گوشی های هوشمند جدید Honor 50 بسته 6 دوربین را دارند ، ویژگی بازگشت به Google

گوشی های هوشمند جدید Honor 50 بسته 6 دوربین را دارند ، ویژگی بازگشت به Google

[ad_1]

آنر ، مارک گوشی های هوشمندی که از هواوی دور شد ، دستگاه های سری 50 جدید خود را معرفی کرده است. به عنوان بخشی از اعلامیه ، آنر تأیید می کند که برنامه های گوگل بر روی دستگاه ها اجرا می شوند و به طور حتم از ممنوعیتی که هوآوی متلاشی را در هم کوبید ، خلاص می شوند.

پیش از این ، زیرا Honor در Huawei مارک تجاری بود و تحت ممنوعیت ایالات متحده تحت همین محدودیت ها قرار داشت ، گوگل مجوز Android خود را از سازنده گوشی های هوشمند برداشت. اما از آنجا که آنر اکنون یک نهاد تجاری جداگانه است ، این شرکت توانسته است دوباره به اکوسیستم گوگل متصل شود.

سخنگوی آنر گفت: “بنابراین دستگاه های Honor این امکان را دارند که خدمات تلفن همراه Google (” GMS “) را بر اساس مدل های صدور مجوز و حاکمیت گوگل بر روی دستگاه های سازگار از پیش نصب کنید. The Verge.

این سخنگو تأیید کرد که “دستگاه هایی” که در این بیانیه به آنها اشاره شده است فقط گوشی های هوشمند Honor 50 است که امروز برای عرضه در چین اعلام شد. Honor می گوید که Honor 50 در تاریخ های بعدی در بازارهای بین المللی مانند فرانسه ، مالزی ، مکزیک ، روسیه ، عربستان سعودی و انگلیس در دسترس خواهد بود.

بازگشت آنر به آغوش باز گوگل توسط یک سیستم دوربین برجسته برجسته شده است که به گفته این شرکت هر دو “قدرتمند” است و همچنین نیازهای “جوانان امروز” را تأمین می کند ، که شاید توسط چهار گزینه رنگی که در بالا نشان داده شده است ، بیشتر برجسته شده است. به نظر می رسد که طراحی “جوانان” به فوکوس Vlogging گوشی اشاره داشته باشد ، زیرا Honor 50 دارای دوربین فیلمبرداری دوگانه جلویی است که متناسب با استفاده از سلفی ساخته شده است. یکی از این دوربین ها برای فیلم طراحی شده است و از یک میدان دید 12 مگاپیکسلی 100 درجه زاویه دید 18 میلی متر برخوردار است ، در حالی که دیگری به لطف دوربین متمرکز پرتره 32 مگاپیکسلی برای ارائه عکس های بهتر طراحی شده است.

Honor می گوید که “AI Wide-Angle Smart Switching” و “Super Night Mode” آن نیز برای دوربین های جلوی دوگانه در دسترس است ، که به گفته شما امکان انتخاب بیشتر در هنگام vlogging را فراهم می کند.

این شرکت می گوید: “علاوه بر این ، Honor 50 Pro به شش حالت عکسبرداری چند لنز مجهز شده است ، با ترکیباتی که به طور همزمان از دوربین های جلو و عقب استفاده می کنند.” “هنگام ضبط ویدئو ، کاربران همچنین می توانند از ویژگی های مختلفی مانند حالت زیبایی ، گرفتن لحظه ای به عنوان عکس و عکس های با زاویه دید عریض و برآورده ساختن تمام خواسته های یک Vlog عالی استفاده کنند.”

قسمت پشتی این گوشی هوشمند از مقاومت بیشتری برخوردار است و دارای یک آرایه چهار دوربین است که به دو برجستگی دایره ای تقسیم شده است که از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، یک زاویه باز 8 مگاپیکسلی ، یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک 2 مگاپیکسل تشکیل شده است. دوربین عمق. ” آنر می گوید این ترکیب تجربه “بهبود یافته” عکسبرداری را ارائه می دهد و نوید عکس های تمیزتر ، توانایی داشتن یک میدان دید گسترده و جزئیات غنی تر را می دهد.

نمایشگر آنر 50 نیز مورد توجه قرار گرفته و نوید 1.07 میلیارد رنگ و حاشیه فوق العاده باریک را می دهد. این نمایشگر نوید 100٪ پوشش رنگی DCI-P3 را می دهد که آن را برای مشاهده عکس ایده آل می کند.

آنر دارای دو نسخه از آنر 50 است که مدل “Pro” از نمایشگر 6.72 اینچی کمی بزرگتر در برابر نمایشگر 6.57 اینچی استاندارد آنر 50 برخوردار است. علاوه بر این ، Honor 50 Pro فقط در “blacknight black” در دسترس خواهد بود در حالی که نسخه استاندارد در “قرمز کهربا” ، سبز زمردی ، و “کریستال یخبندان” ارائه می شود.

در چین قیمت Honor 50 با 2،699 یوان (422 دلار پوند) آغاز می شود ، در حالی که Honor 50 Pro با قیمت 3،699 یوان (578 پوند) آغاز می شود و از امروز می توان آن را پیش خرید کرد. زمان انتشار بین المللی و قیمت گذاری مربوط به آن در زمان انتشار مشخص نشده است. به نظر می رسد هیچ برنامه ای برای آوردن تلفن هوشمند به ایالات متحده یا کانادا وجود ندارد.



[ad_2]

لینک منبع