هایدا از دارنده فیلتر مغناطیسی 150 میلی متری برای سونی 12-24 میلی متر f / 2.8 GM رونمایی کرد

هایدا از دارنده فیلتر مغناطیسی 150 میلی متری برای سونی 12-24 میلی متر f / 2.8 GM رونمایی کرد

[ad_1]

شرکت لوازم جانبی چینی Haida Photo یک نگهدارنده فیلتر 150 میلی متری فیلتر مغناطیسی برای لنز Sony FE 12-24mm f / 2.8 GM منتشر کرده است که انتشار سریع و آسان فیلترها را فراهم می کند و برای چسباندن و لمس کردن لنز نیازی به جدا شدن لنز از بدنه دوربین نیست. استفاده کنید.

همانطور که توسط معتاد سونی، حلقه آداپتور جدید با سیستم فیلتر Haida M15 150 میلی متر کار می کند که شامل پلارایزر دایره ای (CPL) ، تراکم خنثی (ND) ، شب پاک ، و همچنین فیلترهای CPL و ND 2 در 1 است. هر گزینه فیلتر از یک طراحی مغناطیسی استفاده می کند که طبق ادعای شرکت قادر به تغییر سریع بدون نیاز به برداشتن نگهدارنده فیلتر ، آداپتورها یا لنز از دوربین است.

سیستم هایدا یک تنظیم دو بخشی است: حلقه آداپتور و پایه به لنز متصل می شوند و سپس فیلترها می توانند به صورت مغناطیسی چسبانده شوند. فیلتر چگالی خنثی دارای یک سری بریدگی و شیار است که در هر انتهای محدوده ND توقف سختی ایجاد می کند تا تنظیمات به راحتی انجام شود. این بریدگی ها همچنین باعث می شود که عکاسان فیلترها را بیش از حد در هر دو جهت که منجر به مصنوعات ناخواسته می شوند ، از بین ببرند.

طبق گفته این شرکت ، آهنرباهای موجود در سیستم به اندازه کافی قوی هستند که فیلترها را در جای خود ایمن نگه می دارند ، در حالی که همچنان به عکاسان اجازه می دهد تا در صورت نیاز به راحتی تنظیمات یا تغییرات فیلتر را انجام دهند.

اگرچه فیلترهای مغناطیسی پیشگامانه نیستند ، توانایی استفاده آسان از این سیستم در لنزهای بسیار زاویه دید مانند FE 12-24mm f / 2.8 GM از Sony غیر معمول است ، خصوصاً در این مورد که نگهدارنده نیازی به برداشتن لنز ندارد از بدنه دوربین.

اکثر عکاسان منظره فیلترهای متنوعی دارند ، به ویژه ND و CPL که در قالب مربع هستند زیرا آنها اغلب دارای سیستم هایی هستند که برای آداپتورهای سریع آزاد طراحی شده اند تا فیلترها را از لنز دیگری به لنز دیگر منتقل کنند. برخی از این سیستم ها شامل Lee ، Nisi و HiTech هستند و در حالی که آداپتورهای نسبی آنها امکان تعویض سریع را فراهم می کند ، اما عکاسان برای جلوگیری از خراشیدن آنها مجبورند فیلترها را به طور فیزیکی در پایه ها قرار دهند و تنظیم کنند. علاوه بر این ، سیستم های hodler فیلتر برای لنزهای با زاویه دید بزرگتر می توانند بسیار حجیم ، دست و پا گیر و بسیار گران قیمت باشند.

حلقه آداپتور فیلتر مغناطیسی 150 میلی متری جدید Haida با قیمت 99 دلار در آمازون موجود است ، به همین دلیل این لنز یکی از مقرون به صرفه ترین لنزهای سونی FE 12-24mm f / 2.8 GM است ، به خصوص با توجه به ضریب راحتی اضافه شده در طراحی.



[ad_2]

لینک منبع