شرکت دانیار - فریبرز میرکبیری

ریبرندینگ شرکت دانیار توسط گروه نگاتیو استودیو

پروسه ریبرندینگ یک شرکت اصولا طولانی و زمان بر هست. یکی از اولین و شاید سخت ترین قسمتهای اون هم قانع کردن صاحب برند برای پذیرش این ریبرندینگ و همراه کردن مجموعه در این مسیره که البته لازم به یادآوریه که این تصمیم به جسارت و شجاعت بسیاری هم نیاز داره.
شرکت دانیار از جمله شرکت های خوش فکریست که مجموعه ما سالهاست در سمت مشاور افتخار همراهی اون رو داره و امسال به بهانه 5 سالگی این شرکت، پروسه ریبرندیدنگ این مجموعه پیشتاز در زمینه شبکه و مخابرات و هوشمند سازی ساختمان، 2 ماه پیش آغاز شد.
زحمات زیادی توسط دوستان آتلیه ما کشیده شد تا بتونیم هویت بصری (CI) این مجموعه رو در تاریخ مقرر رونمایی کنیم، امیدواریم که این ریبرندینگ که مسلما تنها به تغییر ظاهری لوگوی این مجموعه ختم نمیشه نقطه عطفی در موارد مختلف چه از نظر طراحی های ظاهری و چه از لحاظ استراتژیک در این مجموعه به وجود بیاره.
با تغییراتی که در چند سال اخیر در بازار تکنولوژی رخ داده وبا توجه به اینکه مجموعه دانیار از ال 1395 با شرکت در اولین سمینار هوشمند سازی و سخنرانی مدیر عامل این شرکت در حوزه هوشمند سازی ساختمان ها فعالیت خود را آغاز کرده بود تصمیم گرفتیم تا امسال همزمان با تولد 5 سالگی این مجموعه که مصادف با ریبرندینگ آن نیز بود لغت “ساختمان های هوشمند” را نیز به شعار  این مجموعه (شبکه ، مخابرات ، ساختمان هوشمند) اضافه کنیم و با تغییری کلی در هویت بصری و برند این مجموعه آغازی نو داشته باشیم.
تمرکز لوگوی جدید شرکت دانیار بر زنجیر بودن حرف “دا” وحرف انگلیسی “D” است که حاکی از انسجام اعضای این مجموعه در جهت توسعه، و تداعی کننده ارتباط ، اتصال و شبکه، که جزء زمینه های اصلی فعالیت این مجموعه می باشد بوده است.رنگ های استفاده شده در لوگوی جدید شامل آبی اقیانوسی است که بیانگر امنیت، وسعت،اطمینان وعمق می باشد و انتخاب رنگ خاکستری به دلیل خنثی بودن و به سادگی قرار گرفتن آن در کنار سایر رنگ هاست که این خود نشانه ای از همراهی وانعطاف پذیری این مجموعه در پذیرش تکنولوژی های جدید و امروزی است.