چرا بهتر است از استایلیست استفاده کنیم؟

چرا بهتر است از استایلیست استفاده کنیم؟

در این مقاله از سری مطالب آموزش مدلینگ و فشن و همچنین آموزش عکاسی وب سایت نگاتیو استودیو به مبحث کلیدی و مهم استایلیست در دنیای مد پرداخته ایم که حتما برای علاقمندان به یادگیری اصول مدلینگ و فشن میتواند مفید و جذاب باشد.

استایلیست – متخصص مد (Stylist)

استایلیست، سبک شغلى نو و در حال ظهور كه اخیرا یکی از محبوب ترين مشاغل در دنياى مد است. يك استايليست مانند طراح لباس با كمى تفاوت نگرش باید دید خوبی نسبت به رنگ ها و اشکال داشته و در شناخت هنرِ دوخت و برش متبحر باشد. همچنین شناخت سبك هاى آرايش مو و صورت هم از ملزومات کار استايليست ها است. استایلیست باید از آخرین تحولات و تغییرات در دنیای مد اطلاع داشته و جامعه خود را به خوبی بشناسد و از نیاز و علایق آن آگاه باشد تا بر اساس نیاز ها و علایق مردم ، سبک های مد را در چيدمان جامعه و اشخاص نشان دهد.

عکاسی مدلینگ توسط فریبرز میرکبیری

عکاسی مدلینگ توسط فریبرز میرکبیری

برخی از فعالیت های استایلیست:

  • استایلیست دست راست عکاس فشن جهت انجام پروژه های مختلف است
  • استایلیست، همکاری با برندهای بزرگ جهت ایده پردازی و تبدیل ایده ها به محصول را انجام میدهد.
  • استایلیست، همکاری با مزون ها و استفاده از محصولات آنها در پروژه های عکاسی را انجام میدهد.
  • توصیه و همراهی تولید کنندگان و خیاط ها از طراحی تا تولید
  • همراهی مغازه دارها و صاحبان برند در خريد ها ، جهت خريد بهتر بر اساس مد روز
  • همراهى با عروس و داماد ها براى کمک به خرید با سلیقه و زيباشناختى بهتر
  • همراهى خريد با افراد و كمك در انتخاب بهتر لباس و چيدمان براى مراسم های مختلف
بخوانید
حالا چی بپوشم؟ راهنمای انتخاب لباس مناسب

استایلیست شخصی، کسی است که کلیه لباس هایی که در کمد لباس خودتان دارید را بر اساس مکان ، سبک اجتماعی ، نوع رفتار شخصی ، ظاهر ، اندام شما و … هماهنگ می کند و نوع پوشش شما را بر اساس شخصیت ، موقعیت اجتماعی و منش شما برایتان به وجود می آورد. به تعداد افراد می توان استایل شخصی داشت اما استایل های شخصی اصلی را میتوان در چند گروه طبقه بندی کرد که این طبقه بندی ها به معنای محدود کردن هر تیپ پوششی نیست و صرفا ویژگی های کلی هر دسته را بیان می کند.

ادامه دارد…


آموزش عکاسی و آموزش مدلینگ و فشن به همراه خدمات عکاسی حرفه ای از فعالیت های شاخص مجموعه نگاتیو استودیو است و ما در تلاشیم تا سطح کیفی و کمی این خدمات را همواره افزایش داده و موجبات رضایت بیشتر کاربران عزیز را فراهم نمائیم. با این حال خوشحال میشویم که پیشنهادات، نظرات و انتقادات شما عزیزان را دریافت نمائیم. از بخش ثبت نظرات در انتهای همین صفحه میتوانید استفاده نموده و نظرات ارزشمند خود را با ما و همچنین دیگر کاربران، درمیان بگذارید.