عکاس دید نادر کلاغ را در حال حمام مورچه گرفتن

عکاس دید نادر کلاغ را در حال حمام مورچه گرفتن

[ad_1]

عکاس تونی آستین اخیراً در انتهای یک پیاده روی 3 ساعته در طبیعت بود که قتل کلاغها در همان نزدیکی فرود آمد. وقتی یکی از کلاغ ها شروع به “اقدام عجیب” کرد ، آستین شروع به عکاسی از آن کرد.

آستین می گوید: “این به نوعی بال های خود را روی زمین می زد و سپس به هوا می پرید و در شاخ و برگهای کنار جاده ماسه ای ناپدید می شود ، و سپس دوباره بر روی شن می پرید.” NPR. “و من نمی توانستم بفهمم چه کاری انجام می دهد.

“فقط یکی داشت این حمام خاکی را می گرفت ، که به نظر من بسیار جالب بود. بقیه در حال قدم زدن بودند و به آن نگاه می کردند. آنها مطمئناً کاملاً به آنچه اتفاق می افتاد علاقه مند بودند ، اما به نظر نگران نبودند. “

وقتی آستین عکس ها را روی مانیتور بزرگ کامپیوتر خود در خانه مرور کرد ، با تعجب متوجه شد که کلاغ مورچه هایی روی بدنش خزیده است – در حال غسل دادن مورچه بوده است. او سپس این عکس را در فیس بوک به اشتراک گذاشت ، و برخی از عکاسان پرندگان کمک کردند تا نامی برای رفتار خود بگذارند: مورچه.

مورچه یک روش تاکتیکی نگهداری پرندگان است که در آن آنها عمدا مورچه ها یا حشرات دیگر را به روی پرها و پوست خود دعوت می کنند. اغلب اوقات پرنده در محلی که با حشرات پوشیده شده دراز می کشد و در حالی که اشکالات بدنش را جمع می کند حالت های خاصی را انجام می دهد. به این مورچه منفعل گفته می شود و این همان چیزی است که آستین مشاهده و از آن عکس گرفته است.

در حالی که مشاهدات مستندی از رفتار مورچه وجود دارد ، دانشمندان هنوز دقیقاً مطمئن نیستند چرا پرندگان درگیر آن می شوند. نظریه ها شامل خلاص شدن از شر انگلی از پرندگان ، نظافت پرها ، آماده سازی حشرات برای مصرف ، لذت بردن از احساسات و تحریک رشد پرها برای پوست اندازی است.

آستین ، یک عکاس مستقر در ویکتوریا ، بریتیش کلمبیا ، که نسبت به طبیعت و عکاسی از حیات وحش تازه وارد است ، خوشبخت است که این منظره نسبتاً نادر را مشاهده و ثبت کرده است.

آستین می گوید: “این نوعی شکار گنج است.” CBC. “شما همیشه به شلیکی شبیه به آن امیدوار هستید ، اما خیلی زود اتفاق نمی افتد.”

کارهای بیشتر آستین را می توانید در وب سایت و فیس بوک خود بیابید.


اعتبار تصویر: عکس های تونی آستین و با اجازه استفاده می شود



[ad_2]

لینک منبع