13 آموزش برای پخت و پز عکاسی از مواد غذایی

13 آموزش برای پخت و پز عکاسی از مواد غذایی

[ad_1]

عکاسی از غذا نوعی هنری است که می تواند بینندگان را به روش های احشایی فریب دهد. اینکه بتوانید یک زندگی بی روح را به گونه ای ثبت کنید که به نظر آسان و البته اشتها آور باشد ، آرزوی هر عکاس غذای تازه کار است.

بنابراین برای اطمینان از اینکه سفر عکاسی از غذای شما در پای راست آغاز می شود ، ما 13 آموزش عالی را جمع آوری کرده ایم که به طور حتم جشن عکاسی از غذا برای چشم ها را تضمین می کند!

نکاتی سریع برای شروع کار با عکاسی از غذا

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، این نکات سریع به شما یک نمای کلی می دهد تا به شما فکر کند که چگونه بهترین فیلمبرداری را در زندگی بی عیب انجام دهید.

  1. از نور طبیعی استفاده کنید

    این برای یک مبتدی بهترین است – سوژه خود را حرکت دهید تا مطمئن شوید از نور طبیعی پنجره برخوردار هستید. نور پراکنده نرم فوق العاده جذاب است

  2. از تنظیمات گشودگی دیافراگم استفاده کنید

    در مرحله بعدی ، اطمینان حاصل کنید که تنظیم دیافراگم گسترده ای دارید – f / 1.8 – f / 5.6. با این کار می توانید از عمق میدان محدودی اطمینان حاصل کنید که پس زمینه تار زیبایی داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که نزدیک لبه جلوی غذا تمرکز کرده اید

  3. ترکیب اصلی است

    به ترکیب خود فکر کنید – درست بزرگنمایی کنید و قاب خود را با غذا پر کنید ، یا شاید به فکر استفاده از فضای منفی باشید و مطمئناً مطمئن شوید که زمینه شما مناسب است اما از شاهکار آشپزی شما کم نمی کند.

  4. کنتراست رنگ

    هنوز به ترکیب فکر می کنید ، رنگ های متضاد پیدا کنید. به عنوان مثال ، مقداری ریحان تازه (سبز) بر روی اسپاگتی خود قرار دهید یا یک تکه قرمز (فلفل قرمز) را روی سرخ کنید.

  5. تازه نگه دارید

    از غذا در حالی که ممکن است تازه و از نظر بصری اشتها آور باشد عکس بگیرید

با این آموزش های عکاسی از غذا مقدمه ای عالی بگیرید

شروع با عکاسی از غذا: این قطعه از Dzvonko Petrovski شما را با تکنیک های ترکیب بندی ، نورپردازی و پس از تولید هدایت می کند تا در برخی از اصول عکاسی از غذا زمینه ای عالی برای شما ایجاد کند.

مقدمه ای بر عکاسی از مواد غذایی: Chris Cockren از Shared Appetite نه تنها یک آموزش عالی در مورد چگونگی شروع عکاسی از غذا به ما می دهد بلکه نمونه های بسیار خوبی از کارهایی که نباید انجام دهید را به ما نشان می دهد که همیشه مفید است.

نکات مربوط به گزش: آغازگر عکاسی غذایی شگفت انگیز: Dahlia Ambrose نکات سریع و خوبی در اختیار ما قرار می دهد و همچنین نمای کلی از چرخ دنده مورد نیاز شما و تکنیک هایی را به شما ارائه می دهد که عکس هایی از غذا را به شما بدهد.

5 نکته عالی برای عکاسی موفق از مواد غذایی: در مقابل ، آنها نظرات خود را در 5 نکته مختصر خلاصه کرده اند که بلافاصله موفقیت عکاسی غذایی شما را شروع می کند.

13 نکته برای عکاسی از مواد غذایی زیبا و وسوسه انگیز آیفون: برخی از نکات جالب در اینجا برای هرکسی که شروع به عکاسی از غذا می کند ، لازم به ذکر است که این تکنیک ها در مورد هر دوربینی که استفاده می کنید ، اعم از تلفن همراه یا جدیدترین DSLR ، اعمال می شوند.

با این راهنماهای عمیق تر ، عکاسی از مواد غذایی خود را به سطح بعدی برسانید

چگونه می توان از غذا برای عکسهای استاندارد استاندارد استفاده کرد: این بزرگ است. در اینجا ما به شما در مورد عکاسی از مواد غذایی ، از ترکیب و نورپردازی گرفته تا نکات مربوط به یک ظاهر طراحی شده غذا اشاره می کنیم. این راهنما کاملاً ارزش وقت شما را دارد.

اینها رازهای عکاسان حرفه ای غذا هستند: در این آموزش ، Kent Dufault به ما در مورد همه چیز ، از نور و قرار گرفتن در معرض رنگ و تمرکز اشاره گر است. این یک قطعه عالی است که ترفندهای حرفه ای ها را فاش می کند.

چگونه یک عکاسی از غذا انجام دهیم: در وبلاگ عکاسی غذا اطلاعات بسیار خوبی در مورد این سبک پیدا خواهید کرد. این راهنما به شما 8 مرحله واضح برای یک جلسه موفقیت آمیز شلیک غذا می دهد.

8 نکته و نکته برای بهبود عکاسی غذایی شما: در اینجا جاسنکا تکنیک هایی را فراتر از شروع کار قرار می دهد ، و از نزدیک به نکات مربوط به ترکیب و سبک می پردازد.

تصاویر غذای ماکرو خود را شبیه تکه ای از بهشت ​​کنید: این مقاله واقعاً استفاده از عکاسی ماکرو را برای گرفتن غذا در اصل مورد استفاده قرار می دهد. با استفاده از ماکرو ، می توانید فراتر از صفحه بروید!

راهنماهای رایگان برای افزودن به کتابخانه یادگیری شما

3 راهنمای عکاسی غذایی رایگان برای روان کردن آب میوه های خلاق خود: Federico 3 راهنمای رایگان عالی برای افزایش یادگیری شما جمع آوری کرده است. او در این مقاله بیشتر در مورد هر یک از این راهنماهای رایگان صحبت می کند ، اما در اینجا پیوندهای راحتی را ذکر کرده اید:

یادگیری بیشتر

امیدواریم از این پیوندها به برخی از آموزشهای شگفت انگیز از اینجا و سراسر وب لذت برده باشید. همه این آموزش ها دارای نقاط مشترکی هستند ، و این نیاز شما به درک نور را تقویت می کند. یکی از راه های بهبود عکاسی ، درک بهتر نور است.

اگر تلاش کرده اید که از نور در عکس خود نهایت استفاده را ببرید و می خواهید یک آموزش کامل و عمیق برای کمک به شما در این زمینه داشته باشید ، نگاهی به راهنما بیندازید درک نور: کتاب اول، برای تولید تصاویر عالی با کشف مفاهیم اصلی نور.

اینجا را کلیک کنید تا آن را بررسی کنید.



[ad_2]

لینک منبع