عکاس غذا لنزهای 105mm f / 2.8 Nikon Mac-Z-Mount Nikon را بررسی می کند

عکاس غذا لنزهای 105mm f / 2.8 Nikon Mac-Z-Mount Nikon را بررسی می کند

[ad_1]

جوانی سایمون ، عکاس مشهور غذا ، معروف به The Bite Shot در یوتیوب ، ویدئویی منتشر کرده است که جزئیات این موضوع را توضیح می دهد که چرا عکاسان غذا لنزهای ماکرو 105 میلی متر f / 2.8 جدید نیکون را دوست دارند.

جوانی سایمون یک عکاس تجاری و سرمقاله مواد غذایی است که در کارهایش جلد کتابهای آشپزی ، آگهی های وب سایت ، محتوای رسانه های اجتماعی دیده شده است. او همچنین یک یوتیوب و مربی است و از سال 2017 در این پلتفرم فعال است. کانال او ، The Bite Shot ، جایی است که سیمون تلاش خود را بر روی آموزش عکاسی حرفه ای غذا متمرکز می کند.

سایمون می گوید از اینکه سرانجام دید یک لنز ماکرو 105 میلیمتری به سیستم Nikon Z-mount آمد خوشحال شد. وی در ویدئوی 20 دقیقه ای دقیق ، توضیح می دهد که چرا آن را دوست دارد و فکر می کند بسیاری از کسانی که از غذا و سوژه های مشابه عکس می گیرند به لنزها کشیده می شوند.

او می گوید: “به عنوان یک عکاس غذا ، جزئیات همه چیز است و این لنز ناامید کننده نیست.” PetaPixel. لنز ماکرو 105 میلی متر / 100 میلی متر ابزاری اساسی برای یک عکاس غذا است ، بنابراین سالهاست که از این نوع لنزها استفاده می کند ، وضوح و وضوح برتر در این نسخه جدید مشهود است. بوکه مخملی نرم به عنوان یک عمق میدان باریک و خود خوانده ، فضای را به زیبایی بیان می کند.

برای دیدن عملکرد لنز ، سایمون به چند دلیل تصمیم گرفت از توت فرنگی عکس بگیرد. یکی ، آنها در زمان آزمایش او در فصل بودند و دوم ، جزئیات توت فرنگی مانند چیزی بود که او می توانست به زیبایی از طریق یک لنز آن را از قابلیت تمرکز نزدیک ضبط کند. سیمون به جای اینکه فقط از توت ها عکس بگیرد ، از یک دستور العمل کامل که از توت ها استفاده می کرد عکس گرفت: کیک توت فرنگی.

ویدئو کامل پر از نظرات سایمون در مورد لنز و همچنین نگاهی به پشت صحنه نحوه مرحله بندی ، سبک دهی و عکس برداری از غذا است.

“آزمایش رانندگی این لنز جدید کاملاً امری عادی بود زیرا تنها رزرو من در انتقال به سیستم Nikon Z سال گذشته نبود لنز ماکرو 105 میلی متر در آن زمان بود. مجموعه من به طور رسمی کامل شده است … در حال حاضر ، “او می گوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از Joanie Simon ، مطمئن شوید که در کانال YouTube او مشترک شده اید و همچنین دستورالعمل های غذایی او را در وبلاگ او ، The Dell Bell ، بررسی کنید.


اعتبار تصویر: عکسهای جوانی سایمون و استفاده مجاز.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.