پرواز با هواپیمای بدون سرنشین در نزدیکی آتشفشان چگونه است ... و سپس آن را خراب کنید

پرواز با هواپیمای بدون سرنشین در نزدیکی آتشفشان چگونه است … و سپس آن را خراب کنید

[ad_1]

اگر اخبار را تماشا کرده اید یا در هفته اول ماه ژوئن به اینترنت متصل شده اید ، احتمال اینکه ویدئویی از سقوط یک هواپیمای بدون سرنشین به یک آتشفشان در حال فوران را دیده باشید بسیار خوب است. خوب ، آن پهپاد مال من بود و کاملاً از هم پاشید. در آخرین ویدئوی من ، پرواز با هواپیمای بدون سرنشین در اطراف آتشفشان و آنچه که باید مراقب باشی را به اشتراک می گذارم.

اول از همه ، به عنوان افراد متحرک دوربین ، سوال چرخ دنده را از بین ببریم: در این سفر به آتشفشان ، من هم با DJI Mavic 2 Pro و هم با جدیدترین خریدم: هواپیمای بدون سرنشین DJI FPV پیاده روی کردم. دلیل اینکه تصمیم گرفتم هر دو هواپیمای بدون سرنشین را بگیرم این است که اهداف بسیار متفاوتی برای ما فیلمسازان دارند.

Mavic 2 Pro با سنسور یک اینچی ، دیافراگم متغیر و ویژگی های پرواز فوق العاده پایدار به من امکان فیلم برداری از کفه ها و شیب های کند را حتی در شرایط کم نور داد. از طرف دیگر ، دوربین DJI FPV از دوربین بسیار پایین تری برخوردار است اما قدرت مانور آن نه تنها یک تجربه پرواز منحصر به فرد ، بلکه همچنین ظاهری است که فقط هواپیماهای بدون سرنشین FPV می توانند از آن برخوردار شوند. بعد از مقداری جادو در درجه بندی پس از تولید ، هنوز می توانید تصاویر مناسبی از آن دریافت کنید. من همچنین با RED Komodo و Canon R6 به زمین شلیک کردم.

صرف نظر از اینکه با چه پهپادی پرواز می کنید ، موارد کمی وجود دارد که باید هنگام پرواز یک پهپاد به دور آتشفشان فعال به خاطر داشته باشید.

اول از همه: تلاطم. با فوران آتشفشان ، گازهای گرم ساطع می شوند و هوای بالای جریان گدازه تا دمای بسیار بالا گرم می شود. این هوای گرم مخلوط با بادهای سردتر اقیانوس اطلس متداول در ایسلند می تواند تلاطم قابل توجهی ایجاد کند که پیش بینی آن تقریباً غیرممکن است. این شامل جیب های هوای با تراکم کمتر است که در آن هواپیمای بدون سرنشین شما می تواند ناگهان بیفتد و یا نیروی جدیدی را تحریک کند.

این پیش نویس های حرارتی به ویژه هنگام پرواز هواپیماهای بدون سرنشین FPV در حالت دستی ، بدون هیچ گونه پشتیبانی و تثبیت GPS احساس می شوند. اگر فقط یک لحظه توجه نکنید به خوبی می تواند آخرین پرواز باشد … مانند آنچه در مورد من بود. برای توضیح بیشتر در مورد خود تصادف ، در ویدیوی بالا به 4:19 بروید.

اگر بر بادها تسلط داشته باشید ، پدیده دیگری که منحصر به برخی از فوران های آتشفشانی است ، می تواند به شما و هواپیمای بدون سرنشین شما ضربه بزند: باران سنگ ها. هنگامی که برخی از گدازه ها هنگام فوران با هوا مخلوط می شوند ، سنگهای بسیار سبک تشکیل شده و به هوا منجنیق می شوند و صدها متر از دهانه فاصله دارند. بسته به اندازه ، ممکن است این هواپیمای بدون سرنشین از بین نرود اما می تواند به پروانه ها یا لنز دوربین آسیب برساند.

سرانجام ، زمان بندی همه چیز است. برای دستیابی به بهترین نتیجه ، شما باید شرایط آب و هوایی را ترکیب کنید (ایسلند حتی بدون انفجارهای آتشفشانی نیز برخی از بادهای دیوانه کننده را دارد) ، نور خورشید مناسب (البته ساعت طلایی و آبی بهترین کار را می کند) ، یا خود فوران آتشفشان را ترکیب کنید. من چهار روز به خودم فرصت دادم تا این آتشفشان را که هر هفت تا 10 دقیقه مانند آبفشان در حال فوران است ، بگیرم تا اطمینان حاصل کنم که می توانم از آن در شرایط مختلف و از زوایای مختلف فیلمبرداری کنم. مطمئناً بارها اتفاق افتاده است که به دلیل وزش شدید باد نمی توانم هواپیماهای بدون سرنشین را پرواز دهم ، آن وقت بود که تمرکز خود را برای گرفتن این منظره با RED Komodo گرفتم.

در طول سفرم ، از یک فیلم خیره کننده از فیلم فیلمبرداری کردم که بیشتر آنها را طی هفته ها و ماه های آینده در کانال خود منتشر خواهم کرد. بنابراین مطمئن شوید که در کانال YouTube من مشترک شده اید و پشت صحنه اینستاگرام من را نشان می کنید.


درباره نویسنده: جوی هلمز یک مدیر خلاق و کارگردان ویدئویی مستقر در شیکاگو است که بیشتر به دلیل سقوط یک هواپیمای بدون سرنشین به آتشفشان در حال فوران شهرت دارد. کارهای او در حالی که داستان هایی از سراسر جهان را روایت می کند به سبک مستند متمرکز است. او در حال اجرای یک کانال نیمه موفق YouTube است که در آن کار و آموزش خود را برای کسانی که می خواهند گام بعدی را در سفر فیلم سازی خود بردارند و از وسایل سینما استفاده کنند ، به اشتراک می گذارد.



[ad_2]

لینک منبع