کمپین سیگما "متمرکز بر مبارزه" برای تأمین بودجه COVID Relief

کمپین سیگما “متمرکز بر مبارزه” برای تأمین بودجه COVID Relief

[ad_1]

سیگما 5 درصد از فروش 24 شریک خرده فروشی شرکت کننده را به سازمان های خیریه کمک خواهد کرد تا به جوامعی که بیشتر تحت تأثیر همه گیر COVID-19 قرار دارند ، به عنوان بخشی از برنامه “تمرکز بر مبارزه” کمک کند.

سیگما می گوید که در سال 2020 ، تمرکز بر مبارزات Fight بیش از 93،000 دلار برای سازمان های خیریه در سراسر ایالات متحده با مشارکت هجده شریک خرده فروشی شرکت کرد. امسال ، این کمپین به مأموریت خود برای کمک به کمک به جوامعی که بیشترین نیاز را دارند ، ادامه می دهد.

مارک امیر-حمزه ، رئیس SIGMA آمریکا می گوید: “از ابتدای بحران COVID-19 ، عکاسی راهی برای ابراز وجود مردم و جشن گرفتن قدرت انسانیت در جوامع ما بوده است.” “شبکه سراسری خرده فروشان ما اعضای قوی جوامع محلی خود هستند و با کمک آنها – و حمایت طرفداران SIGMA – می توانیم به همسایگان آنها و به افراد دیگر در سراسر کشور که نیاز به دست کمک دارند ، کمک های آسانی ارائه دهیم.”

گروه شرکای سال گذشته شامل برخی از بزرگترین فروشگاههای محلی دوربین مانند Samy’s Camera ، Midwest Photo و Glazer’s بود و هیچ یک از فروشگاههای مشهور در سراسر کشور را شامل نمی شد زیرا این طرح در کمک به جوامع خاص متصل به آن مناطق محلی است. مغازه ها. خلاصه ای از مبارزات انتخاباتی 2020 را می توان در اینجا یافت.

امسال ، مبارزات Focused on the Fight از 18 نفر به 24 شریک خرده فروشی گسترش یافته و به طور قابل توجهی دامنه ابتکار عمل را گسترش می دهد. با اضافه شدن شش خرده فروش دوربین دیگر ، سیگما امیدوار است که بتواند از تعداد سال گذشته خود بگذرد. در زمان انتشار ، سیگما می گوید که در راه فراتر از کمک هایی است که سال گذشته توانست انجام دهد.

در حالی که ارزش کل تلاشها جمع شده است ، و کمکهای مالی چهار خیریه جداگانه تقسیم می شود: تغذیه آمریکا ، سلامت روان آمریکا ، اهداکنندگان و اتحاد ملی برای پایان دادن به بی خانمانی.

ما می دانیم که دنیای بهتر کار ، فداکاری و اشتیاق می طلبد. و تمرکز ما از همیشه قویتر است.

از طریق تغذیه آمریکا ، این پول به جوامعی که از آن تأسیس شده است باز خواهد گشت و می تواند به محل استقرار شرکای خرده فروشی کمک کند. به عنوان مثال ، اتصال Pixel – فروشگاه عکس که در منطقه کلیولند ، اوهایو خدمت می کند – خاطرنشان می کند که 5٪ از خریدهای لنز سیگما از طریق رابطه با Feeding America مستقیماً به بانک های غذایی کلیولند می رود.

لیست کاملی از تمام شرکای خرده فروشی که بخشی از این کمپین هستند را می توان در سایت متمرکز Sigma در سایت مبارزه یافت.



[ad_2]

لینک منبع