسیار بازتابنده هستند و استفاده از پخش کننده نور ضروری است.

عمق درست میدان

انتخاب عمق میدان شما باید به قصد عکس شما بستگی داشته باشد. تصمیم بگیرید که می خواهید روی چه چیزی تمرکز کنید – کل ماشین یا ویژگی ها و جزئیات متمایز آن.

استفاده از عمق میدان کم (مانند f / 2.8) احساسی هنری به تصاویر اتومبیل شما می بخشد و برای برجسته سازی جزئیات مختلف ایده آل است. همچنین می تواند به شما کمک کند تا با پس زمینه های نامرتب کنار بیایید زیرا باعث محو شدن آنها می شود.

از طرف دیگر ، هنگامی که به وضوح و جزئیات مطلق از جلو به عقب نیاز دارید ، باید لنز خود را به میزان قابل توجهی متوقف کنید. به عنوان مثال ، f / 8 معمولاً گزینه مناسبی برای دیافراگم است زیرا می تواند حداکثر وضوح را در کل تصویر تضمین کند.

عکس بنیامین کودک در Unsplash

چشم انداز و ترکیب غیرمعمول

عکسهای اتومبیل اغلب بسیار قابل پیش بینی هستند – مهم نیست که از نظر فنی چقدر کامل باشند ، به راحتی خسته کننده به نظر می رسند. شما باید بیننده را غافلگیر کنید!

یک تله آسان برای افتادن ، تیراندازی در سطح چشم است – این نمایی است که هنگام ایستادن در مقابل ماشین مشاهده می کنید. اگرچه این طبیعی ترین نقطه شروع است ، اما تمسخرآمیزترین زاویه برای یک ماشین نیست. حتماً بالا بروید یا پایین بروید – برای زاویه های بالا می توانید از نردبان یا چهارپایه استفاده کنید.

فضای داخلی اتومبیل خود را نادیده نگیرید! فضای داخلی قسمت مهمی از تجربه رانندگی است ، اما ضبط آنها می تواند یک چالش باشد. ممکن است لازم باشد برای عکاسی از فضای داخلی از نوع دیگری لنز استفاده کنید. بسیاری از عکاسان از لنزهای زاویه دید عکاسی برای عکاسی از اتومبیل استفاده می کنند ، معمولاً از لنزهای بزرگنمایی 24-70 میلی متر. این یک لنز عالی است ، اما استفاده از تله فوتو به شما کمک می کند تصاویر خود را به گونه ای دیگر تنظیم کنید. به عنوان مثال ، یک لنز بزرگنمایی 70-200 میلی متر برای پر کردن قاب عالی است ، که منجر به ترکیبات غیر معمول و سخت تر می شود.

انتخاب خوب مکان

مکان با دقت انتخاب شده می تواند عکاسی از ماشین شما را بسیار بهبود بخشد زیرا زمینه و روحیه خاصی را فراهم می کند.

حتی اگر اتومبیل کانون عکس شما باشد ، پس زمینه می تواند همه تفاوت را در تصویر نهایی ایجاد کند. مطمئن شوید که مکان متناسب با نوع اتومبیل شما و رنگ آن باشد.

اگر می خواهید احساس زیبایی داشته باشید ، بسیار خوب است که به سطح بالای یک پارکینگ با منظره ای از سطح شهر بروید. همچنین می توانید با انبارهای متروکه به قسمت صنعتی شهر بروید. اگر می خواهید تصویری روشن درجه یک داشته باشید ، با بلوک های اداری و معماری مدرن به منطقه تجاری شهر بروید.

روش دیگر ، شما می توانید یک عکس کلاسیک ، در تاج تپه بگیرید. اطمینان حاصل کنید که مکان های مختلف را بررسی کنید – چیزی که کاملا غیر منتظره است می تواند در نزدیکترین محله شما باشد!

گرفتن ویژگی های منحصر به فرد

برخی از اتومبیل ها دارای ویژگی ها و تزئینات منحصر به فردی هستند که واقعاً آنها را تحسین می کنیم. مطمئناً می خواهید با عکس های مناسب به این ویژگی ها ادای احترام کنید.

سعی کنید بر یافتن راه های جدید یا شگفت آور برای گرفتن این ویژگی های منحصر به فرد تمرکز کنید. به زیور آلات جالب هود ، چرخ های منحصر به فرد یا مواد داخلی مانند چرم ظریف ، جیر یا مخمل توجه کنید. شما می توانید عکس های انتزاعی شگفت انگیزی از این ویژگی ها بگیرید و بر زیبایی محض رنگ ها و شکل ها تأکید کنید. حتی می توانید عکس های B&W را تجربه کنید ، به خصوص اگر تصمیم دارید از اتومبیل خود در نور کم عکس بگیرید – چنین تصاویری می توانند بسیار با کلاس باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عکاسی از خودرو ، پیوندهای زیر را ببینید.

آموزش بیشتر:

  1. چگونه می توان از اتومبیل برای عکس های شگفت انگیز عکس گرفت
  2. هنر متمایز عکاسی از خودرو
  3. 7 نکته برای گرفتن عکس بهتر از اتومبیل
  4. عکاسی جایگزین از خودرو: گرفتن جزئیات
  5. چگونه عکاسی از اتومبیل خود را به این شکل درآوریم



[ad_2]

لینک منبع