سونی یک میلیون دلار برای حمایت از سازمان های غیر انتفاعی محلی سرمایه گذاری می کند

سونی یک میلیون دلار برای حمایت از سازمان های غیر انتفاعی محلی سرمایه گذاری می کند

[ad_1]

سونی امروز ابتکاری را اعلام کرده است که با سرمایه گذاری در تلاش های سازمان های غیرانتفاعی در آنها ، یک میلیون دلار در مجموعه ای از جوامع کم برخوردار و کمتر نمایان سرمایه گذاری خواهد کرد. این برنامه بخشی از تلاش های عدالت اجتماعی سونی است و از طریق صندوق جهانی عدالت اجتماعی آن تأمین می شود.

سونی می گوید 88٪ از سازمان های غیر انتفاعی – که بیش از 1 میلیون سازمان در ایالات متحده است – بودجه سالانه کمتر از 500،000 دلار دارند. بازاریابی و جمع آوری سرمایه دو چالش پر استناد برای این سازمانهای کوچکتر است (طبق شورای ملی غیرانتفاعی و نظرسنجی JPMorgan Chase Bridgespan) و این سازمانها از بودجه لازم ، منابع خلاقیت و یا دسترسی به سیستم عاملهای بزرگتر برای کمک به گسترش پیام خود برخوردار نیستند. .

یک میلیون دلار در مجموعه ای از سازمان های غیرانتفاعی برای ارائه بودجه ، محصولات ، منابع خلاقانه و افزایش آگاهی برای گروه های محلی که از جوامع حاشیه ای یا کمتر نمایندگی حمایت می کنند ، تخصیص خواهد یافت.

سونی 10 سازمان را برای دریافت کمک هزینه انتخاب خواهد کرد با یک سازمان جدید که هر ماه اعلام می شود از مارس 2022 اعلام خواهد شد. برندگان گرانت 50،000 دلار کمک نقدی و 50،000 دلار محصولات سونی دریافت می کنند. علاوه بر این ، هر برنده کمک هزینه فیلم کوتاه سفارشی دریافت می کند که سازمان و مأموریت و تلاش های آن را با همکاری هنرمندان وابسته به سونی ایجاد می کند. سپس سونی آن پیام را تبلیغ می کند و برای هر یک از دریافت کنندگان کمک هزینه آگاهی را افزایش می دهد تا به گسترش آگاهی از پیام آنها کمک کند. سرانجام ، این شرکت گفت که “فرصت های اضافی برای همکاری با سونی الکترونیک” و “شبکه گسترده شرکای شرکت” خود را نیز فراهم خواهد کرد.

هدف اصلی سونی این است که “جهان را با احساسات ، از طریق قدرت خلاقیت و فناوری پر کنید. CREATE ACTION برای پشتیبانی از این هدف طراحی شده است. این برنامه ای است که قدرت سونی – از جمله بودجه ، محصول ، منابع خلاق و قابلیت دسترسی – را برای گسترش تأثیر و نفوذ سازمان های محلی که تأثیر مثبت فوق العاده ای در جامعه خود ایجاد می کنند ، فراخوانی می کند.
-Neal Manowitz ، رئیس و مدیر عامل شرکت Sony Electronics Inc.

سازمان های غیرانتفاعی علاقه مند می توانند از امروز درخواست خود را در اینجا ارسال کنند. سازمان های واجد شرایط باید 501 (c) (3) با درآمد عملیاتی سالانه کمتر از 500 هزار دلار برای 2019 و 2020 داشته باشند. آنها همچنین باید تمرکز اصلی بر برنامه هایی داشته باشند که شامل آموزش STEAM (علوم ، فناوری ، مهندسی ، هنر و ریاضیات) ، غنی سازی دانشگاهی ، توسعه نیروی کار یا جامعه و مشارکت مدنی.



[ad_2]

لینک منبع