صفحه روتوش بی نهایت سازگاری دستگاه های Apple M1 را راه اندازی می کند

صفحه روتوش بی نهایت سازگاری دستگاه های Apple M1 را راه اندازی می کند

[ad_1]

پس از ماه ها تحقیق و توسعه ، Pratik Naik و تیم Infinite Tools به روزرسانی صفحه Infinite Retouch Panel را منتشر کردند که از نسخه های Apple Silicon M1 Adobe Photoshop پشتیبانی می کند.

این پانل اکشن و اکستنشن ممکن است اولین بار برای سیستم M1 منتشر نشود ، اما طبق گفته های این شرکت ، این اولین پنل برای رتوشرهای ساخته شده توسط افرادی است که رتوش را می دانند.

Naik می گوید: “در قلب آن ، می توانید گروهی از لایه ها را انتخاب کرده و به راحتی ذخیره کنید تا هر بار که” ایجاد “را فشار دادید ، از آنها استفاده کنید. “برای رتوش ، ما طیف وسیعی از طفره رفتن و سوختگی ، روش های تفکیک فرکانس و لایه های کمکی را داریم – به نام چند مورد – برای کمک به شما در هر مرحله از مراحل. برای تسریع در روند کار ، نیازی به ذکر همه لایه های کمکی ما نیست. “

Naik همچنین می گوید که بخش کاربر امکان شخصی سازی بیشتر و امکان ذخیره مجموعه های لایه بیشتر را فراهم می کند.

وی ادامه می دهد: “و این فقط شروع گزینه هاست.” “چشم انداز داشتن یک صفحه زیبا و تمیز بود که کاملاً در فتوشاپ متناسب باشد. مهم نیست که چه نوع کاری را انجام می دهید و چه روش هایی را برای روتوش استفاده می کنید. این واقعاً در هر گردش کاری در ظریف ترین بسته ای که می توانیم ایجاد کنیم کاملاً متناسب است. “

Infinite Retouch به روز شده شامل بسیاری از رفع اشکالات و به روزرسانی های عملکرد در بالای پشتیبانی جدید از دستگاه های Apple M1 است. برخی از این پیشرفت ها شامل توانایی شخصی سازی ابزار و ایستگاه از پیش تنظیم شده ابزار پس از فشار یک دکمه است ، مانند اینکه روش تفکیک فرکانس مورد نظر چیست و پس از اجرای آن چه لایه ای انتخاب می شود و بعد از پایان کار فتوشاپ چه ابزاری را انتخاب می کند.

این همچنین توانایی ایجاد “لایه های کاربر” را ایجاد می کند که به کاربران امکان می دهد گردش کار خود را به جای استفاده از پیش فرض سیستم که شامل اقدامات ایجاد شده توسط کاربر و همچنین اضافه کردن 11 لایه “راهنما” است که Naik و تیم او تنظیم می کنند. می گویند از جمله بیشترین استفاده شده توسط متخصصان صنعت رتوش است. همه به روزرسانی ها به چندین زبان از جمله انگلیسی ، اسپانیایی ، آلمانی و فرانسوی پشتیبانی می شوند و بیشتر روی آنها برای به روزرسانی های بعدی کار می شود.

به لطف چیپست M1 ، نسخه های جدید این ابزارها و پنل ها نوید می دهند که در جدیدترین دستگاه های اپل سرعت بسیار بالاتری دارند. در حالی که ویرایشگران همچنان باید کارهای رتوش را به صورت دستی انجام دهند ، طبق گزارشات ، لایه ها و ابزارهای ایجاد شده در عملکردها تقریباً فوری انجام می شوند. در این صورت ، این به روزرسانی به تنهایی دلیل خوبی برای retouchers است که مجبورند روی پرونده های زیادی کار کنند که هر ثانیه هنگام نزدیک شدن به یک مهلت زمانی مهم است.

به روزرسانی های پنل برای صادرات سریعتر ، بهبود وضوح تصویر و ابزارهای دانه ای قابل تنظیم ، پیشرفت هایی را ایجاد می کند. نسخه M1 Infinite Retouch همچنین “Holy Grain” شرکت را به این مخلوط اضافه می کند ، که مجموعه ای از اسکن های فیلم با وضوح بالا با دانه های مختلف است. برای هر نوع فیلم ، کاربران می توانند نوار لغزنده را تنظیم کنند تا در مورد اندازه دانه ، مقدار و مصنوعات یا نقص لنزهای جداگانه تصمیم بگیرند تا واقع بینانه ترین شکل ممکن را در آن قرار دهند. می توانید اسناد کامل ابزارهای موجود در پانل را در اینجا بخوانید

صفحه Infinite Retouch با قیمت 129 دلار به فروش می رسد اما در زمان انتشار 25 درصد تخفیف خورده است. برای کسانی که می خواهند قبل از خرید پنل را امتحان کنند ، نسخه آزمایشی “محدود” نیز در دسترس است.



[ad_2]

لینک منبع