پلیس انگلیس در حال برخورد جدی با خلبانان هواپیماهای بدون مسئولیت پهپادی است

پلیس انگلیس در حال برخورد جدی با خلبانان هواپیماهای بدون مسئولیت پهپادی است

[ad_1]

به پلیس در انگلستان اختیارات جدیدی اعطا شده است که به آنها امکان می دهد خلبانانی را که یا به طور غیرقانونی پرواز می کنند یا غیرمسئولانه با افزایش جریمه و توانایی ضبط هواپیماهای بدون سرنشین ، سرکوب کنند.

عملیات Foreverwing ، که یک کارزار جدید است که با هدف “سرکوب” جرایم مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین در 22 مارس در پاسخ به 336 حادثه مربوط به هواپیماهای بدون سرنشین که طی 5 ماه گذشته در انگلستان ثبت شده بود ، آغاز شد. این سازمان سه سازمان را برای جلوگیری از جرم هواپیماهای بدون سرنشین می بیند.

به گفته اداره هواپیمایی کشوری انگلستان (CAA) ، پلیس تیم های اختصاصی هواپیماهای بدون سرنشین را در سراسر کشور راه اندازی کرده و وظیفه اجرای قوانین هواپیماهای بدون سرنشین را با توزیع جریمه و توقیف هواپیماهای بدون سرنشین دارد.

رئیس پلیس روسای پلیس ملی ، لوسی دورسی ، گفت: “استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین طی سالهای اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است و در نتیجه ما شاهد مواردی از پروازهای خطرناک و غیرمسئولانه هستیم.” “اگر شما صاحب هواپیماهای بدون سرنشین هستید ، این مسئولیت است که مطمئن شوید از قوانین مربوط به ایمنی خود و دیگران در اطراف خود پیروی می کنید.”

طبق قانون انگلستان ، اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین که بیش از 250 گرم وزن دارند و همه هواپیماهای بدون سرنشین نسبت به اسباب بازی هایی که با دوربین مجهز هستند ، باید در CAA ثبت شوند. عدم انجام این کار منجر به جریمه نقدی تا 1000 پوند (حدود 1400 دلار) می شود.

DJI Air 2S | رایان منس ، PetaPixel

جاناتان نیکلسون از CAA به بی بی سی.

افزایش قدرت داده شده به مجری قانون از قبل استفاده شده است. بی بی سی گزارش می دهد که یک کاربر پهپاد به دلیل پرواز غیرقانونی بالای ساختمان MI6 در مرکز لندن در هفته گذشته بیش از 5000 پوند (حدود 6،965 دلار) جریمه شده است.

نیکلسون توضیح می دهد: “هدف ما جلوگیری از تفریح ​​یا استفاده از هواپیمای بدون سرنشین خود برای کار نیست ، بلکه اطمینان از این است که همه می توانند هوا را با خیال راحت به اشتراک بگذارند و این به معنای پایبندی به قوانین ذکر شده در Code Drone است.” “هواپیماهای بدون سرنشین می توانند هزاران پوند هزینه داشته باشند و با جریمه نقض قوانین ، هزینه های افرادی که از این قانون پیروی نمی کنند به سرعت جمع می شود.”

به نظر می رسد هدف استفاده از جریمه های بالا به عنوان عامل اصلی بازدارندگی برای جلوگیری از سو mis استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین است.

نیکلسون می گوید: “هواپیماهای بدون سرنشین می توانند هزاران پوند هزینه داشته باشند و با جریمه نقض قوانین ، هزینه های آنها به سرعت برای افرادی که رعایت نمی کنند افزایش می یابد.”

جزئیات کامل در مورد قوانین هواپیماهای بدون سرنشین و مقررات خاص انگلستان را می توان در وب سایت CAA یافت.


اعتبار تصویر: عکس هدر دارای مجوز از طریق Depositphotos.



[ad_2]

لینک منبع