عکس گرفتگی عکاس کاملاً با طرح برنامه ریزی شده او مطابقت دارد

عکس گرفتگی عکاس کاملاً با طرح برنامه ریزی شده او مطابقت دارد

[ad_1]

یک عکاس نیویورکی با توجه به جزئیات کامل عکس خورشید گرفتگی را که می خواست قبل از این واقعه ثبت کند ، طراحی و ترسیم کرد و موفق شد آن نقشه را کاملاً در تصویر تمام شده خود مطابقت دهد.

جولیان دایموند ، واقع در شهرستان دوتچس ، نیویورک ، عکاسی است که تمام مدت به هواشناسی و نجوم علاقه مند است. تمرین عکاسی در دره هادسون نیویورک – که او آن را “یک منطقه جذاب در آستانه شهر نیویورک شهری و فضای داخلی تا حد زیادی رام نشده آمریکای شمالی” توصیف می کند – دیاموند تمایلی ندارد که خودش را فقط در جعبه عکاس منظره یا طبیعت قرار دهد ، همانطور که وی معتقد است کار وی با استفاده از مهارتهایی که در چندین رشته وجود دارد ، تأکید دارد.

“من می توانم از هسته کهکشان راه شیری فقط 90 مایلی شهر نیویورک عکس بگیرم ، هم آگاهی از زیبایی آسمان شب و هم تهدیدهای ناشی از روشهای نادرست روشنایی را افزایش می دهم ،” Diamond به عنوان روشی برای توصیف روش خود توضیح می دهد دنبال عکاسی و یافتن هدف در آن.

با عشق به کیهان ، که سفر خلاقانه او را تحت تأثیر قرار داده است ، زمان زیادی را صرف مشاهده و عکسبرداری از پدیده های آسمانی ، مانند خورشید گرفتگی می کند.

او می گوید: “من در گذشته چندین خورشید گرفتگی جزئی دیده ام و در آگوست 2017 آنقدر خوش شانس بودم که برای اولین بار کلیت را تجربه کردم.” PetaPixel. “این مناسبت واقعاً خورشید گرفتگی را به اوج مطالعات مطالعات عکسبرداری من رساند.”

ماه اوت 2017 خورشید گرفتگی | جولیان الماس

با این حال جدیدترین عکس گرفتگی خورشیدی به طور دسته جمعی توجه ها را به خود جلب کرد توییتر بعد از اینکه الماس یادداشت ها و طرح های دستی خود را برای عکسی که قبل از گرفتن عکس خود در کنار نتیجه نهایی تهیه کرده بود ، به اشتراک گذاشت. این عکس بخشی از یک پروژه طولانی مدت است که با هدف گرفتن اشیا astron نجومی همراه با برج های تاریخی آتش سوزی جنگل های ایالت نیویورک متمرکز شده است.

الماس توضیح می دهد که معتقد است مردم پیدا کرده اند صدای جیر جیر خود را قانع کننده به دلیل روش آنالوگ که در مرحله نهایی برنامه ریزی استفاده کرد.

“یادداشت های من دور از ایده آل یا زیبا نیستند – من تصور نمی کردم که 3.4 میلیون نفر آنها را ببینند! – اما بیرون کشیدن چهره ها و ترسیم ترکیب بندی من به همین ترتیب ، دقت و شهودی را که برای یک عکسبرداری موفق لازم داشتم ، فراهم می کرد. “

نت های گرفتگی ، جزئیات مربوط به همه جنبه های فیلمبرداری را ذکر می کنند

آمادگی اولیه برای این عکس اوایل سال 2021 زمانی آغاز شد که دایموند تشخیص داد این عکس بخشی از مجموعه برج های آتش او خواهد بود. او می گوید PetaPixel که در لحظات آزاد خود بین Google Earth و Ephemeris عکاسان جابجا می شود تا در یک زمان مناسب برج های آتش را بررسی کند. او می گوید که پس از به ظاهر فرسایش یافتن لیست سایت های منطقه بدون سرب آشکار ، قدم به قدم برداشت و شروع به پیگیری نقاط برج برای برج محلی مورد علاقه خود کرد ، که در بالای یک ارتفاع متوسط ​​به نام Stissing Mountain واقع شده است.

وی پس از سه سفر جستجوی مکان ، یک دید واضح از طریق “کم بارترین شکاف درختان” در یک پارک پیدا کرد ، که فقط کافی بود تا میدان دید کوچک را در خود جای دهد. اگرچه الماس تشخیص داد که هیچ خطایی برای خطا وجود ندارد ، پارک دارای ساعات کاری سختی است که اجازه ورود زود هنگام را نمی دهد. برای حل این مسئله ، وی با مقامات دولت محلی در تماس شد و خواستار دسترسی غیر ساعتی شد و خوشبختانه آنها از قبل با كار وی آشنا بودند و اجازه دسترسی می دادند ، البته با برخی از قوانین اساسی.

شکاف کامل بین درختان

الماس در حالی که وقت کافی برای دویدن در لیست چک تجهیزات خود به محل از پیش تعیین شده خود رسید و ابرهای نازک در ارتفاع زیاد را که باعث ایجاد یک طلوع خورشید رنگارنگ است ، با کمی غبار که در چمنزارها مستقر شده بود ، یادداشت کرد.

برای تسکین الماس ، خورشید ظاهری بالاتر از افق ، “به شکل چشمگیر هلال” ، دقیقاً همان جایی که تصور می کرد ، ظاهر شد. برای افزودن به عکس کاملاً برنامه ریزی شده ، دایموند آرزو داشت که یک عنصر کوچک انسانی را به عکس های خود ببیند و اضافه کند. همانطور که در منظره یاب خود نگاه می کرد ، متوجه گروهی از افراد زود هنگام شد که از پله ها در پایین ، تقریباً 3.7 کیلومتری (2.3 مایل) دورتر بالا می روند و دقیقاً همان چیزی را که امیدوار بود به عکاس می دهند.

همه این موفقیت های کوچک به ضربه نهایی کمک می کند که کاملاً با چشم انداز پیش تولید او مطابقت دارد. تنها چالشی که پیش روی او قرار گرفت قرار گرفتن در معرض پیش بینی شده بود که کاملاً کارساز نبود.

وی توضیح می دهد: “آن ابرهای نازك قبلی ، همراه با ارتفاع كم خورشید ، كمی دیسک خورشید را بیش از حد انتظار كاهش دادند.” “چند عکس آزمایشی و ترفندهای مربوطه مسئله را درست قبل از رسیدن خورشید به نقطه مورد نظر من حل کردند.”

علاوه بر آخرین عکس گرفتگی ، این پروژه به دیاموند کمک کرده است تا یکی از برجسته ترین عکس های خود را ایجاد کند: یکی از این برج ها که در برابر یک ماه کامل طراحی شده است ، در حالی که چالش برانگیزترین تغییر در این موضوع تاکنون شامل عکس مشتری و چهار قمر گالیله است.

شبح برج در برابر یک ماه کامل
مشتری و چهار قمر گالیله

اگرچه او می گوید از روشهای پیشرفته عکاسی و پردازش پس از آن استقبال می کند ، اما در کار خود الماس تلاش می کند تصاویر را با یک نوردهی خلق کند.

او می گوید: “فقط وقتی که می توانم به بینندگان کنجکاو بگویم” بله ، اینطور است که از طریق منظره یاب من به نظر می رسد ، “به نظر من بسیار راضی کننده است.”

الماس سایر عکاسان را ترغیب می کند تا از فرصت هایی که پیش می آید استفاده کنند. چندین نفر از دوستان او تصمیم گرفتند زودتر از این بیدار نشوند ، زیرا “این فقط یک کسوف جزئی بود ، نه یک اتفاق کامل”.

“[That is] تمایزی که منجمان و مشکوکین به آن بسیار مراقب هستند تا بر آن تأکید کنند – و اکنون پس از دیدن بسیاری از عکسهای دراماتیک و مبتکرانه در سراسر آمریکای شمالی ، از این تصمیم پشیمان هستند. “

“اگرچه درست است که کلیت یک تجربه بدون موازی است ، اما کسوف جزئی هنوز وحشت ایجاد می کند ، و هنوز هم می توان از آنها برای ایجاد تصاویر فریبنده استفاده کرد. در حقیقت ، عکس های من از کسوف جزئی هفته گذشته محبوبیت بیشتری نسبت به هر آنچه در اولین خورشید گرفتگی در سال 2017 گرفته بودم ، مشهور است. در آن زمان ، موقعیت خورشید مبهم در آسمان ، ایجاد یک چالش بسیار دشوار است پیش زمینه جالب ، “الماس توضیح می دهد. در مقابل ، یک کسوف نزدیک به افق ، دنیایی از ترکیبات بالقوه را به خصوص با لنزهای طولانی باز می کند. بنابراین ، عقل من برای حرف بعدی این است که نگذارم نفر بعدی از کنار تو بگذرد. ​​”

بیشتر کارهای Diamond را می توان در وب سایت و صفحه اینستاگرام وی یافت.


اعتبار تصویر: همه تصاویر توسط جولیان دایموند و با اجازه استفاده می شود.



[ad_2]

لینک منبع