Adobe Photoshop اکنون بصورت بومی در ویندوز 10 در ARM اجرا می شود

Adobe Photoshop اکنون بصورت بومی در ویندوز 10 در ARM اجرا می شود

[ad_1]

اکنون کاربران Adobe Photoshop می توانند نرم افزار ویرایش تصویر را در دستگاه های 64 بیتی ویندوز 10 ARM بارگیری و بومی کنند.

به عنوان یکی از استاندارد های صنعت در پردازش پس از آن ، Photoshop – که فقط در سیستم عامل های 64 بیتی اجرا می شود – برای ویندوز 10 در رایانه های ARM64 در دسترس نبود. با این حال ، Adobe در ماه جاری اعلام کرده است که سازگاری فتوشاپ خود را با حداقل 10 گیگابایت حافظه RAM به دستگاه های ARM64 ویندوز 10 گسترش داده است.

پردازنده ARM به طور گسترده ای در دستگاه های قابل حمل مورد استفاده قرار می گیرد زیرا مصرف کم انرژی را در عین عملکرد خوب ارائه می دهد. به عنوان مثال ، دستگاه های ویندوز 10 ARM64 ، مانند تبلت هیبریدی Surface Pro X – که به راحتی با صفحه کلید و قلم قلم برای کار و ویرایش در حال حرکت می توانند ترکیب شوند – یک دستگاه موبایل قدرتمند با دوام باتری طولانی به سازندگان می دهد. با این حال ، عدم پشتیبانی از فتوشاپ باعث شده تا حدودی از جذابیت آن کاسته شود.

دستگاه های ARM ویندوز علی رغم قدمت بسیار قدیمی ، به اندازه اپل ARM محبوب نبوده اند. این بیشتر به دلیل محدودیت های نرم افزار (شبیه سازی برنامه های دسک تاپ به طور کلی پشتیبانی نمی شود) و عملکرد ضعیف ، به همین دلیل است نکات LTT در ویدئوی زیر توضیح می دهد.

در سال 2019 هنگامی که Surface Pro X معرفی شد ، Adobe همزمان برنامه جدید نقاشی و نقاشی دیجیتال خود را Fresco به نمایش گذاشت که توسط گزارش شده است نئووین. این شرکت همچنین ادعا کرد که متعهد شده است که کل مجموعه Creative Cloud را به دستگاه های ARM64 بیاورد ، اما در آن زمان مهلت تعیین نشده است.

در نوامبر 2020 ، مایکروسافت آزمایش بتا ویندوز 10 را بر روی پشتیبانی ARM از فتوشاپ آغاز کرد و اکنون سرانجام این بارگیری برای کاربران در دسترس است. با این حال ، Adobe خاطر نشان می کند که اگر کاربران قصد استفاده از برنامه های 32 بیتی Adobe را دارند ، نباید فتوشاپ را نصب کنند.

“فتوشاپ فقط در سیستم عامل های 64 بیتی اجرا می شود و نسخه Creative Cloud که برای نصب فتوشاپ به آن نیاز خواهید داشت تنها یک برنامه 64 بیتی است. اگر قصد ادامه نصب برنامه های 32 بیتی از Adobe را دارید ، فتوشاپ را نصب نکنید. ”این شرکت هشدار می دهد

هنگام نصب بر روی دستگاه Windows 10 ARM ، فتوشاپ بومی اجرا می شود و انتظار می رود در آینده به روزرسانی های بعدی برای استفاده کامل از ابزارها و ویژگی های موجود منتشر شود.

از هم اکنون ، Adobe می گوید که ویژگی های خاصی مانند وارد کردن ، صادرات و پخش لایه های ویدئویی جاسازی شده ، گردش کار “دعوت به ویرایش” ، باز یا قرار دادن پرونده های U3D ، فیلتر رنگ روغن و فیلتر کاهش لرزش و سایر موارد موجود نیست در حالت بومی هنوز.

به همین ترتیب ، در کنار ویژگی های موجود در حال حاضر ، چندین مشکل ARM ویندوز نیز در صفحه پشتیبانی Adobe با دستورالعمل های حل شده برجسته شده است. علیرغم این مشکلات ، علاقه مندان برای امتحان فتوشاپ برای Windows ARM می توانند آن را از اینجا بارگیری کنند.



[ad_2]

لینک منبع