رنگ سال 2017

رنگ سال 2017 Greenery

در این مقاله از سری مطالب آموزش عکاسی و آموزش مدلینگ وب سایت نگاتیو استودیو به معرفی رنگ سال 2017 و شرح خصوصیت های آن پرداخته ایم. (Greenery) یا همان رنگ سال 2017 ، به رنگ  سبز برگ و گیاه تازه شکفته  گفته میشه که در عین حال یادآور فصل بهار، نو شدن و شکوفایی نیز هست و دقیقا به همین دلیل نیز برخی از برندها شروع مد فصل بهار خود را با این رنگ آغاز کردند. رنگ سبزِ برگ (رنگ سال 2017) که ترکیبی از زرد همراه خود دارد نشاط و شادی را همراه شما میکند و احساس تنفس عمیق و اکسیژن را به بیننده منتقل میکند.

رنگ سال 2017 در عین حال از نظر روانشناسی یاد آور طبیعت، زندگی سالم، و به اصطلاح “گرین” بودن، استفاده بیشتر از المان های طبیعی و سالم زیستن، محصولات اُرگانیک (که همگی دغدغه های دنیای مدرن امروز است) و در عین حال از لحاظ شخصیتی احساس یک انسان شاد و خوش رو را به خاطر میاورد. همه موارد فوق دلیل خوبی برای انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال 2017 میباشد (برخلاف سال پیش که برای بسیاری از افراد سال خوبی نبود) سالی که پیش بینی  میشود سالی خوب و سرشار از اتفاقات زیبا خواهد بود.

این طیف رنگ سبز با قابلیت خاص خود در تغییر رنگ یک فصل به فصلی دیگر در عین شادابی امکان میکس شدن و به وجود آوردن ترکیب رنگ های بسیار متفاوت و جذابی را به وجود میاورد. در ادامه چند نمونه از این ترکیب رنگها را که میتوانید بسته به موقعیت در تبلیغات، برندینگ، عکاسی و یا حتی در ست کردن لباس ، کیف و کفش، میکاپ و یا زیورآلات مختلف از آنها استفاده کنید را میاورم. مطمئن باشید که امسال این طیف رنگ را در دنیای اطراف خود زیاد میبینید پس بهتر است آمادگی هماهنگی با آن را هم داشته باشید.

از مزایای دیگر این رنگ (رنگ سال 2017) میتوان به امکان ترکیب آن با رنگهای سال قبل یعنی صورتی کوارتز و آبی روشن نیز اشاره کرد.

برند هایی مثل Céline , Michael Kors Collection , Emilio Pucci در شروع شوی بهاره 2017 خود در چند ماه قبل از ترکیبات این رنگ در مجموعه هایشان استفاده کرده اند.

مرحله عبور

مرحله عبور

جاودانگی

جاودانگی

گراند کانیون

گراند کانیون

زمین جنگل

زمین جنگل

هیجان

هیجان

بی انتها

بی انتها

آنالوگ

آنالوگ

شکوفه باران

شکوفه باران

ریشه در خاک

ریشه در خاک

آرامش بخش

آرامش بخش

میتونید پالت های بالا را با فرمت ASE از اینجا دریافت کنید.

در این مطلب از بخش بلاگ نگاتیو استودیو با رنگ سال 2017 آشنا شدید. میتوانید نظرات خود در باره رنگ سال 2017 را با دیگر خوانندگان بلاگ نگاتیو استودیو به اشتراک بگذارید.

منبع www.pantone.com