پشت عمل - تسلط بر عکاسی ماجراجویی در فضای باز

پشت عمل – تسلط بر عکاسی ماجراجویی در فضای باز

[ad_1]

اگر تا به حال خواسته اید یکی از عکسهای قهرمانان در فضای باز دوستان یا مشتریان خود را در حال اسکی ، دوچرخه سواری ، کوهنوردی و غیره بگیرید ، اکنون می توانید گرفتن شلیکی که باعث می شود افراد در مسیر خود کشته شوند ، دشوار باشد. شلیکی که آنها را برانگیخته می کند. بگذریم از تصویری که خیلی خوب است ، می تواند در یک مجله ورزشی در فضای باز یا ماجراجویی منتشر شود.

به عنوان مثال برخی از این موارد را بررسی کنید:

شات در کمیسیون برای جادوگر جیبی

شات در کمیسیون برای پاتاگونیا

آنها توسط عکاس حرفه ای فضای باز و ماجراجویی ، دن بیلی – پیشکسوت صدها عکس حرفه ای برای شرکت های معروف مانند کانال دیسکاوری ، مجله عکاس فضای باز ، پاتاگونیا ، چهره شمالی و حتی نیویورک تایمز گرفته شده است.

دن می داند که برای موفقیت در دنیای پر رقابت با عکاسی ماجراجویی چه کاری لازم است زیرا اینگونه زندگی خود را تأمین می کند.

ما حدود یک سال است که دنی را تعقیب می کنیم تا یک راهنمای عکاسی در فضای باز و ماجراجویی برای خوانندگان Light Stalking بنویسیم زیرا وی یکی از مقامات برجسته در این زمینه است. او یک پسر عالی است و با دانش خود کاملاً باز است ، اما به طرز حیرت انگیزی هم مشغول است!

خوب ، بالاخره این اتفاق افتاد!

پشت عمل – ایجاد تصاویر ماجراجویی گام به گام راهنمای پایان به انتهایی است که شما را با روشی دقیق دنبال می کند که دن بارها و بارها و بارها عکس های ماجراجویی شگفت انگیزی ایجاد می کند – عکس هایی که به اندازه کافی برای مشتریان شرکتی و تحریریه مانند Discovery Channel مناسب هستند.

این راهنما شامل 12 عکس اصلی (از جمله 2 عکس فوق) و روند دقیق ، تجهیزات ، تنظیمات دوربین و تاکتیک های پس از تولید است که دن برای رسیدن به نتیجه نهایی استفاده کرد.

خواهید دید:

  • شرایط
  • تنظیمات روشنایی و تجهیزات مورد استفاده
  • تنظیمات دقیق دوربین
  • عکس های ناموفق (عکاسان زیادی اعتماد به نفس کافی ندارند تا این را به شما نشان دهند)
  • دقیق تولید پس از تولید در هر عکس
  • دقیقاً چگونه می توانید از یک عکاس استاد ماجراجویی تقلید کنید

برخلاف بسیاری از راهنماهای دیگر ، دن عکسهایی را که در آن برش نهایی ایجاد نکرده و اینکه چرا آنها را لغو کرده است به ما نشان می دهد. این فوق العاده آموزنده است زیرا تفکر دقیق در مورد هر عکس و آنچه باید کنار بگذارید را به شما نشان می دهد.

دن هیچ چیزی را نگه نمی دارد.

تخفیف محدود

به عنوان بخشی از راه اندازی ، ما همچنین 20٪ تخفیف برای افرادی که زودرس می شوند ارائه می دهیم. این هفته آینده به پایان می رسد ، بنابراین تا زمانی که هنوز در دسترس هستند یکی را با قیمت ارزان تری بگیرید.

جزئیات بیشتر را بخوانید و داخل راهنما را اینجا ببینید یا تعقیب کنید و نسخه تخفیف خورده خود را در زیر بگیرید. (فقط از کد کوپن “EARLYBIRD” استفاده کنید

افزودن به سبد خرید - دکمه سبز
ضمانت بازگشت وجه 100٪ - Green Burst Badge

ضمانت طول عمر سبک ساقه نور

مانند هر آنچه که ما در Light Stalking می فروشیم ، Behind The Action با 100٪ ضمانت مادام العمر بازگشت پول همراه است. اگر در هر زمان از خرید خود راضی نیستید ، فقط برای بازپرداخت کامل با ما تماس بگیرید. این چقدر اطمینان داریم که شما این راهنما را دوست خواهید داشت.



[ad_2]

لینک منبع