BAD Wrap یک پوشش انعطاف پذیر و ضد آب برای چرخ دنده شما است

BAD Wrap یک پوشش انعطاف پذیر و ضد آب برای چرخ دنده شما است

[ad_1]

بولدر ، تجهیزات BAD مستقر در کلرادو ، اولین محصول خود را در Kickstarter – The BAD Wrap معرفی کرده است. BAD Wrap یک پوشش (یا بسته بندی) انعطاف پذیر و ضدآب برای تجهیزات شما است که می تواند به صورت متنوعی در انواع تنظیمات قرار گیرد تا از هر چیزی که می توانید در آن قرار دهید محافظت می کند.

این شرکت می گوید BAD Wrap توسط تیمی از عکاسان ، طراحان و مهندسان باتجربه طراحی شده است تا لوازم جانبی نوآورانه فناوری را به واقعیت تبدیل کند. این تیم قصد دارد از این بسته بندی جدید ، روی طراحی محصولات جدید برای فضای عکاسی و فناوری تمرکز کند.

ساخته شده با استفاده از یک “قاب یخ” داخلی و پوشیده شده از مواد ضد زنگ و ضد آب ، BAD Wrap به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به تسمه ، باند ، گیره یا اتصال دهنده ها این شرکت علاوه بر ارائه یک محافظ دنده سفارشی با کاربرد آسان ، می گوید که حتی می تواند به عنوان پایه / پایه برخی از دستگاه ها مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

این بسته بندی در سه اندازه (کوچک ، متوسط ​​و بزرگ) در دسترس خواهد بود که با طیف گسترده ای از لنزها و دوربین ها سازگار است. طبق گفته این شرکت ، اندازه کوچک بهتر است برای محصولات کوچک مانند عینک ، لنزهای کوچک ، دوربین های اکشن و سایر دستگاه های جانبی کوچکتر استفاده شود. این رسانه برای تبلت ها ، بدنه دوربین ، هواپیماهای بدون سرنشین جمع و جور مانند DJI Mavic Mini و سایر موارد مشابه کار خواهد کرد. در آخر ، گفته می شود که نسخه بزرگ اکثر لپ تاپ ها ، سه پایه ها و سکوهای کامل دوربین را در خود جای خواهد داد.

در زمان انتشار ، BAD Equipment Kickstarter فقط حدود 20 درصد از هدف 48،500 دلاری خود را بدست آورده است ، بنابراین این شرکت هنوز راههای زیادی برای رسیدن به هدف مالی خود دارد. اگر این هدف را برآورده کند ، شرکت قصد دارد تحویل BAD Wraps پایان یافته را تا دسامبر سال 2021 آغاز کند. حامیان می توانند بسته بندی کوچک را با 18 دلار آمریکا (در نهایت با قیمت 25 دلار خرده فروشی) سفارش دهند ، بسته بندی BAD متوسط ​​با قیمت 28 دلار (که در نهایت هزینه 40 دلار) و سایز بزرگ 48 دلار (پس از نتیجه گیری Kickstarter با قیمت 65 دلار به فروش می رسد). علاقه مندان به بسته بندی BAD می توانند تمام گزینه های پشتیبانی صفحه Kickstarter این شرکت را در اینجا مشاهده کنند.


سلب مسئولیت: اطمینان حاصل کنید که در مورد هرگونه پروژه تأمین مالی جمعی که قصد پشتیبانی آن را دارید ، تحقیق خود را انجام دهید. در حالی که هدف ما فقط مشارکت در مشاغل معتبر و قابل اعتماد است ، اما همیشه این امکان وجود دارد که هنگام پشتیبانی از هرگونه پروژه سرمایه گذاری گسترده ، پول خود را از دست دهید.



[ad_2]

لینک منبع

1 پاسخ

دیدگاه ها غیر فعال است.