نزدیکترین نگاه هنوز به Canon EOS R3

نزدیکترین نگاه هنوز به Canon EOS R3

[ad_1]

Canon EOS R3 یکی از بحث برانگیزترین دوربین های سال بوده است ، اما تا این لحظه به نظر می رسید که این دوربین فقط روی کاغذ ، رندرها و ذهن مهندسان کانن وجود دارد – اما دیگر نه. در ویدئویی که توسط گوردون لینگ منتشر شده است ، او نشان می دهد که دوربین واقعاً واقعی است و فقط نرم افزار بخار نیست.

به لینگ ، که وب سایت Camera Labs و همچنین کانال YouTube جدیدی به نام Dino Bytes را اداره می کند ، این فرصت منحصر به فرد داده شد تا شخصاً نگاهی به EOS R3 بیندازد ، در مورد چند نکته در مورد آن بحث کند و آن را از چند زاویه نشان دهد به طور خاص به شخص دیگری نشان داده نشده است.

در گفتگو با PetaPixel، لئینگ تصریح کرد که در حالی که او می توانست به هر تعداد عکس و فیلم از دوربین از هر زاویه ای که می خواهد عکس بگیرد ، محدودیت هایی در مورد آنچه که وی مجاز بود با واحد پیش تولید انجام دهد وجود دارد.

در وهله اول ، به او اجازه داده نشد كه دوربین را روشن كند یا كاملاً روشن باشد ، كه این ممكن است نشان دهد كه این یك مدل غیر كارآمد است – به او هیچ كدام گفته نشد. همچنین برای دیدن نگاهی به سنسور ، لینگ مجاز به برداشتن درپوش بدنه نبود ، هرچند که او می گوید انتظار دارد که کرکره به هر حال بسته شده باشد حتی اگر او نیز بوده باشد.

با این حال ، از آنجا که وی قادر بود دوربین را شخصاً ببیند ، جزئیاتی که وی قادر به جمع آوری آن بود ، وجود دارد که لزوماً چیزی نبود که فقط با دیدن رندرهای رسمی قابل ذکر باشد.

لاینگ می گوید: “من نمی توانم در مورد وزن اظهارنظر کنم ، اما از نظر اندازه ، به نظر می رسد یک 1DX کوچک باشد ، که به دلیل سر منظره یاب پایین تر ، بسیار کوتاه تر است.” PetaPixel. “قرار گرفتن در معرض من در جنگل کمی روشن بود ، بنابراین در شخص کمی تاریک تر به نظر می رسد. باید بگویم من از نظر شخصی بسیار دوست داشتم. بدیهی است که از R5 بزرگتر است ، اما در هر جایی نزدیک به اندازه 1Dx نیست. من حدس می زنم Olympus EM1X از نظر کلی وزن نزدیک ترین باشد و من اندازه آن را در فیلم خود تخمین زده ام. “

Laing مشخص می کند که وقت او با R3 بیشتر یک تجربه “عملی” است تا “عملی”. در حالی که او می توانست بیش از هر کس دیگری در خارج از کانن به دوربین نزدیک شود ، اما با آنچه که مجاز بود نشان دهد هنوز محدود بود.

“من همیشه از فرصتی استفاده می کنم تا کالایی را به شخصه انتخاب کنم. به من اجازه داد از چند زاویه از آن فیلم بگیرم تا بتوانیم دکمه ها ، کنترل ها و برجستگی های مختلف را خوب ببینیم. “

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Laing on R3 ، حتما فیلم بالا را تماشا کرده و عکس های بیشتری را در صفحه EOS R3 وی در آزمایشگاه های دوربین بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر ، حتماً در کانال YouTube وی مشترک شوید.



[ad_2]

لینک منبع